𝙟𝙪𝙣𝙜𝙠𝙤𝙤𝙠 𝙡𝙖𝙮𝙚𝙙 𝙤𝙣 𝙮𝙤𝙪𝙧 𝙗𝙚𝙙 𝙬𝙝𝙞𝙡𝙚 𝙮𝙤𝙪 𝙡𝙖𝙮𝙚𝙙 𝙤𝙣 𝙝𝙞𝙨 𝙖𝙧𝙢. 𝙮𝙤𝙪 𝙟𝙪𝙨𝙩 𝙛𝙞𝙩 𝙞𝙣 𝙟𝙪𝙣𝙜𝙠𝙤𝙤𝙠 𝙬𝙝𝙞𝙡𝙚 𝙟𝙪𝙣𝙜𝙠𝙤𝙤𝙠 𝙝𝙪𝙜 𝙮𝙤𝙪 𝙩𝙞𝙜𝙝𝙩. 𝙮𝙤𝙪 𝙙𝙞𝙙𝙣𝙩 𝙝𝙪𝙜𝙜𝙚𝙙 𝙝𝙞𝙢 𝙖𝙨 𝙮𝙤𝙪 𝙠𝙚𝙥𝙩 𝙮𝙤𝙪𝙧 𝙖𝙧𝙢𝙨 𝙘𝙡𝙤𝙨𝙚 𝙩𝙤 𝙚𝙖𝙘𝙝 𝙤𝙩𝙝𝙚𝙧.
𝙮𝙤𝙪 𝙡𝙤𝙤𝙠𝙚𝙙 𝙡𝙞𝙠𝙚 𝙮𝙤𝙪 𝙬𝙚𝙧𝙚 𝙢𝙖𝙙𝙚 𝙩𝙤 𝙛𝙞𝙩 𝙞𝙣𝙨𝙞𝙙𝙚 𝙝𝙞𝙢. 𝙝𝙞𝙨 𝙨𝙘𝙚𝙣𝙩, 𝙝𝙞𝙨 𝙬𝙖𝙧𝙢𝙩𝙝, 𝙞𝙩 𝙢𝙖𝙙𝙚 𝙮𝙤𝙪 𝙛𝙚𝙚𝙡 𝙨𝙖𝙛𝙚 𝙖𝙣𝙙 𝙮𝙤𝙪 𝙛𝙤𝙧𝙜𝙚𝙩 𝙖𝙡𝙡 𝙤𝙛 𝙮𝙤𝙪𝙧 𝙖𝙣𝙜𝙧𝙮 𝙤𝙣 𝙚𝙪𝙣𝙟𝙤𝙤𝙣 𝙩𝙝𝙖𝙩 𝙮𝙤𝙪 𝙝𝙞𝙙 𝙛𝙧𝙤𝙢 𝙩𝙝𝙚 𝙢𝙚𝙢𝙗𝙚𝙧𝙨 𝙖𝙤 𝙩𝙝𝙖𝙩 𝙩𝙝𝙚𝙮 𝙙𝙤𝙣𝙩 𝙜𝙚𝙩 𝙛𝙪𝙧𝙞𝙤𝙪𝙨 𝙛𝙤𝙧 𝙩𝙝𝙖𝙩.
𝙟𝙪𝙣𝙜𝙠𝙤𝙤𝙠 𝙥𝙤𝙫--
𝙬𝙖𝙨 𝙛𝙞𝙩𝙩𝙚𝙙 𝙞𝙣 𝙢𝙚 𝙥𝙚𝙧𝙛𝙚𝙘𝙩𝙡𝙮. 𝙞 𝙛𝙚𝙡𝙩 𝙧𝙚𝙡𝙞𝙚𝙛 𝙖𝙛𝙩𝙚𝙧 𝙝𝙪𝙜𝙜𝙚𝙙 𝙝𝙪𝙚𝙧, 𝙩𝙖𝙠𝙞𝙣𝙜 𝙝𝙚𝙧 𝙞𝙣 𝙢𝙮 𝙚𝙢𝙗𝙧𝙖𝙘𝙚, 𝙝𝙚𝙧 𝙨𝙘𝙚𝙣𝙩, 𝙬𝙝𝙤𝙡𝙚 𝙙𝙖𝙮'𝙨 𝙨𝙩𝙧𝙚𝙨𝙨 𝙬𝙖𝙨 𝙧𝙚𝙡𝙚𝙞𝙛𝙚𝙙. 𝙨𝙝𝙚 𝙞𝙨 𝙥𝙚𝙧𝙛𝙚𝙘𝙩. 𝙞 𝙡𝙤𝙫𝙚 𝙚𝙫𝙚𝙧𝙮𝙩𝙝𝙞𝙣𝙜 𝙖𝙗𝙤𝙪𝙩 𝙝𝙚𝙧.. 𝙨𝙝𝙚 𝙞𝙨 𝙟𝙪𝙨𝙩 𝙩𝙝𝙚 𝙙𝙚𝙛𝙞𝙣𝙞𝙩𝙞𝙤𝙣 𝙤𝙛 𝙥𝙚𝙧𝙛𝙚𝙘𝙩 ✨ʏ/ɴ : 𝙨𝙡𝙚𝙚𝙥𝙮** ɢᴏᴏᴅ ɴɪɢʜᴛ ʙᴀʙʏ... ɪ ʟᴏᴠᴇ ʏᴏᴜ
ᴊᴜɴɢᴋᴏᴏᴋ: ɢᴏᴏᴅ ɴɪɢʜᴛ sᴡᴇᴇᴛɪᴇ.. ɪ ʟᴏᴠᴇ ʏᴏᴜ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ʏᴏᴜ ᴄᴀɴᴛ ᴇᴠᴇɴ ᴜɴᴅᴇʀsᴛᴀɴᴅ
𝙝𝙚 𝙠𝙞𝙨𝙨𝙚𝙙 𝙮𝙤𝙪𝙧 𝙛𝙤𝙧𝙚𝙝𝙚𝙖𝙙 𝙖𝙣𝙙 𝙜𝙖𝙫𝙚 𝙮𝙤𝙪 𝙖 𝙥𝙚𝙘𝙠 𝙤𝙣 𝙮𝙤𝙪𝙧 𝙡𝙞𝙥. 𝙝𝙚 𝙡𝙤𝙨𝙚𝙣𝙙 𝙝𝙞𝙨 𝙜𝙧𝙞𝙥 𝙤𝙣 𝙮𝙤𝙪 𝙨𝙤 𝙩𝙝𝙖𝙩 𝙮𝙤𝙪 𝙘𝙖𝙣 𝙨𝙡𝙚𝙚𝙥 𝙘𝙤𝙢𝙛𝙤𝙧𝙩𝙖𝙗𝙡𝙚𝙡𝙮.
******𝙣𝙚𝙭𝙩 𝙢𝙤𝙧𝙣𝙞𝙣𝙜 𝙮𝙤𝙪 𝙬𝙤𝙠𝙚 𝙪𝙥 𝙩𝙤 𝙨𝙚𝙚 𝙫𝙢𝙞𝙣𝙠𝙤𝙤𝙠 𝙗𝙞𝙘𝙠𝙚𝙧𝙞𝙣𝙜 𝙖𝙗𝙤𝙪𝙩 𝙨𝙤𝙢𝙚𝙩𝙝𝙞𝙣𝙜 𝙬𝙝𝙞𝙡𝙚 𝙟𝙞𝙢𝙞𝙣 𝙬𝙖𝙨 𝙨𝙞𝙩𝙩𝙞𝙣𝙜 𝙣𝙚𝙖𝙧 𝙮𝙤𝙪 𝙤𝙣 𝙮𝙤𝙪𝙧 𝙗𝙚𝙙 𝙖𝙣𝙙 𝙩𝙝𝙚 𝙤𝙩𝙝𝙚𝙧 𝙩𝙬𝙤 𝙬𝙚𝙧𝙚 𝙨𝙞𝙩𝙩𝙞𝙣𝙜 𝙖𝙩 𝙩𝙝𝙚 𝙤𝙩𝙝𝙚𝙧 𝙘𝙤𝙧𝙣𝙚𝙧 𝙤𝙛 𝙮𝙤𝙪𝙧 𝙗𝙚𝙙.
ᴊɪᴍɪɴ: ᴊɪᴍɪɴ ᴏᴘᴘᴀ ᴡʜʏ ᴀʀᴇ ʏᴀʟʟ ғɪɢʜᴛɪɴɢ? ɪᴛs sᴏ ᴇᴀʀʟʏ ᴛᴏ ʜᴇᴀʀ ᴀʟʟ ᴛʜᴀᴛ ғʀᴏᴍ ʏᴏᴜ ɢᴜʏs! 𝔀𝓱𝓲𝓷𝓮*ᴊɪᴍɪɴ: ᴀʜ ᴄᴜᴘᴄᴀᴋᴇ! ʏᴏᴜ ᴛᴏʟᴅ ᴍᴇ ᴛʜᴀᴛ ʏᴏᴜʟʟ sʟᴇᴇᴘ ᴡɪᴛʜ ᴍᴇ! ᴡʜʏ ᴅɪᴅ ʏᴏᴜ sʟᴇᴘᴛ ᴡɪᴛʜ ᴊᴜɴɢᴋᴏᴏᴋ ᴛʜᴇɴ!
ᴛᴀᴇʜʏᴜɴɢ: ɴᴏ sʜᴇ ᴛᴏʟᴅ ᴍᴇ ᴛʜᴀᴛ sʜᴇ'ʟʟ ᴄᴏᴍᴇ ᴛᴏ ᴍʏ ʀᴏᴏᴍ ᴀɴᴅ sᴋᴇᴇᴘ ᴡɪᴛʜ ᴍᴇ ᴀғᴛᴇʀ ᴘʟᴀʏɪɴɢ sᴏᴍᴇ ᴠɪᴅᴇᴏ ɢᴀᴍᴇs!
ᴊᴜɴɢᴋᴏᴏᴋ: ʙᴜᴛ ɪᴍ ʜᴇʀ ʙғ sᴏ ɪ ᴄᴀɴ sʟᴇᴇᴘ ᴡɪᴛʜ ʜᴇʀ ᴡʜᴇɴᴇᴠᴇʀ ɪ ᴡᴀɴᴛ!
ᴠᴍɪɴ: ᴡᴇ ᴀʀᴇ ʜᴇʀ ᴏᴘᴘᴀs ᴛᴏᴏ!!!
𝙩𝙝𝙚𝙮 𝙨𝙖𝙞𝙙 𝙞𝙣 𝙪𝙣𝙞𝙨𝙤𝙣 𝙤𝙣 𝙬𝙝𝙞𝙘𝙝 𝙮𝙤𝙪 𝙟𝙪𝙨𝙩 𝙜𝙞𝙜𝙜𝙡𝙚𝙙. 𝙩𝙝𝙚 𝙢𝙚𝙢𝙗𝙚𝙧𝙨 𝙖𝙡𝙬𝙖𝙮𝙨 𝙨𝙝𝙤𝙬𝙚𝙧 𝙮𝙤𝙪 𝙬𝙞𝙩𝙝 𝙡𝙤𝙫𝙚 𝙖𝙣𝙙 𝙖𝙛𝙛𝙚𝙘𝙩𝙞𝙤𝙣 𝙖𝙣𝙙 𝙩𝙜𝙚 𝙢𝙖𝙠𝙣𝙖𝙚 𝙡𝙞𝙣𝙚'𝙨 𝙗𝙞𝙘𝙠𝙚𝙧𝙞𝙣𝙜 𝙛𝙤𝙧 𝙮𝙤𝙪 𝙞𝙨 𝙟𝙪𝙨𝙩 𝙡𝙞𝙠𝙚 𝙖 𝙥𝙖𝙧𝙩 𝙤𝙛 𝙮𝙤𝙪𝙧 𝙙𝙖𝙞𝙡𝙮 𝙧𝙤𝙪𝙩𝙞𝙣𝙚.
𝚃 𝙷 𝙴 𝙴 𝙽 𝙳
I'm so sorry that the episode was smol :(
YOU ARE READING
BTS IMAGINES 💜 BTS 8th member ff
Fanfictionʏᴏᴜ ᴀs ᴛʜᴇ 𝟾ᴛʜ ᴍᴇᴍʙᴇʀ. ᴛʜᴇ ᴍᴇᴍʙᴇʀs ᴄᴀɴ ʙᴇ ʏᴏᴜʀ ʙғ, ʙʀᴏᴛʜᴇʀ, ʙᴇsᴛ ғʀɪᴇɴᴅ.... ʜᴏᴘᴇ ʏᴏᴜ ɢᴜʏs ᴇɴᴊᴏʏ. ғᴇᴇʟ ғʀᴇᴇ ᴛᴏ ᴅᴍ ᴍᴇ ᴏɴ ᴡᴀᴛᴛᴘᴀᴅ ᴏʀ ᴏɴ ɪɴsᴛᴀ ɪɴsᴛᴀɢʀᴀᴍ: ᴋɪᴛᴛʏᴄᴀᴋᴇ𝟹𝟷𝟸𝟹 ᴀʟsᴏ ᴅᴏ ᴄʜᴇᴄᴋ ᴍʏ ᴏᴛʜᴇʀ ʙᴏᴏᴋ ᴡʜɪᴄʜ ɪs ᴛxᴛ ɪᴍᴀɢɪɴᴇs :)