1

603 51 53
                                    

Hakkainin bakış açısı;

"Altımda nefis gözüküyorsun Taka-chan"

"H-hakkai yavaş"

"Şimdi olmaz. Yavaşlarsam zevk alamazsın"

Hassiktir lan noluyor. Sabah yerimden sıçrayarak uyandım. Ne biçim rüyaydı lan o. Tam yerimden kalkacaktım ki benden önce kalkanlar da varmış zaten. Mecbur tuvalete gittim. Ahh Taka-chan hep senin yüzünden böyle oluyor. Taka-chan... Hayatımın anlamı desem abartmış olmam. Hayranım ona, her anlamda. Her şeyiyle mükemmel mor saçlarıyla, bakışlarıyla, gülüşüyle, karakteriyle aşığım aşığım aşığım. Ama tabi o bunun farkında değil, asla açılmaya cesaret edebileceğimi sanmıyorum.  Sadece bütün gün ona bakıp aşık olmakla yetiniyorum. Neyse üstümü başımı giyip Taka-chanımın yanına gideceğim. Zaten her zaman böyle oluyor çünkü biricik aşkımdan ayrı kalmam imkansız.
...

"Taka-chaaaaannnn, ben geldimmmm"

"Ne bağırıyorsun hakkai, insanlar rahatsız olacak"

"HAKKAİ ABİ HOŞGELDİN"

"HOŞBULDUM LUNA"

"Hakkai bağırma"

Lunayla kucağımda oynarken taka-chanımın hafif kızgın seksi sesini duydum.

"Ama taka-chaan"

"Sus, bugün bizimkilerle buluşacağız rahat dur işimi bitireyim"

"Tamamdır taka-chan"

Taka-chanımın terzi dükkanı dükkanı vardı. Her şeyi gibi diktiği kıyafetler de mükemmeldi. Bir moda yarışmasına katılıp birinci olmuştu hayatımın anlamı her şeyim. 10 elinde 10 marifeti var nazar değmesin.

"Hakkai, çıkalım. Luna ve manayı eve bırakıp oradan bizim parka geçelim"

"Tamamdır Taka-chan"
...

Lunaları eve bıraktıktan sonra bizim mekana gelmiştik. Hemen besto frendom souyamın yanına gittim. Tabii o illet deniz anası sevgilisiyle örgülü mal abisi de oradaydı. Katlanamıyordum bunlara özellikle Ran'a. Sürekli Taka-chanıma sataşıyordu pislik. Aman neyse bu malları düşünerek keyfimi kaçıramazdım.

"Selaaamm souya"

"Hoşgeldin Hakkai"

Sana hoş gelmedim pezevenk Rin.

"Hoşbuldum" dedim umursamaz bir tavırla.

"Pek bir mutlusunuz bakıyorum Hakkai bey"

Sana ne amınoğlu sana ne.

"Evet seni görünce mutluluktan geberiyorum Ran bey"

Ran, küçük bir kahkaha attı. Çok mu komik orospu çocuğu.

"Ran, uğraşma Hakkaiyle"

"Off aman tamam sizinle uğraşacak değilim zaten. Nahoyamı bekliyorum ben"

Taka-chanım da Taka-chanım. Hemen korumuştu beni. Biliyorum o da bana aşık abi net. Kudurdum resmen 2 saniyede.

Herkes yavaş yavaş toplanma alanına girmişti. Bugün önemli bir şey için buluşmuştuk. Mikeynin abisi İzana ve çetesiyle kavga etmiştik. İzana gerçekten manyaktı. Ama Takemichi sağ olsun bir şekilde aralarını düzeltti. İzanalar artık bizimle takılıyordu. Yavşak haitaniler de iyice içimize gitmişti of souya of o dört gözde ne buldun ki. Gerçi asıl bomba Nahoya ve Ran ikilisi. Cidden ne alakalar amk. Ama yakışıyorlardı yalan yok. Mikey yine bütün tarihi liderlere aşık atacak konuşmalarından birini yaptı ve hepimiz dağılmaya hazırlanıyorduk. Koşarak yanımıza deli sanzu ve en az onun kadar deli maniti kazutora geldiler.

"EVEETT BUGÜN KORKU EVİNE GİTMEYE NE DERSİNİZ ARKADASLARR"

Sanzu bir bağırma amınakoyum.

"Taka-chanım ne derse o"

Taka-chan'a döndüm en tatlış bakışını attım. Tam itiraz edecekti ki Kazutora

"Gidelim mitsuyaa"

"İyi peki o zaman gidelim"

"Biz de geliriz souyamla, abimler de gelir zaten"

"Üzgünüm biz gelemeyiz Mikey-kunla alışverişe çıkacağız"

"Baji-san ve ben de Takemichilerle gideceğiz"

"O zaman biz bu grup gidiyoruzz"

"Gidelim bakalım nasıl korktuğunuzu görmek istiyorum" Nahoya bunu her zamanki gibi gülerek söylemişti.

"Sus be ben korkmam nahoyaaa"

"Görücez kazutoraaa"

Bu ikilinin çocukça atışmalarını dinlemeyip yola çıktık. Sonunda ulaşmıştık. Sanzu bizi ne kadar boktan bir yere getirdi Allah bilir. Neyse bindik bir alamete gidiyoruz kıyamete yapacak bir şey yok.
...

"Sanzu senin getirdiğin korku evini sikeyim amınakodumun malı"

Bunu diyen Rindi. Sinirden Sanzuyu kovalamaya başladı iki aptal bütün sokak kovalamaca oynadılar. Gerçekten bok gibiydi amk korkutucu şey diye palyaço koymuşlar resmen. Ayrıca çalışanlar da çok değişik insanlardı şahsen onlar daha korkutucuydu.

Saat akşam 7ye geliyordu. Taka-chanım ayrılmak istediğini söyledi tabi ki hemen onun peşinden gittim. Zaten herkes yavaş yavaş dağılıyordu.

"Görüşürüz millet eğer bir daha gelmek isters-"

"Aahhh napıyorsun lan Rin"

Rin sanzunun kafasına bir tane geçirmişti rahatladım şahsen.

"Of tamam boş yapmayın da dağılın hadi selametle arkadaşlar"

"Sana çok da meraklı değiliz Rancım, görüşürüz."

"Görüşürüz hakkaicim"

Bu salaklardan ayrıldıktan sonra Taka-chanımla yalnız kaldık. Onunla tek başımızayken mükemmel hissediyordum. Her şeyden uzak ona yakın. Evine gelmiştik ayrılma zamanımızdı maalesef. Sıkıca sarıldım.

"Yarın görüşürüz Taka-chann"

"Görüşürüz Hakkai"

















Ay yeni bir fic yazmaya çalıştım yine bu sefer mitsukkai😻
Umarım oluyordur 🙈

Taka-chanım da Taka-chanım -MitsukkaiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin