5️⃣5️⃣4️⃣•••S••T••A••R••T•••5️⃣5️⃣9️⃣
*554* LU CHENGZHOU: "ℑ 𝔬𝔫𝔩𝔶 𝔥𝔞𝔳𝔢 𝔬𝔫𝔢 𝔣𝔦𝔞𝔫𝔠𝔢𝔢. 𝔖𝔥𝔢 𝔦𝔰 𝔊𝔲 𝔐𝔞𝔫𝔤. ℜ𝔢𝔪𝔢𝔪𝔟𝔢𝔯 𝔱𝔥𝔞𝔱."
*558* LU CHENGZHOU: "ℑ𝔣 𝔶𝔬𝔲 𝔞𝔯𝔢 𝔲𝔫𝔥𝔞𝔭𝔭𝔶 𝔞𝔟𝔬𝔲𝔱 𝔪𝔢, 𝔰𝔭𝔢𝔞𝔨 𝔲𝔭. 𝔇𝔬𝔫'𝔱 𝔦𝔤𝔫𝔬𝔯𝔢 𝔪𝔢."
*558* GU MANG: "ℑ'𝔪 𝔯𝔢𝔞𝔩𝔩𝔶 𝔱𝔦𝔯𝔢𝔡."
*558* LU CHENGZHOU: "𝔇𝔬 𝔶𝔬𝔲 𝔱𝔥𝔦𝔫𝔨 𝔱𝔥𝔞𝔱 ℑ 𝔟𝔢𝔩𝔦𝔢𝔳𝔢 𝔶𝔬𝔲? 𝔉𝔦𝔫𝔢, 𝔰𝔦𝔫𝔠𝔢 𝔶𝔬𝔲 𝔞𝔯𝔢 𝔱𝔦𝔯𝔢𝔡, 𝔱𝔥𝔢𝔫 𝔶𝔬𝔲 𝔠𝔞𝔫 𝔣𝔞𝔩𝔩 𝔞𝔰𝔩𝔢𝔢𝔭 𝔦𝔪 𝔪𝔶 𝔞𝔯𝔪𝔰."
*559* GU MANG: "𝔜𝔬𝔲𝔫𝔤 𝔐𝔞𝔰𝔱𝔢𝔯 𝔏𝔲 𝔦𝔰 𝔰𝔬 𝔠𝔥𝔞𝔯𝔪𝔦𝔫𝔤 𝔱𝔥𝔞𝔱 𝔥𝔢 𝔠𝔞𝔫 𝔢𝔳𝔢𝔫 𝔰𝔢𝔡𝔲𝔠𝔢 𝔪𝔢. 𝔑𝔬 𝔴𝔬𝔫𝔡𝔢𝔯 𝔰𝔬 𝔪𝔞𝔫𝔶 𝔭𝔢𝔬𝔭𝔩𝔢 𝔩𝔦𝔨𝔢 𝔶𝔬𝔲."
*559* LU CHENGZHOU: "𝔗𝔥𝔢 𝔴𝔞𝔶 𝔶𝔬𝔲 𝔰𝔞𝔶 𝔱𝔥𝔞𝔱 𝔪𝔞𝔨𝔢𝔰 𝔪𝔢 𝔰𝔠𝔞𝔯𝔢𝔡. 𝔖𝔬 𝔪𝔞𝔫𝔶 𝔭𝔢𝔬𝔭𝔩𝔢 𝔩𝔲𝔰𝔱 𝔞𝔣𝔱𝔢𝔯 𝔪𝔢. ℑ 𝔥𝔞𝔳𝔢 𝔤𝔦𝔳𝔢𝔫 𝔶𝔬𝔲 𝔪𝔶 𝔟𝔬𝔡𝔶. 𝔜𝔬𝔲 𝔥𝔞𝔳𝔢 𝔱𝔬 𝔭𝔯𝔬𝔱𝔢𝔠𝔱 𝔪𝔢 𝔴𝔢𝔩𝔩. ℑ 𝔬𝔫𝔩𝔶 𝔴𝔞𝔫𝔱 𝔱𝔬 𝔰𝔢𝔡𝔲𝔠𝔢 𝔶𝔬𝔲, 𝔪𝔶 𝔣𝔦𝔞𝔫𝔠𝔢𝔢."
🔼
◀️ ▶️
🔽👩🏻🤝👨🏼 **2𝖓𝖉 𝖗𝖔𝖚𝖓𝖉 𝖔𝖋 𝖍𝖚𝖒𝖎𝖑𝖎𝖆𝖙𝖎𝖔𝖓.**
At this point, everyone could guess what was going on.
Yu Shu, Qin Fang, and He Yidu grew up together.
If they bumped into each other, they were bound to have a meal together.
But in the eyes of others, through Yu Shu's subtle manipulation, everyone thought that Lu Chengzhou had brought her along.
That was not the case at all.
It was possible that Lu Chengzhou had never considered her his fiancée at all.
When Yu Shu thought about this clearly, her eyelashes trembled and she opened her mouth. "You thought that I was here for Qin Fang?"
YOU ARE READING
𝕸𝖞 𝖇𝖆𝖉𝖆𝖘𝖘-𝖜𝖎𝖋𝖊.
Action𝖄𝖔𝖚𝖓𝖌 𝕸𝖆𝖘𝖙𝖊𝖗 𝕷𝖚 𝖘𝖆𝖞𝖘: "𝕸𝖞 𝖜𝖎𝖋𝖊 𝖐𝖓𝖔𝖜𝖘 𝖓𝖔𝖙𝖍𝖎𝖓𝖌 𝖆𝖙 𝖆𝖑𝖑 & 𝖍𝖆𝖘 𝖆 𝖇𝖆𝖉 𝖙𝖊𝖒𝖕𝖊𝖗. 𝖄𝖔𝖚'𝖉 𝖇𝖊𝖙𝖙𝖊𝖗 𝖓𝖔𝖙 𝖇𝖚𝖑𝖑𝖞 𝖍𝖊𝖗." 𝕲𝖚 𝕸𝖆𝖓𝖌 𝖜𝖆𝖙𝖈𝖍𝖊𝖘 𝖘𝖎𝖑𝖊𝖓𝖙𝖑𝖞 𝖆𝖘 𝖙𝖍𝖎𝖘 𝖒𝖆𝖓 𝖜𝖆𝖗...