tepki 13 ( valla bu gerçek )

357 11 27
                                    

Tepkiyi gene koymayı unuturum diye buraya yaziyom : rüyalarında ölduğumuzu görseler ne yaparlardı?

Tanjirou: Y/N ! İyisin değil mi ... Oh sadece bir rüya tanrıya şükürler olsun...

Nezuko: Mhmmm!!! Mhmmmm!!!! MHMMMMM!!!! ( Y/n sende beni bırak.a lütfen Y/n...Y/N! )

( Sabaha kadar seni dürttü uyanmayinca tanjirou çağırdı )

Zenitsu: HİAAAA Y/N-CHAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNNNN İYİMİSİN BEBEGİM BİR DEYİN YOK DEĞİLMİ ( seni dürtüyor ) HİAAAAA TANJİROU Y/N ÖLMUŞ TANJİROUUUU!!!!!

inosuke: yaş pis Y/v bı baksana
Y/n:Y/v değil adım Y/n ve noldu?
İnosuke: uyuyoken bişi gördüm adı ne bunun?
Y/n: rüya
İnosuke: nie kanla yerde yatiodun lan

Tengen: 4. Karicim seni rüyamda gördüm pekmezin akmişti

Rengoku: HEY Y/N...! SANA ANLATACAKLARİM VAR! ( Çok yüksek sesle konuştu ve ağladı...)

Giyuu: Y/n!... Bir an ... Sende gittin sandım... ( Sana ağlayarak sarıldı )

Shinobu: ( bu kesin tüm sevdiklerinin öldüğünü görmüştür kanae kanao Aoi inosuke sen fln )

OH! Y/N iyimisin birşeyin yok ya?!

Mitsuri: HİAAA Y/N COK KOTU BİR RUYA GORDUM BİZİ SAKİN BİRAKMA TAMAM Mİ ( ağlıyor )

Sanemi: Y/n!...oh...kenera kay...bu gece seninle uyuyacağım... ( Seni korumak için yanında hatta yastığının altında kılıcı duruyor )

Tokitou: hm~ pist bir baksana...
Y/n: evet tokitou-kun?
Tokitou: ölme birdaha

Obanai: emh... Bir şeyin yok değil mi...Y/n?

Gyomei: ( kardeşim adam kör nasıl görsün seni rüyasında )

Genya: ( abisinin aynısı )

Muzan: banane Amk

Akaza: hey Y/n...seni rüyamda ölü gördüm...bak şu doouma pici birşey yaparsa bana söyle sikerim belasını

Doouma: Y/n kan rengin harika birazcık icebilirmiyim~?

( Akaza doumayi yere yapıştırdı )

ALLAHİM SANA SUKURLER OLSUN İSTEK GELDİ ASKOLAR BURDA BİTİRİYOM BEKLEYİN YENİ BOLUMU YAZACAM ( SONRA BELKİ HENTAİ GELİR )

#demon slayer tepkileri#Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin