I'm sorry for living. I'm one of those who deserve to die

29 5 4
                                    


''Sooyoung''kız sesin geldiği yere baktı. Yeri'nin erkek arkadaşı... Öylece duruyor. Üzgün, ama yeterince değil. Boğuk bir sesle, hıçkırıkları arasında konuşmaya çalıştı ''E-evet?''   '' Bu senin için, sadece okuduğunda, sen de ölmeyeceğine söz ver. Bunu kendine yapma Sooyoung.'' Kız kafa sallamakla yetindi. Hiç yıpranmamış, hoş, ince bir defter. İlk sayfaları açtı. Yeri nin çizimleri vardı. İnceledi onları. Başka sayfalarda fotoğraflar vardı. Hepsinde beraberlerdi. Burukça gülümsedi. Anıları geçmişti gözünün önünden. Sayfaları çeviriyordu. Az kalmıştı bitmesine. En sonunda son 10 sayfaya geldi.

Hıçkırıklara boğuluyordu. Her harfinde bir gözyaşını düşürüyordu. Kim Yeri, Park Sooyoung' a aşıktı... Aşkından ölmüştü. Açılsa onu reddeder miydi Sooyoung? Bir zamanlar ailesinden yönelimler yüzünden şiddet görmüş Sooyoung. Kendini korumak için onlardan nefret eden Sooyoung?  Sonra bir not düştü defterin arasından. Küçük, katlanmış bir kağıt. Narince açtı kağıdı. Sonra karşılaştığı yazı, Park Sooyoung' un da ölüm sebebiydi.

Özür dilerim. Ağladığın için, seni sevdiğim için ve en önemlisi; Kendinden vazgeçmek isteyeceğin için. Sadece, benim yanıma gelme. Senin gibi değerli bir varlık, benim yanıma yakışmaz güzelim.


O gece Park Sooyoung, yüksek bir binanın dibinde elinde bu kağıtla ölü bulundu. Fakat ek olarak elinde kendi el yazısıyla, dağınık mürekkepli bir yazı daha vardı.


Yanına geleceğim sevgilim..

I couldn't kill the love inside me ~ JoyriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin