FAZLA KİLOLAR PART-1-

199 5 0
                                    

Merhaba! Yine ben! Bugün size fazla kilolarla ilgili bir kaç tiyo vericem. Çok ayrıntılı yazmayacağım çünkü herkesin bünyesine göre beslenmesi gerekir. Ben sadece ana kuralları söyleyeceğim ve ben bu yöntemle 10 KİLO VERDİM bırakınca aldım o ayrı :)

1)SABAH KALKINCA BİR BARDAK SU İÇİN!:Bunu yapmak çok ta zor değil :) Mümkünse iki bardak için ama o biraz zor oluyo

2)HER ÖĞÜNDEN ÖNCE MUTLAKA YİNE BİR BARDAK SU İÇİN:Bu da zor olmasa gerek :) Su içince mide bişey oluyomuş eğer içmezsek yediğimiz şeye mide hemen asit salgılıyormuş.

3)GÜNDE EN AZ 2L SU İÇİN:Bu biraz zor oluyor :) Size tavsiyem anne babanızdan ayrı bir sürahi kullanmanız. O zaman ne kadar su içtiğinizi anlarsınız.

4)3 ÖĞÜN!:Ya adam çıkmış 8 öğün diyo! Az az sık sık yiyecekmişiz! Arkadaşlar sakın inanmayın! Günde 3 öğün yiyin bol bol yiyin. 8 öğün yemek yerseniz mideniz ne zaman dinlenecek!

5)5 SAAT ARA:Arkiler bu da çok önemli. Öğünlerinizi 5 saat arayla yiyin. Nedenini bilmiom :)

6)MEYVE:Her öğünden sonra istediğiniz bir meyveyi yiyin. Ama AKŞAM MUTLAKA ELMA!

7)YEŞİLLİK:Biliyorum bunu görünce yüzünüzü buruşturdunuz ama yemek zorundasınız. Ben de hiç sevmem.

8)PROTEİN:Arkadaşlar bu da çok önemli bir konu. Zaten protein kavramını 5.sınıfta öğrendiniz,öğreniyorsunuz ya da öğreneceksiniz. Neyse her öğünde sadece bir protein yemelisiniz. Dolayısıyla çok sevdiğiniz -ya da benim gibi sevmediğiniz- sucuklu yumurtaya elveda. Peynirli omlete,haşlanmış yumurta(ıyh)nın yanında yediğiniz peynire,etle birlikte içilen ayranlara elveda

9)YAĞ:Arkadaşlar bol bol zeytin yağı kullanın. Hiç bir zararı yok. Tereyağı anneniz tavada ısıtsın. Üzerindeki köpüğü altındaki yeri alsın,çöpe atsın. O ortadaki yeri yiyin.

10)PATATES KIZARTMASI:Her türlü kızartmayı yiyebilirsiniz ama patates kızartması asla!

11)TUZ:Tuz kullanabilirsiniz. Ama Himalaya tuzu.

12)İÇECEK:İçecek şekersiz çay ya da ıhlamur/nane/ada çayı tercih edebilirsiniz. Ama meyve suyu asla! Çünkü meyve suyu direk şekere dönüşüyormuş.

Arada sırada (bir kaç haftada bir) yemeğe çıkabilirsiniz. Sorularınızı sorabilirsiniz mutlaka cevap veririm. Ve bunlar KESİNLİKLE DOĞRU!

Not:1.fotoğrafta yapabileceğiniz bir öğlen yemeği var
Açamayanlar için:
Haşlanmış yumurta (ıyh)
Haşlanmış patates
Salata
Armut (herhangi bir meyve de olabilir)
İkincide de yememeniz gereken şeylerin doğru şekilleri var hadi benden bu kadar

Kızlar İçin ÖnerilerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin