Character's ask

130 20 1
                                    

"Zdravím všechny přítomné, hlavně diváky, kteří si udělali čas, aby se mohli přijít podívat na tento rozhovor." Žena s papíry v ruce se usměje a upraví si svou černou upnutou sukni. "Dnes tady máme výjimečné hosty, o kterých se už delší dobu mluví. Dámy a pánové, přivítejte Amy Violet a Harryho Stylese." Po těchto slovech se ozve hlasitý křik diváků.

Následně se v místnosti objeví jak Amy, tak Harry, který se mračí a je vidět, že ho něco naštvalo. Když toto zaregistruje i žena, sedící na židli, mírně znejistí.

"Všechno v pořádku, pane Stylesi?" Zeptá se opatrně.

"Všechno v pohodě, až na to, že je Amy moje žena a její příjmení je už nějakou dobu Styles." Pronese mírně naštvaně.

Amy mu položí ruku na hruď a sladce se na něj usměje. "To vůbec nevadí. Pravděpodobně to nevěděla, nebuď zbytečně naštvaný."

Harry se jí zadívá do očí, jako kdyby se z nich snažil něco vyčíst. "Jsi si jistá?"

Amy se potichu zasměje. "Harry.. Každý se můžeme občas splést. Pamatuješ si na svoje omyly? A že jich nebylo málo." Připomene mu.

Harryho tvář se změní z naštvané na zahanbenou. "Už mlčím."

Žena, sedící na židli, si odkašle. "Tak, posaďte se, ať můžeme začít.

"Jistě." Odpoví Amy dřív, než stihne Harry opět něco říct.

.

"První otázka zní: Amy, jaký byl tvůj život předtím, než jsi potkala Harryho, a jaký je pro tebe teď? Líbil se ti spíš starý život nebo ten, který nyní žiješ s Harrym?"

Amy:"Oba životy jsou naprosto skvělé, ale víc spokojená jsem teď. Když jsem byla mladší a umřela mi sestra, neměla jsem nikoho, komu bych se svěřovala.. Teď mám Harryho, který mě vyslechne a udělá všechno pro to, abych se cítila komfortně."

*Otočí se na Harryho, který jí pošle vzdušný polibek*

Niall zpovzdálí:"Nechutný."

Harry:"Ty Malibu sráči, ty seš tu taky?!"

*Niall vběhne doprostřed místnosti a začne se nahlas smát*

Niall:"Malibu bitcheees!"

Harry, jak ses cítil, když jsi poprvé potkal Amy? Byla to láska na první pohled?

Niall zasněně:"Určitě to byla láska na první pohled."

Harry naštvaně:"Drž hubu, tys u toho nebyl.. Vlastně to byla nenávist na první pohled. Amy mi v den, kdy jsme se potkali, rozbila foťák a já měl chuť-"

Niall:"Ji políbit?"

Harry ještě víc naštvaně:"Vyhoďte ho někdo!"

*Amy se potichu směje*

Zayne, jaká je pro tebe práce chůvy? Máš to s nimi těžké, nebo je to snad naopak? Mají to oni těžké s tebou?

Harry obracející oči v sloup:"Zayn tady není, takže-"

Zayn:"Vlastně jsem."

Harry:"Jak ses sem dostal?!"

Zayn:"S Niallem?"

Amy:"Oni jsou tady všichni, Harry. Dokonce i Louis s Liamem."

Harry:"COŽE!"

*V místnosti se objeví Liam s Louisem, kteří začnou na ostatní mávat*

Sunflower's lifeKde žijí příběhy. Začni objevovat