Kapitola první

89 2 1
                                    

,,Mami?Mami!Tu pračku vyndáš až potom, pojď ta slanina už je hotová!'' ,,Nojo! Už běžím prosimtě.'' Volala na mě mamka když běžela ze sklepa (neni to jako sklep, je to jenom patro pod přízemím kde máme prádelnu a saunu). ,,Naleješ mi prosím džus Miley?'' ,,Jasně mami, jaký by si chtěla?'' zeptala jsem se jako andílek. ,,Jablíčkovej, děkuju'' ,,Nemáš za co.'' Odpověděla jsem mamce která mi právě nandavala míchané vajíčka se slaninou k snídani. ,,A v kolik ti dneska končí škola? Mám pro tebe přijet?'',,Dneska ve 14:35, nene ráda se projdu.'' odpověděla jsem na otázku kterou mi mamka pokládá každý den. ,,Panebože! Ono už je 7:37!! Za tři minuty mi jede bus!'' Rychle jsem vylítla ze židle, dala jsem mamce pusu na tvář, nazula jsem si vansky, nasadila tašku a vzala jsem si bundu do ruky.Rychle jsem bežela ke dveřím které jsem za sebou hned zavřela a ještě jsem volala ,,Papá, mamčo!'' Běžela jsem a bus jsem stihla jen tak tak. Pozdravila jsem řidiče a prošla jsem plný autobus žáků až na konec. Už na mě mávala Ella. Ella je moje nejlepší kámoška tak jsem si k ní jako každý den hned přisedla. ,,Ahoj Elly!'' volala jsem na ní. Hned mi odpověděla usměvem a pozdravem: ,,Čau,čau Mil!'' (někdy mi říka Mil protože se jí to líbí víc než Miley) Sedla jsem si k ní a hned jsme si začaly povídat..,,Jako vždy na poslední chvíli co?'' hned se me zeptala. ,,Však mě znáš.'' a usmála jsem se na ní. Hned mi hodila usměv zpět. Ella totiž ráno vstane a jde, to já mám trochu problém. Já se musím alespoň ještě deset minut rozkoukávat. ,,Ty máš novou řasenku?'' Zeptala jsem se Elly a divila jsem se že by mi to nenapsala. My dvě si píšeme skoro všechno. ,,Jojo, je od L'Oreálu.'' ,,Aha, a vůbec..dneska ti to hrozně sluší!'' pochválila jsem jí vzhled. ,,Děkuju moc!'' odpověděla s úsměvem a povídali jseme si dál. Koukla jsem se z okna a viděla jsem že už tam budem. Upravila jsem si sukni, vytáhla jsem si skater socks a pomalu jsem se připravovala na to že budeme vystupovat. Když nás autobus vyhodil daly jsme se směrem ke škole. Bylo 7:50 když jsme vstoupily do školy a vydaly se do skříněk. Přezuly jsme se, já do školních vansek které měly vzorový motiv a Ella do conversek. Dala jsem si Iphone do kapsy a šly jsme. Když jsme kráčely do třídy plný dementů tak jsme ho zahlídly. Podívaly jsme se na sebe a zrudly. Ani Elly make-up to nezakryl (a Ella má nejmíň 8 vrstev). Sedly jsme si do lavice a začaly jsme si o něm povídat. ,,Je tak sladkej!'' Dodala jsem a Ella jenom přikývla. ,,Ach jo, proč na něj nemáme...'' zeptala se mě Ella. ,,Jo to netušim.'' a začaly jsme se hrozně smát. Je ale pravda že každá holka na škole říkala že je Martin hezkej..


Snad se Vám moje první kapitolka líbila. Jestli by jste chtěli pokračování tak mi určitě napište do komentářů a sledujte. Jestli jsem udělala nějakou chybu jako třeba vynechání čárek nebo chybném i/y/í/ý tak to prosím omluvte :))

Určitě čtěte dál! :)

Sladký život MileyKde žijí příběhy. Začni objevovat