Cap. 2

29 2 0
                                    

Luni, 01:12

Mara

A sosit și ziua plecării. E ora unu dimineața, iar eu și Ioana ne îmbrăcăm pentru a pleca spre aieroport.

...

5:56

Eu și Ionie tocmai ce ne-am așezat pe locurile noastre. Eu stăteam la geam.

În două minute vom decola, abia aștept să ajungem...

...

18:02

Tocmai ce am aterizat. Am dormit aproape tot drumul, noroc de Ioana că m-a trezit înainte să aterizăm.

Am ieșit din aieroport și am chemat un Uber. Și după ce am ajuns am urcat în liftul din bloc și am apăsat pe butonul cu nr. 8.

Am deschis ușa apartamentului și am rămas amândouă șocate la cât de frumos era totul.

Am explorat apartamentul și ne-am ales camerele, iar după am despachetat tot.

23:56

Ioana doarme dusă, dar eu mă uit la niște locuri de muncă pentru mine. După încă un sfert de oră, în care nu am găsit nimic, decid să caut pe Google ,,BTS" și găsesc o știre de ultimă oră.

,,Știre de ultimă oră! Bts vor avea un concert în Seoul , iar la finalul acestuia vor avea și un fan-miting ..."

-Aaaaaaaaaaa!

Fug în camera Ioanei și o zgudui să se trezească.

- Ce-ai, fă! Au venit ruși peste noi?!
- B...BTS vor avea un concert... In Seoul!!!
- Așa și? STAI! Vom merge la conceert! Aaaaaaa!
- Când este??
Întreabă tot ea.
- Poimâine la ora 18.00!
- Ce mai aștepți?! Cumpără biletele alea!
- Da, acum!
Spun eu și fug la laptop.

- Gata!
Spun și după câteva minute adorm;)).

...

Marți, 09:30

  Mă trezesc și mă duc la baie să-mi fac un dus, iar după mă îmbrac așa:

 Mă duc la bucătărie și îmi fac o cafea, iar după mă apuc să fac o omletă mare, pentru mine și Ioana

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Mă duc la bucătărie și îmi fac o cafea, iar după mă apuc să fac o omletă mare, pentru mine și Ioana.

După zece minute, Ionie vine pe la spatele meu și mă sperie, eu atunci punând omleta în farfurii.

- Tu moțat-o! Era să mă frig!
- O, hai! Dă să pupe mama.
Spune și îmi sărută mâna, acolo unde era să mă frig.

- Hai mamaie, mi-e foame!
Îi spun și îi dau cu palma ușor peste fund:))).

- Au!
- E hai!

...

- Să știi că azi vom merge în mall.
Spun eu și iau o gură din cafea.
- Bine... Tu ai văzut că s-a deschis un magazin aici lângă bloc, cu chestii K-Pop?
- Serios? Vai, mai întâi trebuie să trecem pe acolo și după să mergem. Vreau să îmi iau noul album de la Bts .
- Da, și eu vreau! Și poate m-ai luăm ceva pentru fan-miting-ul de după concert...
- Daa!

...

20:24

Ziua asta a fost foarte frumoasă. Am mers la magazinul acela și după am fost la mall și am stat toată ziua acolo.



Iubită de un IDOL  // J.JK ^_^ //Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum