Cameron
Sabah güneş ile birlikte uyandım. Sırtı bana dönüktü. Kumral saçları yastığa dağılmıştı. Saçlarını okşamaya başladım, kokusunu içime çektim. Onu haketmek için ne yapmıştım acaba. Onu uyandırmak istemedim, yavaşça yataktan kalktım ve mutfağa gittim. Kafayı diyetle bozduğu için (bence hiç gerek yok) ona meyve salatası kendime pancakes yapmaya başladım. Sonra belimde ellerini hissettim ve yanağıma bir öpücük kondurdu. Üstünde benim tişörtüm vardı. Dün gece üzerimden çıkarıp fırlatmıştı. Bir süre öyle durduktan sonra yemekleri masaya koydum. Dolaptan çikolata sosusunu çıkardım ve pancakelerin üzerine dökmeye başladım. Kendi yemeğini bırakmış beni izliyodu bu haline güldüm çünkü yemek istediğini biliyodum. Bir parça kestim ve ona verdim. Yerken dudağına çikolata bulaştı . Dayanamadım ve onu kucağıma alıp öpmeye başladım. Ayrıldığımızda saçlarını okşamaya başladım,onlara bayılıyodum, ve yeni şarkımı mırıldanmaya başladım. Başını omzuma koydu . Bir anda ağlamaya başladı ve "beni asla bırakma Cam seni seviyorum" dedi. Neden bir anda böyle dediğini anlmamıştım bende "bırakmayacağım seni çok seviyorum Kayra" dedi. Sakinleşince hazırlanmak için yukarıya çıktı . Bugün Coachella'ya gidicektik. Onu gerçekten çok seviyordum ve onu bırakamaya niyetim yoktu.