part 1 és utolsó

85 9 7
                                    

Az itzay girlboss tagjai mar a masodik hetuket toltik az halhuggyal telitett omagyar tisza habjainal.

A ket hetre hozott fincsisegeiket mar mind meghamcsiztak es lyukacsos zsebeikben mar egy rongyos fitying sem maradt, de szukseget ereztek valamifele nyamnyamra a maesti minyonok filmmaratonjukhoz.

Agytekervenyeiket ket oraig tekergettek meg yeji kubakja föle nem pattant egy villanykorte.

Yeji szerint az egyetlen remenyuk az egyetlen kogazdag fuxokkal ellatot park jinyoung oppa.

Az utolso megoldando cucc az az maradt, hogy kapcsolatot teremtsenek vele, hiszen mobilkeszulekeiket az elozo napi bularazas es itokazas utan a hepehupas uton elloptak.

Yuna felpattant a minosegi kanapejukrol arrol zagyvalva, hogy kuldejenek neki palackuzenet cucclit, hiszen azokban a valosaghutlen filmekben mukodott.

Baratosnéi termeszetesen egybol egyet ertettek tarsukkal es csak ugy suhantak a szallason mindenfele, hogy osszetudjak allitani a palackuzenetet.

Hibatlanul eloallitottak a termeket, amelyet sikeresen kijuttattak a rozoga epuletbol, s a parthoz erve a habok koze engedtek.

Mintha csak gyermekuk lenne ugy figyeltek az egyre csak tavolodo uvegcset, s a meghatottsagtol chae meg konnyeket is ejtett, csak ugy itatta az egereket.

Ezen esemenydus pillanatok utan csak szemleltek a parton cseszkedo embereket valamifele csodara varakozva.
Orommel toltotte el piciny lelkutet, hogy mindenki sneakersekben es azok magassarku valtozataban volt jelen a csodas vad jelkepes folyo partjanal.

Viszont Ryujin látókörébe berobogott egy foodpandás pizzafutár kinek szőrös lábfejét csak flipflopoknak pántjai fedték.

Egyből mutogatni kezdett slay társnőinek mikozben torkaszakadtabol uvoltotte hogy áruló.

Liát ez a hihetetlenul lélekborogató hitszegés vérig sértette, s kubakjába hitvány gondolatok száguldottak villam mcqueent megszégyenítő fénysebességgel.

Konceptciója kiötlését követően bajtársnőire pillantott és megosztotta velük velejéig romlott, de meglepően lyól kitervelt elképzelését.

Terve szerint miután a krapek kiszállította az inycsiklandoló, nyálcsorgattató, illatos, fincsi, inyenc tápanyagot bokorba rántva áldozatul ejtik, s luxus szállásuk sötét éjszínű, hideg, patkányok hiphop muzsikájával töltott pincéjükbe nyomják.
Meghozzá ha ez még nem lett volna elég megrazó halála napjáig a Sneakers nevezetű világmegváltóan csodálatra méltó muzsikaszót kell hallgatnia.

Eme csoda hallatán mindegyikőjük izgatottá vált, s alig várták a haditerv kivitelezését.

Ezzel a food pandás cula stalkolása kezdetét vette.

20 perces követést követően, miutan a kajcsit sikeresen átadták a lehetőségen kapva bokánál fogva beráncigálták a susnyásba.
Száját leszigszalagozták s kötelüket rácsomózták. Ezt követően csenben visszahurcibáták bérelt lakhelyiségükhöz, s leguritottak az alagsorba.

Miközben Yeji székre ültette újjonszerzett barátukat, Yuna felment a fuckboyoktól kölcsönvett terepmintás jbl hangszóróért.
A zenemasina lejuttatását követően Ryujin beleerőszakolta a kinderpromóciós pendiveot amin az előbb emlitett dal található.

A hímnemű akármicsoda könnyezve hallgatta a múzeumba való dallamot és orák elteltével mar enyhén twerkelt a már megszokott ütemre.

A lányok vidáman cserélték le flipflopjait sketchers sneakerekre és boldogan éltek míg el nem proladtak.

sneakers vagy semmi ( itzy x tisza )Where stories live. Discover now