1/1

214 22 161
                                    

იმათთვის ვინც არ წაიკითხა აღწერა, მინდა გითხრათ, რომ ფიკი სოეციალურადაა ასე დაწერილი, ამიტომ ნუ მიწყენთ<33

_____________4_44444444444444
-გამარჯობა მე კიმ ნარგიზა ვარ, 19 წლის, ცხოვრებისგან დაჩაგრული, მშობლები ავტოვარიაში დამეღუპნენ, ბავშვთა სახლში გავიზარდე, სახლ-კარი მე არ მაქ, ქირას ძლივს ვიხდი, საჭმლის ფული მე არ მაქ, მაგრამ ძალიან მიყვარს გუჩის ბრენდი, სულ ორიგინალი გუჩი მაცვია💅🏿, ფასიან სკოლაში დავდივარ სადაც მე ფულს ჩვეულებრივად ვიხდი, როდესაც სკოლის მდიდარი ფლეიბოი, მილიარდელი ჯანკუკის (ამაზე არ ჩამკლათ😭)  მშობლები ძლივს იხდიან ფულს, იცით რა ცხოვრება აღარ მინდა, დღეს სკოლიდან გადავდივარ, და თურმე იქ გადასულა ჯანკუკიც, ეს ბიჭი თავს არ მანებებს, ჩემი კლასელი არ იყო, ზედაც არ შემომხედავს, სრული ნაძირალაა, ფლეიბოი, გატუტუცებული.


ნარგიზა-ისევ ამ მაღვიძარამ გამაღვიძა, ვერ ვიტან, ჯანდაბაში წასულა, ნაგავი, შტერი, ვინ გამოიგონა ნეტა ეს საზიზღრობა? ავეგდე და სკოლის ფორმა ჩავიცვი, სულ არ მომწონს მაგრამ მაინც იყოს, რაც არის არის-ქვემოთ ჩავედი და საჭმლის ჭამა დავიწყე-კარაქიანი ლავაში ძალიან მიყვარს, დედა სულ მიკეთებდა ხოლმე სანამ ცხელ ჩაის ჩავისხამდი და ყელს მთლიანად ამოვიწვავდი, მანამდე დაუღეჭავად ვუშვებდი ხოლმე კუჭში, ერთხელ ფიცარში ამერია და რო გადავუშვი მერე ძლვს ამომიღეს ის ფიცარი-ამ მოგონებაზე გამეღიმა, ტკბილი მოგონება, როგორ მახსოვს გამჩნეს როგორ მაგინებდა ექიმი, ფიცარი პურში როგორ აგრეია შენი გამზრდელიო, უი მაგვიანდება, წავედი თორემ პირველივე დღესვე თუ დავაგვიანე ალბათ საყვედურს მივიღებ.

სულ კინჩხი-კისერის მტვრევით წავედი სკოლაში, ალბათ ამაწყობენ მერე.

*სკოლაში*
მასწავლებელი-გამარჯობათ ქაჯები, ადექით აეგდეთ კლასში შემოვედი-კლასში შემოვიდა მასწავლებელი და მეც მასთან მივედი-გაიცანით თქვენი ახალი კლასელი კიმ ნარგიზაი, დაუმეგობრდით და არ გაექაჯოთ, თორემ გათრევთ სულ ყველასა თორმედგოჯა ნაწლავითა, ი ეგერ დაჯექი ჯანკუკის გვერდით, თქვენი ხმა არ გავიგო თორემ გაგინებთ სუ ყველას პატრონსა-მე ჯანკუკის გვერდით დავჯექი და მასწავლებლის მოსმენა დავიწყე, ის კიდევ თვალს არ მაშორებდა-დავიწყეთ გაკვეთილი და ყველამ კარგად მისმინეთ, მე-12 კლასში მაინც ისწავლეთ წერა კითხავაი, ბუგებო.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 06, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

ნარგიზასა და ჯანკუკის ლავ სთორი Where stories live. Discover now