'Fuck daddy.' Ik sla een hand over mijn mond heen. Hij stopt met stoten en geeft een tik op mijn billen. 'Hoe noemde je mij?' Een grijns groeit op zijn gezicht. 'M-meester.' Stamel ik uit. Zijn hand gaat naar mijn keel. 'Schelden en liegen, zo heb ik dat mijn meisje niet aangeleerd.' Hij knijpt mijn keel dicht. 'Hoe noemde jij mij?' Ik schud mijn hoofd van nee. Hij gaat ondertussen weer hard stoten. 'Je hebt nog een kans.' Hij geeft mijn luchtpijp voor een deel vrij. Snel hap ik naar adem, voordat hij hem opnieuw dichtdrukt.
Ik grijp zijn pols vast met mijn handen. Met zijn andere hand geeft hij een tik tegen mijn piercing. Ik hap naar lucht wat verder niet binnenkomt. 'Sara, hoe noemde je mij?' Zegt hij met een grommende toon in zijn stem. 'Daddy,' piep ik met laatste beetje lucht. Zijn hand verlaat mijn keel. Ik adem diep in en begin gelijk te hoesten. Hij laat mij niet op adem komen, want zijn lul raakt met elke stoot diep verzonken tussen mijn wanden.
Hij pakt mijn kin vast en dwingt me hem aan te kijken. 'Zo wanhopig voor mijn liefde.' Ik sla mijn ogen naar de grond.
--
Eigenlijk best een goed stukje, maar wil ook niet in de herhaling vallen met andere hoofdstukken. Kom er ook niet verder mee vanwege weinig inspiratie
JE LEEST
Geile scenario's
Short StoryIdeetjes die ik niet verder uitgewerkt krijg, maar wel wil delen met jullie! Als jij er wel een leuk verhaaltje omheen schrijft, laat het mij dan weten!!