Arkadaşlar öncelikle bu benim ilk kitabım. Biraz acemice olabilir.ve diğer kitaplara farkla ben karakterleri tanıtmıycam.zamanla tanıyacağız. İyi okumalar
Selam ben Duru.21 yaşındayım.ev arkadaşlarımla kalıyorum.bu akşam ev arkadaşlarımdan Ayçanın doğum günü. Ona doğum günü hediyesi olarak basit bişey almak istemiyorum. ve işte o anda ağacın dalında parlayan bişey gördüm. Yanına yaklaştığımda bunun bir taş olduğunu fark ettim.ben böyle taşlar, tarot faları,satürnün gerilemesi filan ben bunlara çok inanırım.neyse...taşı aldım bundan müthiş kolye olur diye düşündüm.eve hızlıca gittim.sabırsızlıkla anahtarı delğine sokmaya çalışıyodum.çünkü çişim gelmişti. sonunda kapıyı açtım, eşyalarımı kapıda duran cerene fırlattım.
Ceren:höst duru noluyo lan
Duru:çişim var
Ceren:heeee
Ceren,çoğu durumda mutlu olan bir kız ve rock dinlemeye bayılır. Hobileri arasında mahalledeki teyzelerle kavga etmek vardır.
Ellerimi yıkadıktan sonra mutfağa doğru gittim elif oradaydı. Pastanın son rütüşlerini yapıyordu.
Elif,bizim evdeki tüm kızlara nazaran en yeteneklimizdi.ders konusunda da öyleydir.ancak yetenekli olmasına rağmen çok üşengeçtir.
Ancak pastayı herzamanki gibi çok güzel yapmıştı(yani dışarıdan öyle gözüküyo).
Elif:duru hoş geldin ah dur tabi ya(aklına bişey geldi)
Ve mutfaktan koşarcasına çıktı. Ve bende fırsattan istifade pastayı parmaklamak için hareketlenmiştim ki...
Elif:sakın pastayı parmaklamak aklından geçmesin!
Ya kız arkadaşını naaılda tanıyo... ama parmaklamamı engellemek için bunlar yetmezdi ki... yukardan bir kırılma sesi geldi. Öff tamam be parmaklamıycam.neyse yukarı koştum ayça herzamanki gibi bişey kırmıştı.
Ayça:k-kızlar ö-özür dilerim yanlışlıkla oldu
Ceren:biliyoz ayça herzamanki gibi çok sakarsın
Ayça,şu zamana kadar tanıdığım en sakar kızdır.ayrıca utangaç. Kısacası hinatayı(shippudenden önce) düşünün.ve sakar olduğunu çok sakar olduğunu düşünün işte böyle
Önemli değil ayça yenişini alırız nasıl olsa doğum günü çocuğusun.
Ceren:bu kaçıncı vazo sayalım bakalım 8 şurdan 4şurdan...
Ceren anlayışlı ol azıcık buğün onun doğum günü.ufff neysede ceren ayçayı ve elifi alında şu doğum gününü kutlayalım.ben zeynebi çağırıp geliyorum. sırada ayçanın gözleri parladı.istemeye istemeye olsada zeynebin odasına gittim. Ya lış anlamayın zeynebi severim ama kendisi biraz pasaklı.
Zeynep,gerçekten pasaklı birisidir. asla odasını toplamaz.bizim zorumuzla yataktan kalkar. kahvaltıda uyur.zaten üniversiteyi kazandı merak konusu.
Zeynebin odasının kapısını açtım.
Yerler cips poletleri doluydu ve herzamanki gibi uyuyordu.poşetlere basmamaya çalışırken sanki lazerlere değmemeye çalışan hırzız gibiydim. Yatağın yanına geldiğimde, tatlı bir şekilde zeynepçiğim uyan yerine yorganı hızla çektim. Yere kapaklandı ama hıç tınlamadı bile. Ancak zeynep böceklere karşı çok büyük fobisi var. Bende bundan yararlanarak, zeynep yerde hamam böceği var.
Zeynep: hya nerde
Gizlice kıkırdarken şaka yaptım
Zeynep:çok kötüsün
Saol. Hadi hazırlan ayçanın doğum gününü kutlıycaz. Söylediklerimi bitirdikten sonra saçlarını eliyle düzeltip üstüne sabahlık geçirdi ve kese kağıdına sarılmış bişey aldı sanırım hediyeydi.gerçekten hediyesini kaplamak için müthiş bir kaplama kağıdı diye düşündükten sonra aşağı indik
Not:arkadaşlar yazmayı unutmuşum hepsi anime izlemeyi çok seviyo
ŞİMDİ OKUDUĞUN
akatsuki Türkiyede
Humorevet… şu zamana kadar akatsuki kedi,7.takım kedi v.b kitaplar vardı peki ya akatsuki mensupları Türkiyeye gelseydi…