gizemlerle baş başa

0 0 0
                                    

     Mesaja tekrar baktığımda yeni bir gizemle daha başbaşa kaldığıma emindim.
   Gezegenin yıldızı:o ben değildim sana etrafındakilere güvenmemen gerektiğini söylediğimi hatırlıyorum Venüs.Dikkatli ol peşindeler.TİKTAK TİKTAK süre bitiyor
     Ne Demekti bu şimdi.Kim peşimdeydi?
Hiçbir şey anlamıyordum.Bana yardım edebilecek güvenebileceğim tek kişi Yarendi.Oda evde değildi şuan.Odanın içini turlarken bir yandanda düşünüyordum.Ne yapmam gerekiyodu?
Öncelikle sakin olmalıydım.telefonumu alıp aşağı indim.portmantodan hırkamı ve anahtarımı alıp evden çıktım Biraz yürüyüş yapmak iyi gelebilirdi.sahile vardığımda banklara oturmak yerine yönümü kayalıklara çevirdim.Önüme çıkan ilk kayalığa oturup gökyüzüne baktım.gün batmış yıldızlar yeni yeni gözüküyordu.Yıldızları izlemek bana her zaman huzur verirdi.
    Bir süre sonra telefonumun çalmasıyla gözlerimi yıldızlardan ayırıp arayanın kim olduğuna baktım.Yarenin aradığını görünce telefonu açtım." efendim Yaren"
"Kızım nerdesin sen eve geldim yoksun aradım açmadın meraklandım" Yarenin meraklanması hoşuma gitmişti.hala sevildiğmi bilmek güzel hissettirmişti."merak etme iyiyim sahildeyim gelirim birazdan"
"Tamam çok geç kalma kapatıyorum ben"
"Tamam evde görüşürüz"
   Telefonun kapanmasıyla yıldızlara döndüm.Biraz daha seyredip ayağa kalktım.Artık eve gitmem gerekiyordu.
     Eve vardığımda sessizce kapıyı açıp içeri girdim.Yaren uyumuş olmalıydı.Ses çıkartmadan mutfağa geçip bir şeyler atıştırdıktan sonra odama çıktım.pijamalarımı giyip uyumaya çalıştım ama bir türlü uyuyamıyordum.aklım gelen son mesajdaydı.Benim peşimde babamdan başka kim olabilirdi.uyuyamayacağımı anladığımda üzerime ince bir pike alarak balkona çıktım.zaten gün doğmak üzereydi
Gün doğumunu izlerken bir yandanda tekrar mesaj gelir mi diye telefonuma bakıyordum.
   Aradan saatler geçmesine rağmen mesaj falan gelmemişti.içeri geçip üzerimi değiştirdim. Mutfağa geçip kahvaltı hazırlamaya başladım.çok geçmeden güzel bir kahvaltı hazırladığımda yareni uyandırdım.kahvaltımızı yapıp evden çıktık.Ben okuluma giderken Yarende çalıştığı şirkete doğru ilerledi.
   Okula vardığımda garip bir şekilde bahçe doluydu.Neler olduğunu öğrenmek için yanlarına gittiğimde bir çocuğun etrafında toplandıklarını gördüm.umursamayarak ilerleyeceğim sırada çocuğun bana seslenmesiyle durup ona döndüm."seninle tanışmadık  ben Pamir"diyerek uzattığı eline baktım bir süre.elimi uzatıp hafifçe sıktım elini."Bende Venüs memnun oldum"deyip çektim elimi.benden sonra birkaç kişiyle daha tanışırken ben çoktan sınıfa çıkmıştım.Garip bir şekilde tanıdık gelmişti.Bu ismi daha önce duymuş gibiydim.ben bunları düşünürken birden kapı açıldı ve Pamir girdi.işin kötü yanı o kadar boş yer varken benim yanıma oturmasıydı.zoraki bir gülümsemeyle selam verip önüme döndüm.şuan tek isteğim bu günü atlatmaktı.her ne kadar önüme bakıyor olsamda onun bana baktığını biliyordum.Sonunda hoca geldiğinde gözlerini benden çekmek zorunda kalmıştı.Bu birazda olsun rahatlamamı sağladı.
     Sonunda Hoca çıkabilirsiniz dediğinde soluğu bahçede almıştım.Dinlediğim dersten bir şey anlamamış olmak beni ilk defa üzmüştü.Şiir en sevdiğim konuydu ama ben Pamir yüzünden hiçbir şiiri doğru dürüst dinleyememiştim.biraz rahatlamak adına telefonumu çıkarıp sosyal medyada gezmeye başladım.bir süre sonra sıkılıp telefonu cebime attım.Dersin başlamasına az vardı.bu yüzden sınıfa ilerledim.Pamir sınıfta yoktu.sırama oturup dersin başlamasını bekledim.
    Ders başlamasına rağmen Pamir gelmemişti.ve ben dersi rahat rahat dinleyebilmiştim.
     Sonunda dersler bittiğinde eve geçmeden önce Yusuf abinin kafesine uğramaya karar verip oraya geçtim.kapalı yazısını görmek beni şaşırtmıştı.Yusuf abi kafesini kolay kolay kapatmazdı.merakımı bastırıp eve ilerledim.vardığımda evden gelen seslerle biraz tedirgin olsamda kapıyı açıp içeri girdim.kimse yoktu.bu çok garipti.ses duyduğuma emindim oysaki.odama çıkıp üzerimi değiştirdim.Telefonumu alıp terasa çıktım.müzik açıp kulaklığımı taktım.Gökyüzünü izlemeye başladım.Bir süre sonra müzik sesinin durmasıyla telefonu elime alıp baktım.aynı Numaradan bir mesaj Daha gelmişti.
  Gezegenin yıldızı: peşinde kimin olduğunu merak etmiyor musun Venüs
  Siz: benden ne istiyorsun
   Gezegenin yıldızı:çıkçıkçık ben değil onlar Venüs onlar
   Siz:kimler ya kimler sen beni delirtmeye mi çalışıyorsun sabah bir mesaj yok peşindeler yok bilmem ne şimdi yeni bir mesaj yok merak etmiyor musun da ben değilim de ya ben sana neden inanıyosam
   Gezegenin yıldızı:inanmıyorsun yani bana
    Siz: Evet inanmıyorum. tanımıyorum bile nasıl inanmamı bekliyorsun ki?
  Gezegenin yıldızı:Bana inanmamakla hata yapıyorsun bana güvenmen gerek
   Siz:sana güvenmek mi sen kendini ne sanıyorsun ya. Üzgünüm ama sana inanmak için sebebim yok benim.
         Bu numarayı engellediniz...
  Gezegenin yıldızı:çok sebebin var inanmak için (Mesaj iletilemedi)
    Gezegenin yıldızı:etrafına bakmıyorsun ki göresin(mesaj iletilemedi)
     Gezegenin yıldızı: Engellemişsin o zaman şunuda söyleyim içimde kalmasın beni tanıyorsun Venüs hemde çocukluğundan beri(mesaj iletilemedi)
    Gezegenin yıldızı:engeli kaldıracağını bilmesem tüm gerçekleri anlatırdım sana ama en geç yarın sırf merakından kaldıracaksın engeli biliyorum(mesaj iletilemedi)
    Hala bir şeyler yazdığını biliyordum.içimdeki ses engeli kaldırıp ne yazdığına bakmamı söylese de yapamazdım.ona güvenmiyordum.olayları kendi içimde yaşamaktan bıkmıştım.Telefonuma gelen bir diğer mesaj sesiyle oflayıp telefona tekrar baktım.Bu sefer Yarendi.sevgilisinde kalacağının haberini vermişti.harika koskoca evde tektim ve peşimde birileri vardı ve ben salak gibi bana haber veren tek kişiyi engellemiştim.En fazla ne olabilir ki diyerekten engeli kaldırmamaya karar verip salona geçtim.Mutfakta bir şeyler hazırlayıp salona geçtim .televizyondan güzel bi film açıp izledim.
     Bir süre sonra gelen seslerle gözlerimi açıp etrafa baktım.hava tamamen kararmıştı.gözüm televizyona kaydığında kapalı olduğunu fark ettim.ama ben film izlerken uyuya kalmıştım.kim kapatmıştı televizyonu.Onuda geçtim üzerimi kim örtmüştü.Yaren değildi olamazdı o evde bile değildi.korkuyla kalkım etrafa göz gezdirdim.kimsenin olmadığına emin olunca korkuyla odama çıkıp yatağa uzandım.Uyursam korkmam düşüncesiyle uyumaya çalışsam da uyuyamamıştım.Belkide yazan kişi haklıydı.Doğruydu tüm söyledikleri.bunu bir şekilde öğrenmeliydim.bu şekilde yaşayamazdım.telefonumu alıp engeli kaldırdım.yazdıklarını okumamla kaşlarımı çattım.tanıyor muydum?çocukluğumu gözlerimin önüne getirmeye çalıştım.Hafızam hiçbir zaman iyi olmamıştı.Yarenle çocukluktan beri tanıştığımız için bi onla ilgili anıları net hatırlıyordum bide gece sahilde gördüğüm bal rengi gözleri.acaba o muydu? Ama tanıyorsun demişti biz onla tanışmamıştık ki adını bile bilmiyordum.iyice kafam karıştı.öğrenme isteğim ağır basınca hızla mesaj yazıp cevap bekledim.
Siz:tanıyor muyum ne demeye çalışıyorsun tanıştık mı biz?
  Gezegenin yıldızı:ooo engeli erken kaldırmışsın ben daha geç bekliyordum soruna gelirsekte belki tanıştık yada bu konuda yalan söyledim bilemezsin
    Siz: benimle oyun oynama ne istiyorsan doğru düzgün söyle
     Gezegenin yıldızı: sakin ol seninle oynamıyorum ben söyliceğimi söyledim
      Siz:seni anlamıyorum ama galiba seni dinlemem lazım
      Gezegenin yıldızı:işte şimdi benim dilimden konuşmaya başladın.yapman gereken ilk şey kimseye bir şey anlatma Yarene bile
       Siz:Yarene bile mi ama o benim en yakınım
       Gezegenin yıldızı:belkide en çok ona inanmamalısındır Venüs
        Siz:saçmalıyorsun Yaren öyle biri değil belkide sana güvenmemeliyim ha
       Gezegenin yıldızı:belkide
            Görüldü atıp kapatmıştım telefonu.ona güvenip inanmalımıydım bilmiyorum.kalbim inanmamı söylüyordu ama beynim bir türlü inanmıyordu.peşimde birilerinin olması imkansızdı.ben bugüne kadar kimseye bulaşmamıştım.Aklıma gelen düşünceyle gözlerimi fal taşı gibi açtım.Ben bulaşmamış olabilirdim ama babam olacak o adi herif bulaşmış olabilirdi.Yarın okula gitmeyip bunu araştırmalıydım.telefonuma gelen bildirimleri takmayıp uyudum.yarın yorucu bir gün olacaktı benim için.
    Sabah Yarenin Başımda Zebani gibi dikilip söylenmesiyle uyandım ve şimdide onu ikna etmeye çalışıyordum."ya Yaren neden anlamıyorsun o herife sormam gerekenler var diyorum". "kızım sen o adam yüzünden evden kaçmadın mı şimdi niye ayağına gideceksin" "tamam bak sana söz ona gözükmeyeceğim.gerekli dosyaları alıp çıkıcam ordan" bir süre daha atıştıktan sonra ikna etmiştim.hızla hazırlanıp babam olacak o adamın şirketine gittim.evet babam şirket sahibiydi ama ben hariç kimse onun gerçek yüzünü bilmiyordu.o yüzden en rahat olduğum yer şiketti.bana bir şey yapamıyordu sonuçta.odasına yaklaştığımda konuşma sesleri duydum.biraz dinlemekten zarar gelmezdi .adımı duyunca biraz daha yaklaştım.
-Venüs bilmeyecek diyorum sana zaten nerde olduğunuda bilmiyorum
   Karşıdaki kötü bir şey söylemiş olacakki Kenan bey sinirlenmişti.söylediği şey donup kalmama yetmişti.
  -Venüs annesinin yaşadığını bilmeyecek anladın mı bilmeyecek
 
      Herkese tekrardan merhaba nasıl buldunuz yeni bölümü
   Sizce mesajları atan kim?
    Gerçekten bal gözlü çocuk mu?
    Venüsün Babası ne saklıyor?

     

yıldızların tuzağı (Yarı Texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin