Nary

644 18 6
                                    

A doua zi m-am pus in fata laptopului si am cautat 'Alpha'.

'Alpha este un om-fantoma care se poate transforma in varcolac. A aparut in anul 1500 si a fost vazut de cateva persoane speciale. Nu a mai fost vazut de cineva pana in prezent si se spune ca a disparut. Poate crea traume persoanelor deoarece apare cand nu te astepti. Nu te uita in ochii lui! Poate avea ochi blanzi dar defapt te poate paraliza si omorî.'

Ok.. Acum sunt putin speriata. Putin mai mult. Ma poate omorî? De ce? Eu sunt una din acele persoane speciale? Nu putea fi altcineva?

"Draga mea! Nu vi la masa? Te-am strigat de 3 ori!" urla disperat tata "Ai patit ceva?"

"Scuze tata. Nu te-am auzit. Vin acum."ii spun si cobor jos.

Mananc si ma duc la scoala.

*Prima ora-Romana*
Am observat ca toata ora, Jacob, s-a uitat la mine dar si pe langa mine. Dar nu era nimic.

S-a terminat ora.

"Jacob.. De ce te uitai asa la mine? Sau pe langa mine.." ii spun speriata.

"Aa.. La nimic. Dar tu nu ai vazut nimic?"

"Nu.. Era ceva?"

" Nu!Nu!"sigur neaga. Era ceva langa mine!

"Zi! Te rog!" ii spun dand sa plec pentru ca nu vroia sa-mi spuna.

"Era... un.... Alpha..."

ERA UN ALPHA LANGA MINE? Doamne.. De ce?

Orele de mate, istorie,engleza,iar romana si de franceza au trecut foarte repede. Si ACASA!!!!!!

In drum spre casa, cine imi apare in cale? Incepe cu A si se trmina in lpha.

"Stai! Nu te mai misca! Stai!"striga la mine acel Alpha. Nici nu stiu cum il cheama.

"Ok.. Dar ce vrei de la mine? Nici nu stiu cum te cheama... " ii spun si dintr-o data vad in fata o ditamai groapa.

"Vezi.. Si oricum eu sunt Nary."imi spune si se apropie de mine. "Eu iti vreau binele! Toata lumea spune ca Alpha e o creatura hidoasa si rea.. Dar..."

"Tu esti chiar.. Frumos! Ai niste ochi minunati!"ii spun si simteam cumse aproprie din ce in ce mai bine.

Ma uit la el si observ cum se face mai 'colorat' adica se face OM! E asa dragut.

In timp ce venea spre mine am vazut cum mainile lui vin spre mine si dupa ma imbratiseaza. Am avut fluturasi in stomac. Zburau de colo! Cred ca... IMI PLACE DE EL. DA DE NARY!

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: May 05, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

TwilightUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum