1.rész

57 6 0
                                    

Reggel 6:30

Koreában végre felébredt a nap, hogy üdvözölje az embereket a városban vagy a mezőn. A napfény meleg érzést keltett, a légkör pedig enyhe hideg szellőt adott. Nem volt felhő a lágy kék égen, ami azt mutatja hogy napsütéses idő lesz.

Egy hálószoba, amelyen két ember osztozik, még mindíg össze bújnak az ágyban. Hana enyhén felnyögött az arcát sugárzó meleg napfénytől, és megdörzsölte álmos szemét, mielőtt kinyitotta. Ahogy feltárta lenyűgöző szemeit, halkan kuncogott a mellette fekvő fiún. Az ágyfej, amelyen Soo-ho volt, mulatságos volt a lány számára így lágyan megsimogatta a sötétbarna tincseit, mielőtt egy enyhe csókot nyomott a homlokára. Hana felállt a közös király mérető ágyukról, és kinyújtózkodott, hogy megszabaduljon a fájdalomtól kicsiny testével. Könnyedén ki megy a fürdőszobába, hogy felkészüljön a mai napra.

Soo-ho felébredt, mert kicsit fázik, és érzi, hogy Hana nem fekszik mellette, hogy meleget adjon neki. Mielőtt pánikba eshetett volna, hallotta a zuhanyzást. Szíve könnyes megkönnyebbülést érzett, hogy a tegnapi nap nem volt álom. Aztán hallotta, hogy a zuhany abba marad, és az ajtó kinyílt, és Hana csak egy törülközőben volt látható. Selymes haja csupa víz volt és sápadt puha bőre is. Mire kijött a fürdő szobából, Soo-ho érezte virágos illatát egy csipetnyi vanilliával, ami megnyugtatja az ő szívét és az enyémet is.

Hana gyengéden rá mosolygott a fiúra és köszöntötte,
"Jóreggelt hercegem, hogy aludtam?"
Miközben lassan a szekrényhez sétált, hogy felvegye az iskola egyenruhát. Soo-ho felállt, karjával átkarolta vékony derekát, és bele bújt a nyakhajlatába, hogy be szívja friss, tiszta virágillatát. Soo-ho, aki még most ébredt fel, halk,  reszelős hangon üdvözölte:
"Jóreggelt hercegnőm, neked köszönhetően jól aludtam."

Soo-ho, aki ritkán mutat érzelmeket másoknak,csak szeretet és vonzalmat tudott megosztani barátnője íránt. De persze nyílvánosan az a sztoikus és hidegvérű fiú lesz, mint amilyen. Soo-ho kiment a fürdőszobába készülődni, és hagyni, Hana átöltözzön.

Amikor Hana végzett Sárból tipikus egyenruhájába öltözve, nem tehetett róla, hogy néhány piros szalaggal kiegészítette a ruháját. Szorosan rá csavarta a szalagot selymesen hosszú, barna hajára, amíg azok tökéletesen el nem helyezkedtek. A csillogó piros szalag egy kicsit illő színt adott az iskola egyenruha gesztenyebarna blézerének, és még elbüvölő megjelenést kölcsönöz a megjelénések. Ahogy megtette az utolsó simítást, ő és soo-ho végül összekulcsolt kezekkel kimentek a lakásukból.

A párosok kéz a kézben sétáltak az iskola épülete felé. Még az épületben sincs, de a diákok már elkeztek suttogni és enyhén mutogatni. Arról suttogva, hogy Hana Yuki visszatért, és hogy a hercegnő ismét visszatért a hercegéhez.

"Hé, hé az nem Hana Yuki?!!"
"még mindígolyan gyönyörű, mint valaha"
"Nézd! Még mindíg kapcsolatban vannak! Milyen aranyosak!!!!!"
"Nem olyan jó képű soo-ho?"
"Jesszus mivan Hana Yuki valamint? Ő egy isten!"
" nem hiszem el, a hercegnő visszatért!"

Suttogás hallatszott mindenütt, és Hana nem tudott mit tenni, ezért még szórította Soo-ho kezét. Jukyung a két barátjával együtt meredt a párosra, miközben hallgatja a suttogást az iskolában. Jukyung már érzi, amint a szíve darabokra repedés, a gyomra pedig a féltékenységtől és az irígységtől kavar. Hana Yuki már a nevével együtt lenyűgöző fiatal nő volt. Nem volt szüksége sminkre,hogy elfedje csúnya, csupasz arcát, mint Jukyung. Hana Yuki csaj egy kis szempillaspirált visel,  és néhány pirosítot visel, hogy angyali megjelenést kölcsönözzön ki.

Eljött az óra ideje, és minden diák a saját osztálytermébe indult. Hana egy adott osztálytermen kívül állt, mielőtt a tanár bemutatta volna. Soo-ho csak ül az asztalánál, és hallgatja Mr. Hant, amint bejelenti az osztálynak, hogy egy régi osztálytársuk visszatér. Már mindenki megtudta mondani, hogy mi volt az a sok suttogás és pletyka ma reggel, Mr. Han fel szólította Hanát, hogy jöjjön be.

Ahogy kinyílt az osztály terem ajtaja, ott állt Hana Yuki. Kecsesen lépett be, könnyű léptekkel és mosollyal gyönyörű arcán. Az összes diák áhítattal nézett rá, különösen Soo-ho és még Hana Seojun is.

Az iskola rosszfiúja titkon csodálta az iskola hercegnőjét,a kedvessége miatt, amit mások iránt tanusított, és hogy mindenből pozitívítást keres. A másik dolog az, hogy akkoriban ismerte őt Sayeonnal együtt. Néha meglátogatta a stúdiót, ahol a három legjobb barát bálványokká edzett. De a Sayeonnal történt incidens után Hana Seojun elhatárolta magát a pártól, és Soo-hót okolta múltbeli barátjuk haláláért.

Amikor Hana végre az osztályterem közepére ért, és a tanár mellé állt, angyali hangját mindenki hallotta, ahogy bemutatkozott az osztálynak.

"Sziasztok, a nevem Hana Yuki, és nagyon jó újra visszatérni." A mosoly, amit felöltött mindenkit elképedt  arckifejezéssel töltött el, mielőtt ujjongásá változott.

Az egész osztály elkezdett kiabálni, hogy végre visszakapták a hercegnőjüket, és hogy jobb az osztályuk, akiknek 3 szépség van az osztályban: Hana Yuki, Lim Yukyung, Kang Soojin.

Amikor Mr.Han elhallgattatta az osztályt, azt mondta Hanának, hogy üljön Soo-ho mellé. Hana nem tehetett róla, hogy szédülve és boldogan érezte magát, amiért barátja mellett ül. Ahogy Hana elhaladt Jukyung mellett, szeme csak féltékenységgel a szívében az úgynevezett hercegnő szépséget.
————————————————————————————————————

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 03, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

„hercegnő" /Lee Soo-ho Where stories live. Discover now