kampa gidiyoruz...

yaşasın artık hazırım çok güzel şeyler aldım çadırım mor renkli fıstık yeşili kkyıldızlarla dolu çok gerçekçi duruyor.

akşam annem benim için yolda yerim diye börek yapmış yalnız bir sorun var az önce arkadaşım melisi annesini kampa gidemeyeceğini söyledi hastalanmış .

tüh ya koskoca bir haftamı orada melis siz nasıl geçireceğim.

ama zaten bütün sınıf geliyo yani o kadar sıkılmam inşallah. annem kamp çantamı hazırlamış bile herşey var içinde el fenerleri.

tulumum mendilim vb şeyler canım ya nasıl da düşünüyor beni.

artık otobüs kalkmak üzere 5 dk var umarım yetişirim belki yetişemem diye annem para verdi bende taksiyle gittim.

neyse ki yetiştim zaten tam zamanında gelmişim.

hamen bindik ve gittik yoldayken hemen arkadaşım cansu şarkılarına başladı. çok güzel sesi vardır.

biraz oyun oynadık ve 3 saat sonra varmıştık herkez çadırlarını kurmaya başldı oraya vardiğimizda saat 19:00 dı bir saat keşif gezisine çıktık.

ve herkez geri geldiğinde odun topladı büyük bir ateş yaktık.

öğretmenimiz size bir bilmece diye oyuna başladı. ve birinci günümüzün sonuna geldik. öğretmenimiz uyku zamanı deyip başladı yine eğelence gece kaçtık..

yaz kampımızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin