Kapitola třetí

32 3 2
                                    

Když jsem viděla jak tam Ella bezmocně leží nahrnuly se mi slzly do očí. Šla jsem pomalu k lehátku a dívala jsem se po pokoji. Byl malý, byla tam jenom jedna postel na které ležela Ella. Sedla jsem si na postel a dívala se na ní jak spí. Najednou jsem viděla na stole její diagnózu a nedalo mi to. Podívala jsem se na ní a psali tam že Ella ztratila hodně krve. Úplně jsem se zalekla až jsem sebou cukla. Tím se Ella vzbudila. Položila jsem papír s diagnózou zpátky na stůl a začala jsem na Ellu pomalu mluvit. Zeptala jsem se jestli chce abych zavolala sestru. ,,Miley to je dobrý" odpovědela mi šeptavým hlasem. Najednou mě napadlo zavolat Elly rodičům. Vyšla jsem na chodbu a vyndala mobil z kapsy. Vytočila jsem kontakt jménem mamka Julča. Elly mamka byla jako moje vlastní, měly jsme spolu krásný vztah... ,,Ano, jsem tam za pět minut" odpověděla opravdu hodně nervozním hlasem. ,,Ani se jí nedivím." řekla jsem si v hlavě pro sebe. Vracela jsem se zpátky na pokoj 327 kde Ella ležela. Dívala se na mě a já poznala že chce vedět jak dopadl rozhovor s její mamkou. Zavřela jsem dveře a jenom jsem řekla ,,Už jsem jede." a sedla jsem si zpátky na postel. Opravdu tady byla tak do pěti minut. Zachvíli nědko zaklepal na dveře. ,,Dále!" odpovědela Ella. Do pokoje vešla Elly mamka s kytkou v ruce. Navzájem jsme se pozdravily. Sedla si na postel a já řekla ,,Nechám vás teď o samotě" a vyšla jsem ven na chodbu. Sedla jsem si na židli přímo naproti dveřím do pokoje. Vytáhla jsem mobil z kapsy když v tom jsem si všimla 2 nepřijatých hovorů. 1 byl od mojí mamky a 2 od mého kluka Adama. Koukla jsem se na hodiny v telefonu s všimla jsem si času 15:09. Otevřela jsem dveře za Ellou a Julčou a jenom jsem nakoukla. ,,Musím už jít domů ale Elly zítra ze tebou přijdu. Tak ahoj!" rěkla jsem a zavírala pomalu dveře abych neudělala moc velkej rámus. Když jsem už skoro dveře zavřela uslyšela jsem jak se se mnou taky loučí. Vyšla jsem z budoby a napsala jsem mamce smsku že už jsem na cestě domů. Vytočila jsem Adama a pokačovala jsem ve své cestě dál.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jun 06, 2015 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Sladký život MileyKde žijí příběhy. Začni objevovat