░﹒𖥻﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏⺌
O kağıt eksik olduğunu fark ettiğimden beri çıldırıyorum, dün çok fazla içmiştim o yüzden o kağıtta ne yazdığını hiçbir şekilde hatırlamıyorum.
Hatırlamak amacıyla diğer kağıtları toplayarak yeniden okudum, tabi sarhoşluk gerekçesiyle yazılarım çok normal değildi lakin okunabiliyordu.
Kağıtları okuyorum okumasınada büyük bir belirsizlik içerisindeyim. Emin olamıyorum. . .
***
O kağıdın nerede olduğuna dair hiçbir fikrim yok. Sanırım artık bu kağıdın peşini bırakacağım, kağıt yolun açık olsun..
Bir kaç gün evden çıkmayacağım ve zamanımı sadece bu yazdığım hikaye veya geçmişmi neyse ne buna ayıracağım, devamını merak ediyorum.
"Acaba bunu neden ben yapıyorum? Neden başkası değilde ben?" Bu tarz düşünceler aklımı kasıp kavuruyor.
Düşünceler ve düşünmek, bu yaşadığım durumu düşünmek beni baya yordu. Bundan dolayı kendime bir çay yapıp oturdum, içmeye başladım.
Çayımın yarısına geldiğimde bu ağrı tekrardan geldi ve yeniden kalem başına oturdum. Bir yandanda yazıyordum, bu sefer geçenki gibi olmadı daha rahattım.
***
Sonunda bugünlük yazı bitti. Çok değişik oldu bana göre çünkü sadece birkaç gencin yaşadığı olaylar yazıyordu. Neyse çok takmaya gerek yok.
Şöyle bir baktım da yazılı kağıtlar baya birikmeye başladı, en iyisi bundan sonra bir deftere yazayım kitap gibi olsun ve en azından düzenli olsun.
***
#### yeri - Tokyo
"Hey! O buruş buruş olan kağıtta neyin nesi? O ne?"
"Dün yerde buldum dikkatimi çekmişti bende aldım, baksana bir oku yazıları."
"Ver bakayım."
***
"Patron şunu görmen lazım acilen!"
"Aptallıkları kes, boş işlere zamanımız yok."
"Hayır bak cidden, şuna bir bak şaşıracaksın!"
"Hayır."
"Evet, hemen bak!"
"Pekâlâ pekâlâ ver şunu!"
***
"Buda ne böyle?! Bunu nereden buldunuz?!"
"Ben buldum, dün gittiğimiz barda yerdeydi. Dikkatimi çekmişti bende aldım."
"Patron söylemiştim çok şaşıracağını, bir anda eline geçmişinin yazılı olduğu bir kağıt geçince kim şaşırmaz ki!"
"Herhangi biri bunu nasıl yazabilir ki!"
"Adamlarımdan birkaçını gönderip araştırmasını sağlarım patron"
"Neyse ne artık daha önemli işlerimiz var!"
***
Tanrım! Yeniden yazmaya başladım, anlaşılan birileri aceleci!
Rahat rahat oturamıyorum artık! Lanet olsun bugünlük yeterliydi benim için, of!
﹅𓈒 ⊹ ꒱・┄┄┄┄┄┄┄┄┄┄ ︰ ┄┄┄┄┄┄┄୨
Umarım beğenmişsinizdir!
Bir sonraki bölümde görüşmek üzere!!. ..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
opal ░ | 𝘵𝘰𝘬𝘺𝘰 𝘳𝘦𝘷𝘦𝘯𝘨𝘦𝘳𝘴ㆍㆍ𝒷𝓎ㆍˡᵘᵃⁱˢᵉ
Short StoryTokyo Revengers ---------- Acemi yazar bir gün şiddetli bir baş ağrısıyla karşılaşır ve baş ağrısının nedeni olan kafasındaki ses ona bir şeyler anlatır. Bu baş ağrısına katlanamayan yazar bir eline bir kağıt alıp yazmaya başlar. #Bonten