Uzun zaman önce, Minecraftia'da Steve isimli bir genç evinin yakınındaki madende elmas arıyordu. Kendi kendine
"Saatlerdir elmas arıyorum. Artık eve dönmeliyim." diye mırıldandı. Tam madenden çıkacakken bir ses duydu. Arkasını dönüp "Bu ses de neydi?" dedi. Bir anda 3 block kadar ötesinde bir adam belirdi. Adamın bembeyaz gözleri karanlıkta pırıl pırıl parlıyordu. "S-sende kimsin?" dedi Steve. Adam Steve'in yanına ışınlandı. Sırtında duran kılıcı eline aldı. Tam kılıcı Steve'e saplayacakken Steve eğildi ve arkasına bakmadan babası Notch'un evine koştu. İçeri girdiğinde korkmuş D gözüküyordu. Notch "Ne oldu oğlum elmas bulabildin mi?" diye sordu. Steve " Bir adam gördüm. Beyaz gözleri karanlıkta pırıl pırıl parlıyor, elinde elmastan bir kılıç taşıyordu. Giysileri benimkilere benziyordu. Çok korktum. Onu tanıyor musun?" diye sordu. "Herobrine..." diye mırıldandı Notch. "Herobrine mı? O da kim?" diye sordu Steve.
"Sen doğmadan 5 yıl önce doğmuştu. 5 yaşındayken bile köyün kadınlarını öldürüp, yaşlılarına eziyet ederdi. Bir süre sonra köy halkı bu kadar yettiğine karar verdi. Oy birliğiyle Herobrine'ın idam edilmesine karar verildi. Ama zombiler köylü kılığına girip onun lehine oy veriyorlardı! Ve sonunda eşitlik oldu. Ama en son ben oy verince idam isteyen taraf kazandı." diye anlattı Notch. "Yani hayalet bir abim mi var?" diye sordu Steve. "Maalesef evet." dedi Notch...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Minecraft Maceraları: Herobrine'ın Sırrı
AdventureBu hikaye uydurmadır. Birkaç yıl önce yazmıştım :)