Zpohledu Abby:
Zdravím já jsem Abby.Podle všech jsem pěkná a přitažlivá ale já si to nemyslim."Abby pohni já už chci jít,,To byla Kate moje skvělá kamaradka."Už jdu jen si vezmu kličky od auta,,Prave se s Kate chystame jako obvykle jít do baru kde zbalime naky kluky z kterých si nakonec uděláme jen srandu."Tak co na to říkáš?,,Dívám se na ni z otázkou v ocich.Na sobě jsem měla svoji červenou mini sukni a bíle tričko s extra vystrihem a pres ruku prehozenou bundicku."Skvělé jako vždycky Abby,,Řekla s usmevem.Kate na sobě měla svoje oblíbené úplné dziny a kremovou bundicku.Vypadala vážně úžasně.Obě jsme nasedli do mého červenýho BMW,je to dárek od mých rodičů,a mohli jsme vyrazit.Jeli jsme asi půl hodiny a neustále jsme se bavili o novým songu od naši oblíbené skupiny Devil.Jejich nový song fall angels byl dokonale úžasný.Ani ne za hodinu jsme konečně přijeli k našemu oblíbenému klubu Havana,byl to nejlepší klub ve meste, zaparkovala jsem a vyrazili jsme dovnitř."Abby tak co myslíš si ze dneska někoho zbalime?,,Tohle byla Katina otázka pokaždé se ptá na to samé."No jasně že jo jako vždycky Kat,,Kat byla Katina přezdívka ode všech chtěla aby ji tak říkali neměla totiž rada, když ji říkají Kate.Vešli jsme do klubu a šli si sednout k baru."tak co to bude dámy?,, Takovej sexy barman byl hezkej ale nic pro me to spíš Kat se líbil bylo to na ní vidět."dvakrát whiski prosím,, Řekla Kat a tak roztomile se na něj culila.Barman nam donesl rovnou celou whiski a taky proč ne dneska mám chuť se opit a jak vidim tak Kat taky.Zatímco Kat flirtovala s barmanem teda s Thomasem a já se rozhlížela po baru a můj zrak padl na úplně dokonalou korist,byl úžasný měl černy vlasy,dokonale vypracované telo a úžasný modrý oči.Zatahla jsem Kat za rukáv a ukázala ji toho sexouše."Abby ten je skvělej jdi do něj,,řekla mi Kat a mrkla na me.
ZpohleduLukase:
Ahoj já jsem Luke.Jsem tak trošku no Bad boy a holky mě přímo miluji ale já je mám jen na jedno a to na sex.Jsem upír a vudce mého gangu.S klukama holky unášíme a necháváme si je pro své poteseni.Máme tu celkem 15 holek a já rozhoduju o jejich životě.Zrovna s klukama jsme v klubu Havana a hledáme si další oběti.Je nás 5 ja,můj bratr Thomas ten zde pracuje jako barman,pak Mario,Edward a Mates zkráceně Mat.Jak jsem se koukal tak všichni už si holky našli teď ještě jsem zbýval já.Když jsem se rozhlizel tak jsem u baru viděl kočku v červene mini sukni a tak jsem se rozhodl jít k ní a promluvit na ní."Ahoj co dělá taková kočka tak sama?,, Zeptal jsem se jí a nasadil svůj sexy úsměv."Ale já zde nejsem sama kluk co tu se mnou byl právě někam jenom odběhl,, Řekla jen tak ledabyle ale blafuje já to vim poznám to."Vážně?,, Zeptal jsem se ji s otázkou v ocich."No tak dobře jsem zde sama,,Řekla a napila se z flasky whiski."nepij to bude ti pak blbě.,,Vůbec nevim co to do mě vjelo takovej já nejsem ale ona vypadala tak sladce a bylo mi ji líto přesně tuhle jsem chtěl dostat."A jses snad můj otec?,,Tak tohle me dostalo stejně jako její pohrdavy tón v hlase,nejradši bych ji přehl už tady ale nemuzu."Promiň nechtěla by ses jít semnou projít?,,Byla pěkně na mol ale prikyvla a tak jsme vstali a šli ven,hned jsem toho využil.
Ahojte takže trošku jsem přemyslela a napsala tohle a byla bych moc rada za nazor na moji už druhou povídku děkuji za každý návrh když se vám něco nebude líbit :)
ČTEŠ
Love vampire
VampireOn je krutý a nelítostný upír a ona křehká a hezká dívka. Co se stane když se do sebe zamilují? Příběh o lásce upíra a obyčejné dívky.