Arkadaşlar öncelikle gomen uzun zamandır yazmıyodum. Eğer isteğidiğiniz şeyler varsa örneğin ayça x deidara(tamamen salladım) yazabilirsiniz. Dikkate alırım :)
Kızlarla küçük bir toplantıdan sonra tüm paramızı ortaya döktük. Tabikide onları ortalıkta böyle cosplaydan fırlamış gibi dolartıramazdık. Bunları akatsukiden pain ce itachi ye anlattık. Sonra itachi " öncelikle teşekkürler. Ama bizim için bu kadar masrafa gerek yok." Ya itachi adamım ya diye geçirdim. Sonra tekrardan saskeye saydırdım. Hepimiz salona geçti. Ve ceren konuşmaya başladı. İçimden yandık diye geçirdim. Sonra ceren "evet , akatsuki alışverişe çıkıyoruz. Size kuralları söylüyorum:
1.kural:asla başka insanlarla konuşmayın ve tip tip bakmayın
2.kural:ne olduğunu bilmediğiniz şeylere dokunmayın.
3.ve asla KAYBOLMAYIN!!
Sanırım anlaşıldı balık kafa sen şu kapüşonluyu giy , toby sende çığlık maskesini tak ,yürüyen saksı sen bizle gelemezsin. Ve diğer önemli unsurda kakuzu şu maskeyi tak. İnsanlar sorarsa sende kalıtsal bir hastalık var ama bulaşıcı değil diyeceksin. İşte bu kadar." Açıkçası şaşırmıştım ceren ve mantıklı konuşmak. O sırada zeynep "ben gelmiycem" dedi. Ceren "tamam o zaman konana giysi almamıza gerek yok . Grupları söylüyorum. Duru sen toby ve paini al ben itachi ve kisameyi alıcam ayça sen hidan ve kakuzuyu al elif sende deidara ile sasoriyi al." Herkes gruplarında memnun gibiydi. Alışveriş merkezi yakın olduğu için hepimiz yürümüştük. Ben çok üşengeç olmasam da biraz üşengeç olduğumuz için ilk mağazada işimi hallettim ancak meraklı gözler painin çakra alıcısı/onlara göre piercing biraz garip kaçmıştı. Cerenin grubunda kisame zor anlar yaşıyordu. Ceren ona köpek balığı kafalı bir ayı (avril dinliyorum) tişörtü giydirmişti. Ayçanın grubunda hala işler yerinde değildi. Hidan " pezevenkler burada niye hiç jashin-sama ike ilgili bir şey yok aaa bu fena değilmiş kakuzu-chan bak ne buldum" o sırada ayça "ş-şeyy h-hidan -sam" kakuzu ayçanın sözünü böldü ve "buna güzelmi diyorsun sen daha fazla konuşursan seni öldürürüm hidan" ayça cesaretini toplayarak " hidan-sama elinizdeki bayanlar için " kakuzu bunu duyar duymaz gülmeye başladı. Hidan ise kakuzuya küfrediyordu. Elifin grubu ise işini çoktan halledip buluşma yerinde diğerlerini bekliyordu. 2 saatin sonunda ayçanın grubu koşa koşa buluşma yerine geldi ve hepsi eve gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
akatsuki Türkiyede
Humorevet… şu zamana kadar akatsuki kedi,7.takım kedi v.b kitaplar vardı peki ya akatsuki mensupları Türkiyeye gelseydi…