Sh:Keşke ben de gelseydim
Ae:Hadi sen de yat artık
Sh:Tamam iyi geceler yenge
Ae:(◍•ᴗ•◍)
Ae-Chandan;
Banyoya çıkıp üstümü değiştirdim ae-Chanın giydiği;Shinin bana hazırladığı odaya geçip yatağa yattım ama uyumadım Onlar gülleri veya güllerin nerde olduğunu nerden biliyodu?? Ve yine bir sorun vardı. BigHitteki gülü nasıl alıcaktım. Dayanamayıp yataktan kalktım. Masaya oturup büyükbabamın kalemi aldım. Dün Shin farketmişti kalem büyüleri yazıyordu. Hemen boş bir defter alıp yazmaya başladım. Geçen 20 dakikanın sonunda işe yarar bi büyü bulmuştum. Şekil değiştirme büyüsü. Hemen malzemelere bakıp not ettim. Eğer onlar bu kutuyu arıyosa bizde onu gizlicektik önceki sayfalarda bi tane gizleme büyüsü vardı. Sesizce Shinin odasına girip malzemeleri aramaya koyuldum. Malzemeleri aldığımda hemen kendi odama gittim. Odama geçtiğimde gördüğüm manzara ile küçük bir çığlık attım. Eun kutuyu almaya çalışıyordu. Eun da beni görünce küçük bir çığlık attı.
Ae:Napıyosun ya sen!!!!????
X:Sanane hem bunlar benim
Ae:Nasıl senin bana ait bunlar
X:Saçmalama
Ae:Eun lütfen ver o kutuyu
X:İsmimi nerden biliyorsun
Ae:Uzun hikaye sadece bırak o kutuyu
Eun:Nedenmiş?
Ae:Neden onların tarafındasın
Eun:İlk sen benim soruma cevap ver
Ae:Pekala, ilk önce bırak o kutuyu.
Eun:Pekala.
Eun kutuyu bırakınca ikimizde yatağıma oturduk.
Eun:Dinliyorum.
Ae:Her şeyi anlatır.
Ae:Peki şimdi sen benim soruma cevap ver. Neden onların tarafındasın
Eun:Zorundayım
Ae:Hayır değilsin. Peri ülkesinde prenses olabilirsin
Eun:Bu yüzle mi
Ae-Chandan;
Eun ağlamaya başladı. Babası vampirdi ve babasına çekmişti. Beyaz teni, beyaz saçları kırmızı dudakları tam bir vampiri andırıyodu. Babasının bir periyle evlendiğini duyan Vampir kabilesi onu katletmişti. Vampir kabilesinde melezler hoş karşılanmazdı. Euna sarıldım. Çünkü buna ihtiyacı vardı. Hayatını çoğunlukla resmen bir köle olarak geçirmişti. Ben de biliyodum bu duyguyu. Okulda da bana böyle davranılıyodu. Ben ona sarılınca ilk önce şaşırdı sonra oda sarıldı. Harika bir histi. Yaklaşık 10 dakika öyle kaldık. Sonra Eun yavaşça geri çekildi.
Eun:Teşekkür ederim.
Ae:Rica ederim
Eun:Kuzen eğer kutuyu onlara götürmessem yine beni zindana kapatırlar. Zaten çok sinirliler.
Ae:Peki sen de oraya gitmessen
Eun:Nasıl yani
Ae:Burda kalıcaksın
Eun:Emin misin
Ae:Evet
Eun:Kuzen siz kaç tane gül buldunuz?
Ae:2
Eun:2tane gül de sarayda nasıl yapıcaksınız
Ae:Bilmiyorum
Ae:Sen istersen yat ben şu gizleme büyüsünü yapıcam
Eun:İyi geceler kuzen
Ae:İyi geceler bebem
Eun:kfkfkkf
Eun yatar;
Ae-Chandan;
Eun yattığında masaya oturup büyüyü yaptım. Gerçekten işe yaramıştı. Sonra kutuyu alıp dolaba koydum. Sonra Eunun yanına kıvrılıverdim. Sabah Shinin bağrışlarıyla uyandım.
Ae:Noluyo lna burda
Sh:Yenge yanında bir vampir var.
Eun:Ne yengesi lan
Ae:Shin o benim kuzenim eun. Eun bu da Shin.
Sh:He öylemi pardon ya
Shin hızlıca odadan çıktı.
Eun:Yenge ne alaka
Ae:Herşeyi anlatıcam kuzi sen dolaptan bişeyler alabilirsin
Eun:Sagol canım
Ae:Kfkfkkf
Hızlıca günlük rutinimi halledip üstümü değiştirdim.
Ae-Chanın giydiği;Ae:Shin Minki hâlâ uyanmadı mı
Mn:Bilmem
Ae:Minkiiiii
Eun aşağı iner;
Mn: Bu kim
Ae:Kuzenim Eun
Mn:Ay Eunda geldi. Kitap aşırı heyacanlı gidiyodur inşallah. Aşklarım lütfen yorum yapın. Yorum veya oy gelmeyince benim de yazma hissim kalmıyo.
Bu arada Eun❤️🔥❤️🔥❤️🔥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wampire band
FanfictionDünyaya egemen olmak isteyen vampir kardeşler.Ve onlara karşı bir prenses. Vampirlerin isteklerinin en büyük engeli bu minik prenses. Peki prenses bunu başarabilecek mi? Belki de prenses çoktan vampirlerinin büyüsüne kapılmıştı bile. Başlama tarihi...