Üzerimi değiştikten sonra kümesten çıktım.
" evet Eren ailesi okulumuza." dedi Oğulcan gülüp yürümeye başladık durağa gelince Harika prenses gözüktü.
" günaydın wonderfullum."
" günaydın Oğulcan." dedi bu kız resmen kullanıyordu kuzenimi!
" hah otobüs geldi." dedi Aybike akbillerimizi basıp yerlerinize oturduk ama hiç tahmin etmediğim bişey oldu bir araba otobüsün önüne geçip durdurdu?!
" kardeşim ne yapıyorsun?! "
Dedi şoför.
" Abi kız arkadaşımı alıp gideceğim."
Doruk yani zaten başka kim olabilirdi?
" Asiye' m hadi gel." dedi Doruk otobüsten indim Doruk' un arabasına bindim.
" delisin sen."
" çok aşık desek daha doğru olur."
" hımm doğru. " dedim.
Araba ile okula geldik Doruk inip benim kapımı açtı indim kapıyı kapattı.
" fazla romantiksiniz? "
" yani sadece bugün çok önemli bir gün ve okul çıkışı seni yemeğe götüreceğim. "
" ne?!"
" evet. " dedi sınıfa girdim Ömer' ler geldi.
" Sen ne romantik adamsın." dedi Oğulcan.
Yerlerimiz oturduk Filiz hoca geldi.
" çocuklar şimdi Nebahat hanım kısa bir konuşma yapacak."
" off! " dedi Doruk Nebahat hanım geldi öğretmen masasına oturdu Burak hocada geldi.
" Evet çocuklar biliyorsunuzki bu yeni eğitim öğretim yılında üniversite sınavına hazırlanıcaksınız ve ben bu dönemde aşka asla izin vermem. "
Dedi Doruk ile bana baktı bizi kast ediyor.
" yani anlıyacağız tabiki aşık olacaksınız ama sınav notunuzu etkiler diye düşünüyorum mesela ben kendi oğluma asla aşk ilişkisi yaşatmıyacağım bu dönemde. "
Bana bakarak demişti.
" kalp bu söz dinlemiyor." dedi Doruk imalı bir şekilde.
Aynı şeyleri beş dakika daha konuşup çıktı.
" evet çocuklar okulumuzda etkinlikler devam ediyor bakalım yarınki etkinliğimiz ne? Kim bana seçicek?"
" Ben! " dedi Tolga.
" peki gel."
Tahtanın önüne geçti ve bir zarf seçti onu açtı.
" sınıfça yetimhane ziyareti."
" bence eğlenceli." dedi Filiz hoca.
" o zaman yarın yetimhaneye gidiyoruz şöyle açıklıyayım oradaki çocuklara masal anlatmak, güzel şeylerden bahsetmek, her zaman umut olduğunu göstermek gibi."
Dedi Burak hoca Doruk bana göz kırptı ne demek istediğini anladım bende ona göz kırptım Burak hoca çıktı.
" evet şimdi sınıfça bişey yapıcaksınız geçen seneki gibi ama bu sefer benim seçtiğim. "
" nedir hocam?" dedi Özge.
" sınıfça yemek yapıp, o yemekleri piknikte yiyeceksiniz herkes ikili gruplar halinde yapacak yemekleri."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beni Unutma
FanfictionHERŞEY KARDEŞLERİMİN AYNISI OLUCAK Asiye Eren ve Doruk Atakul ayrı dünyaların insanları ve onları bekleyen kocaman bir aşk hikayesi peki onlar tüm bu zorluklara göğüs gerip birlikte olmayı becerebilecek mi? Peki tüm sırlar ortaya çıkacak mı?Doruk ve...