1.Kapitola

20 2 0
                                    

Ally Ferry

Ally je osmnáctiletá studentka která miluje knihy a motokros

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Ally je osmnáctiletá studentka která miluje knihy a motokros. Otec ji umřel když ji bylo čtrnáct let. Na motorce seděla dříve než vůbec uměla chodit. Jenže po té nehodě která zapříčinila otcovu smrt její matka nedovolí nasednout si na motorku. Jenže hned co oslavila narozeniny tak si koupila motorku a už je to skoro rok a rozhodla se , že to bude dělat jako profesionálka, neboť toto byl vždy její sen.
Má zelené oči po otci a hnědé vlasy po matce ale barvý si je už od patnácti na růžovo.

Molly Evans

Molly je osmnáctiletá dívka, která si přeje být herečkou

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Molly je osmnáctiletá dívka, která si přeje být herečkou. Má staršího bratra se kterým je často na nože ale miluje ho nadevše. Její přítel se věnuje zpěvu s chce prorazit jako zpěvák. A Molly ho v tom podporuje. Na všechny je moc hodná a přátelská. Když jí umřel otec psychicky se složila a přestala chodit do školy. Ale znovu se postavila na nohy a vrací se do normálního života jako před tím.
Hnědovlasá a hnědooká dívka která je úplně celá její máma.

Luke Evans

Je to dvaadvacetiletý kluk studující umění ale srdce má pouze pro motokros

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Je to dvaadvacetiletý kluk studující umění ale srdce má pouze pro motokros. Jediný kdo to chápal to byl otec jenže po jeho smrti nikdo nechápe proč by se měl věnovat motokrosu. Je milovníkem románu a bojového umění. Sám se ještě věnuje boxu.
Černovlasý modrooký a velice vysoký. Je to celý otec.


Vstanu v šest ráno jako každý všední den , neboť musím do školy. Ne , že by mě škola nebavila ale nebaví. Miluju knihy a celkově literaturu ale ostatní předměty stojí za nic. Chemie a fyzika s matika toto jsou asi nejhorší.
Jdu si udělat snídani , neboť už nebydlím s mámou což je na jednu věc dobře ale na druhou si musím vařit a uklízet. A to tak super není.
Školu mám od sebe asi patnáct minut chůze. Což po ránu jen pomůže se probudit s utřídit so myšlenky v hlavě se sluchátky v uších.
Škola je jako vždy nudná. Po škole jdu domů kde si hodím věci s jdu se připravit na brigádu.
Dělám v kavárně ale někdy si přivydělávám i v místním baru jako barmanka. Bar patří otcově kamarádovi , takže jsem dost dobře placená a mám vlastně protekci.
V kavárně chodím od stolu kde stolu a přijímám objednávky a rozdávame lidem co si přejí. Ale pokuď mi vážně něco tato brigáda dala tak je to nenávist k dětem. Ne , že bych je úplně nenáviděla ale určitě nechci svoje. Jsem si jistá, že mi bude stačit obdivovat děti z povzdálí.
Vlastně si ani nejsem jistá jestli si někoho najdu , neboť s mými  flirtovacími schopnostmi asi skončím jako stará panna s padesáti kočkama. Což by mi asi ani nevadilo. Kdybych měla knihy tak a motorku tak nic víc kde svému životu nepotřebuji.
Na brigádě končím v půl čtvrté a jdu si provrtat hlavu na motorce.
Často jezdím tak abych měla mnoho prostoru na různé triky. Kousek od práce mám takový plácek kde se parádně dělají všelijaké triky.


FAST DRIVEKde žijí příběhy. Začni objevovat