👉🏻👌🏻💦🥰
Işıkların yanıp söndüğü kalabalık mekanda elinde pahalı olduğu belli olan şarap şişesiyle ileri geri sallanarak yürümeye çalışan siyah saçlı gördüğü görüntüyle olduğu yerde durdu.Siyah louis vuitton topukluların sardığı adeta birer elmas gibi parlayan esmer ağız sulandırıcı bacaklar açık tenlinin dişlerini kaşındırmıştı.
Bir karış anca gelen siyah deri eteğin kapatmaya çalıştığı iki dünya ve kapatamadığı tatlı et parçaları. Koca götünün aksine incecik bir bel be hayal olup olmadığını anlayamadığı bel gamzeleri.
Siyah saçlı yavaşça parmaklarını çıtlattı.
Zincir ve elmas işlemelerinden yapılmış crop üstün gizleyemediği pembe ve dikleşmiş göğüs uçları ile genzinden gelen hırlamaya benzer bir sesle dudağındaki piercingi dişlerinin arasında dişlemeye başladı.
Gözlerini sabırsızca yukarı kaldırdığında gördüğü manzarayla elindeki pahalı şarap şişesi parmaklarının arasından kayarak parçalara ayrıldı.
Güzel kadınlar vardı evet, ama güzel oğlanlar oldukça nadir bulunurdu.
Kırılan şarap şişesindeki kırmızı sıvı yeri boyarken gece karası gözlerinin içini kırmızılıklar almaya başladı.
Yunan tanrılarını kıskandıracak güzellikteki bu oğlan adeta aklını başından almıştı. Uçlarına doğru sarılaşan dağınık, dalgalı, karamel saçlar ; küçük, düzgün bir burun ile nizam bulan görüp görebileceğiniz en büyük derinlikteki okyanus mavileri. Ve insanın gözlerini çekmekte zorlanacağı büyük, dolgun vişne çürüğü dudaklar.
Esmer oğlan sanki üzerindeki balışları hissetmiş gibi gözlerini yavaşça siyah saçlıya çevirdi. Bakışları hoşuna gitmiş olacak ki yaslanmış olduğu bar masasında biraz geriye çekilerek bacaklarını hiç kırmadan sanki topuklularının bağcıklarını düzeltmek ister gibi eğildi.
Eğilmesiyle etek demeye bin şahit deri parcası daha da yukarıya sıyrıldı. Siyah eteğin altındaki kalçasının arasında adeta parlayan kırmızı dantelli çamaşırı gören beyaz tenli, yeri ıslatan şarabın üzerinden esmer bedene doğru adımladı.
Kendine doğru adımlayan siyah saçlıyı far eden esmer, pozisyonunu bozmadan bedenini kalçası siyahlının hemen önünde olacak şekilde çevirdi.
Beyaz tenli, esmer oğlanın kıçının hemen arkasında durduğunda eklem yüzükleriyle süslenmiş elleri güzel oğlanın kalça arasını buldu.
Dövmeli elleri deri eteğin altını bulurken, sağ elinin işaret ve orta parmağını oğlanın kalça yanaklarına daha da ilerletmesiyle fark ettiği detayla kırmızı gözleri kararırken deri eteği tutan elini hızla kendine çekti. Bu sırada kıpırdatmadığı sağ eliyle yumuşak yuvasına baskı yapan parmaklar güzel oğlanın dudaklarının arasından bir sızlanmaya sebep oldu. Çıkan tatlı sızlanmadan daha fazlasını duyma umuduyla siyah saçlı parmaklarını yavaşça ileri geri sürtmeye başladı.