A Pokol Kapuja

66 3 10
                                    

-Most mi történt? Kérdeztem, miközben senki nem volt ott csak Lili, Laci akivel max veszekedni tudtunk volna (úgyhogy ha rajta múlik akkor megdöglünk) és én.
-Hát ez fantasztikus, még az áram is elment
Lili:- Hol van mindenki? És miért ment el a villany?!
Laci:- Halljátok ott van Isti!
Lili:- Szia. Te meg mit keresel itt?
István:- Na végre emberiség! Mi folyik itt?
Jázmin:- Nekem fogalmam sincs. Lejöttünk kajálni és egyszer csak a semmiből elment az áram és még emberek sincsenek itt.
István: -Jesszusom. Menjünk nézzünk be a tanáriba hátha van ott valaki!
Jázmin:-Okés én benne vagyok!
Lili: én nagyon félek, nem akarok oda menni. Mivan ha valaki ott van? És figyel?
Laci:- Jajj hogy te mindentől is félsz!!
Jázmin: - Jólvan Laci ne legyél már ilyen, és akkor mivan ha fél? Most tényleg? Itt vagyunk egy sötét iskolában 4-en mint idióták és senki nincs itt. Tudtommal.
Jázmin:- Gyere Lili fogd a kezem és menjünk!
Lili:- Hát jó legyen. Mondta félve Lili miközben a kezemet fogta.
Laci:-Veszély, veszély! Azért mondta mert csúfolni akart minket hogy biztos szerelmesek vagyunk vagy ilyesmi.
Jázmin:-Fogd már be és gyere!!!
Isti:-Laci most nem érünk rá ezekre a hülyeségeidre!! Nem vagyunk biztonságban...
Jázmin:-Igazad van! Hallottam valakit vagy valamit. Mintha azt mondta volna gyere. De nagyon halkan. Mondtam miközben Lili kezét szorítottam.
Mikor felértünk a tanárihoz, megláttuk hogy nyitva van. Benéztünk de nem volt ott senki. Tudni kell hogy ott van nem messze a mi osztályunk is ami zárva volt szóval jó nagy szarba voltunk. De ekkor Istinek támadt egy ötlete.
Isti:-HALLJÁTOK!! Támadt egy ötletem!! A tanáriba biztosan van egy vezetékes telefon, azon be tudjuk ütni valamelyikünknek az anyukájának a telefon számát!
Jázmin:-Ez egy jó ötlet!

Amikor oda mentünk és írtuk volna be Lili anyukájának a telefonszámát, valamiért elkezdett recsegni.

Ez lett volna a 2. Rész. Egy újabb taggal bővültünk, és rengeteg új cringe résszel 🥰

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 12 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

A Barátság Temetője👽⚰️Where stories live. Discover now