1.Bölüm:Başlangıç

21 4 0
                                    

Spiker:Şimdi de başbakan'ın açıklamalarına geçiyoruz.

Başbakan:Halkımızın telaş yapmasının yersiz olduğu aşikàr tüm sağlık kuruluşları işlerinin başında ve salgın gibi bir şey söz konusu bile değildir.

Muhabir:Sayın başbakan son günlerde gerçekleşen toplu ölümlerin sebebi belirlenemedi bu konuda bir bilginiz var mı?

Başbakan:Teşekkürler.Arkadaşlar başka bir gelişime olursa size bilgi verilecek.

Annem:Bırak olum şu televizyonu okuluna geç kalacaksın.

Ben:TAMAAAM

Ben:Bir şey sakladıkları belli.

Annem:Ne saklayacaklar oğlum hadi yine geç kalacaksın okuluna.

Ben:Hadi görüşürüz.

Selam ben KUZEY lise sondayım ve monoton bir hayatım var. Çok anlatacak bir şeyim yok aslında ta ki bugüne kadar.

Otobüse binmiştim okula gittim ve bugün ki matematik sınavında ne yapacağımı düşünüyordum.O sırada yanıma fatih geldi.

Fatih:Günaydın

Ben:Günaydın

Fatih:Ne oldu neyi düşünüyorsun kara kara.

Ben:Yok bir şey.

Fatih:Vay be demek benden de saklar oldun.

Ben:Abartma lan hemen Merve ile tartıştım yine boş ver.

Fatih:Bu kızın seni sevdiğinden emin misin hacı ?

Ben:İşte sorun da o ya bilmiyorum.

Fatih:Neyse sınava çalıştın mı?

Ben:Yok.

Fatih:Desene sen sınava değil sınav sana girecek. :D:D:D

Ben:Dalga geçme lan.

SINAV...

Her şey gayet normaldi.Sınavdan kaldığıma emindim artık.

Birden dışarıdan gürültüler gelmeye başladı.Müdür ve hocalar yurdun olduğu tarafa doğru koşturuyordu.Herkes birbirinin suratına bakıyor.

Hoca: Siz sınava devam edin ben geleceğim hemen.

Bu gerçek miydi.Hoca yoktu fırsat bu fırsat dedim.Boş olan kağıdı sağdan soldan doldurmaya başladım.Gürültüler artmaya başlamıştı anlaşılan yurtta çıkan kavga büyüktü.

Sınavı bitirmiş hocanın gelmesini beklemeye başladık.Bir süre sonra okulun bahçesine polis arabası ve ambulans girdi ve yurdun olduğu tarafa gittiler.Yurt okuldan çok uzak değildi ama yinede olan biten anlaşılmıyordu.Birden okulda anons yapıldı ve okuldaki herkesi bahçeye topladılar.

Müdür yardımcısı:Bir duyuru yapmamız gerekiyor çocuklar.12/C sınıfındaki Yavuz Çelebi yurttaki banyoda ölü bulundu.

Birden herkes birbirine bakıp nasıl olduğunu soruyordu ama cevabı bilen yoktu.O sırada haberler aklıma geldi. Biraz ürkmüştüm.

Birden yurdun olduğu taraftan peş peşe silah sesleri gelmeye başladı. Herkes sağa sola kaçışmaya başlamıştı o kargaşanın arasında gördüklerim karşısında dona kalmıştım.Biraz önce müdür yardımcısının öldü dediği yavuz üzerimize doğru geliyordu.Ağzından kanlar akıyordu ve berbat bir haldeydi.

Ben:Fatih şuraya bak!

Fatih:Şaka mı abi bu.

Ben:Çabuk buradan gidelim.

ZOMBİLERİN ŞAFAĞI:BAŞLANGIÇHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin