După incidentul cu acea fantomă, cei doi își continua turul școlii de parcă nu se întâmplase nimic. Marco se uita cu coltul ochiului la Zack și îl întreabă zâmbindu-i.
- Și, cum te simți în Brașov?
El se uita la el cu aceeași expresie rece.
- Cumva, ca acasă...Îi răspunde nonșalant. Dar, îmi inspiră într-un fel cum ar fi fost un ,, Salem" al României.
Marco se uită confuz de parcă a vorbit în altă limbă, își scarpină ceafa în timp ce oftează.
- Adică ,,Salem" al României, despre ce vorbești?
Zack îl privește profund citindu-i toată fiinta și istoria vieții, rămânând cu aceeași nonșalanță cu chipul înghețat.
- Istoria voastră pare interesant de fascinantă. Înainte să vin, citisem undeva că în acest oraș s-au întâmplat foarte multe...Mai ales pedepsirea vrăjitoarelor pe faimoasa stradă ,,Republicii ". Oftează cu calm. Practic, prin ceea ce voiam să spun..
Orașul acesta era locul de luptă între vrăjitorie și creștinismul de odinioară, unde vrăjitoarele se ascundeau să practice magia.Uimit, Marco îi ascultă toate vorbele și zâmbește. Ajunși în fața unei uși de lemn negru cu 2 randuri de geam cu scrisul ,,Biblioteca", cei doi se sprijină cu spatele de peretele alb prăfuit și se privesc unul pe altul profund. Între timp, pe perete apar urme și desene din sânge de parcă cineva le desenează, Marco se sperie foarte tare de acest fenomen, iar Zack rămâne complet calm. Hai să plecăm spre clasă spuse el luându-l de mână cu același calm. Marco observând ce se întâmplă, obrajii lui se făcuseră roșii ca mărul și tremură în timp ce îl urmează spre clasă. Marco își sucește ușor mâna eliberand-o din strânsoarea lui.
- Nu cred ca ar trebui sa facem asta...Se uită la perete nesigur. Ceilalți...
- Ce e cu ei? Îl întrebă Zack foarte confuz.
- Uite, e persoana asta, Anastasia...care are un iubit homofob și a facut-o la fel...Dacă afla ca sunt bisexual...
- Nu îți fie teama, până la urmă...Cine înțelege libertatea omului ajunge în adevăratul paradis, cine cuteaza sa facă asta înjunghind și jignind, ajunge în lumea judecății.
Marco se uita la el zâmbind cu ochii înlăcrimați și îl ia în brațe.
- Mulțumesc pentru înțelegere!
Zack arunca o privire către el, îl îmbrățișează mângaindu-i părul foarte gentil.
- Acum, haide să intrăm până nu ne ceartă Grigorescu. Îl roagă zâmbind.
Cei doi intră pe rând în clasă foarte liniștiți și fiecare se pune la locul lui uitându-se unul la altul, zâmbind subtil. Adrian se uită în liniște deschizând manualul de religie la capitolul 13 ,, Demonolatrie " și începe să predea. Marceline îl privește pe Zack și șoptește chicotind.
- Șiiii...Ați facut ceva de e rosu?
- Nu....Nu s-a întâmplat nimic, de ce? Întreabă într-un mod sarcastic. Doar am vorbit și atât...
- Da, da...Sigur. Zâmbește ea cu colturile gurii până la urechi.
Adrian auzind șușoteli, dă cu pumnul în catedră tare astfel încât să se facă liniște. Se uită puțin încruntat la cei doi și pe un ton sarcatic îi întreabă.- Aaa, deci...Din prima zi vreți să faceți probleme? Marcy...Dacă tot ai deschis gura, ia spune te rog care e diferența dintre Demonologie și Demonolatrie, acum.
Marceline se uita confuză la el, își strânge pumnii și îi zice pe un ton arogant.- Domnule profu' , de ce mă luați așa? Nu recreem ce a facut Dumnezeu cu Lucifer acuma. Termină propoziția cu un ras sarcastic.
Adrian devine ușor iritat.
- Stai jos, nu îți pun nota din prima...Zack!
Îl privește direct în ochi cu un aer familiar, se ridica de pe scaunul băncii punând mâinile pe banca.
- Demonologia este stiinta care studiază demonii și iadul în sine...Iar Demonolatria, adorarea lor.
- Interesant...Data viitoare dacă vreți sa vorbiți, o faceți pe hol.
Se întoarce și își scrie încontinuare lecția pe tablă, își scarpină ceafa de parcă ar fi puțin socat de ceva. În mintea lui se formează niște amintiri din ziua aceea când acel om i-a comentat despre slujbă. Nu știu ce e cu copiii ăștia, dar mă fascinează într-un mod sinistru, se gândește în timp ce scrie pe tablă. După ce termină de scris, lasă creta pe suport și se uită pe geam, peisajul devine roșiatic având o ploaie de pene negre, pe pervaz se așează un corb. Preț de câteva secunde, corbul se transformă într-un om cu înfățișarea lui Lucifer. Adrian se sperie foarte tare și cade în fund, își scutură capul și totul era normal.
- Domn profesor, s-a întâmplat ceva? Întreabă Sabrina șocată.
- Da, sunt bine...doar trebuie să îmi iau concediu...Râde Adrian în mod forțat so se poartă de parcă nu s-a întâmplat nimic. Și, gata cu lecția pe ziua de azi...O să o continuăm mâine, la revedere! Spusese luându-și lucrurile și mergând grăbit spre ușă.Toată lumea rămâne confuză după ce s-a întâmplat, doar Marceline și Zack rămân calmi de parcă ar știi ceva.
- A fost tata? Întreabă Marceline confuză pe un ton șoptit
- Cel mai probabil, da. Îi răspunde Zack cu același ton.
CITEȘTI
Uncovered Truth
SpiritualÎntr-o lume condusă de idealul unei minciuni religioase transmise de mii de ani... Un preot catolic, doi tineri liceeni incerc sa deslușească secretele bibliei.