En Reza membaluti tubuh ku dengan tuala,manakala dia hanya berbogel ,en Reza menarik tangan ku menuju ke bilik tidur ku ...Aku mengambil 1 lagi tuala di almari,aku mula merapati en Reza dan mengelap badanya yang masih basah..
"En Reza, sebenarnya saya masi dara lagi"aku tunduk
En Reza memeluk ku,dagu ku di angkat nya.
"May sayang,I janji akan make u comfort k,i make sure u rasa apa tu sex"
Aku membalas pelukan en Reza
En Reza mula mencium ku,ciuman yg menghairakan,sekali gus membangkitan kembali nafsu ku..
En Reza membaringkan ku d atas katil
Tuala yang membalut tubuh ku sebelum ni mula di bukanya,aku berbogel bersama en Reza..
Kami bercumbu,ciuman² rakus saling berbalas..
En Reza mula mencium leher dan cuping telinga ku..
Tangan nya mula meramas ramas kedua dua buah dada ku,En Reza mula menghisap gunung berkembar ku,aku suka sangat bila puting ku di sedut² ni membuatkan aku bertambah horny sangat..
Puting ku d gigit² halus gitu..buat aku gila rasanya
Tanganya mula merayap di puki ku,tanganya mengentel gentel kelentit ku,puki ku memang da lacun berair..
En Reza memandang ku,aku hanya memejamkan mata menikmati sesuatu yang baru bagi ku,perasaan yg sedap.
En Reza menjilat puki ku, ni menambahkan lagi air air gatal dalam puki ku .
" hhhh ahhh ahhh,en saya dah tak tahan"
Tapi en Reza belum pun ada tanda² nak berhenti menjilat puki ku..
"Aashhh aaahhh ahhhh,"aku dalam kesedapan yang teramat sangat..
Tubuh ku mengajang,air puki ku dah keluar untuk kali ke 2..
Air puki ku en Reza jilat tanpa bersisa,berselera sungguh .
"En Reza fuck me"aku dah tak tahu malu aku menyuruh en Reza menyutubuhi ku..
En Reza hanya tersenyum melihat kelakuan ku,dia bgitu sabar.
"May sayang,I nak dara u,boleh sayang"
" En please fuck me,puaskan May,May Dah Tak Tahan,May nak batang en masuk dalam puki May, please"aku da macam peminta sedakah pla mengemis untuk di puaskan nafsu.
En Reza menghalakan batang gagah nya ke dalam lubang puki ku,mula nya aku berasa sakit,pedih sangat bila zakar en Reza memasuki lubang puki ku,biasa aku masi dara,blum pernah melakukan sex sebelum ni .
Aku menolak badan en Reza yg menindih ku,en Reza kan berpengalaman,dia berhenti setelah seluruh zakarnya memasuki puki ku
Dia mencium ku dan menghisap buah dada ku puting susu ku d gentel²nya.Kesakitan itu mula menghilang,yang ada sekarang cuma kelazatan kesedapan bila mana zakar en Reza mula keluar masuk menyelam ke dalam puki ku..
Kangkangan kaki ku buka luas utuk memudahkan lagi pergerakan en Reza..
"Ahhhhh sedappp en,fuck me harder ahhhh,"
"Ahhhhh ahhh" en Reza juga menikmati persutubuhan tu,suda hampir 3 tahun dia menduda,3 tahun juga la dia menahan nafsu,sebelum² ni bila kelelakianya menegang dia hanya mengancak sendiri,tangan itula peneman setia bila gahairanya muncul.
Selama hampir 3 tahun En Reza menduda,biar pun keluarganya mencarikanya calon isteri,tpi en Reza menolak alasanya biarla dia fokus dengan kerja da membesarkan anak lelaki nya yang berumur 2 tahun,
Tapi semenjak dia di tukarkan berkerja di sabah,dia seakan akan terbuka segala² mata hatinya bahawa hidup ni harus di nikmati,
Sejak dia bertemu may,hatinya terpaut dengan gadis kadazan itu,may cantik berkulit putih,berpawatakan menarik,yg lebih dia suka bentuk badan May yg betul betul membuat kelelakianya seperti hidup kembali..
Aksi seks kami penuh dengah erengan erengan kesedapan .
Hampir 20 minit kami bertarung tenaga untuk mencapai kenikmatan
"May i want to cumm in u pussy"
"Cumm in my pussy en,i nak merasa air mani en ada dalam puki ku"
En Reza mula melajukan dayunganya dan akhirnya air mani yang selama ni terkurung mula menembak keluar.
"Oh May ahhhhhh ahhhhh ahhh.."
"En im cumming...ahhhhha ahhh"
Kamu mencapai nikmat bersama,en Reza terbaring d badan ku,dia membiarkan zakarnya berendam dalam lubang puki ku
Ruang bilik ku menjadi sunyi yang kedengaran hanyalah helah nafas kami yang baru sahaja merasa kenikmatan sex yang tak pernah ku alami sebelum ini..
En Reza mencabut zakarnya air maninya mengalir keluar membasahi cadar katil ku,en Reza mencium perut ku kemudian mencium bibir ku.
"Thanks May,i love you"
Alamak napa plk tiba² ada love ni
Tak apa la yang penting aku puas,dengan permainan sex pertama ku ..
En Reza i love u too,love u batang gagah...En Reza berbaring di sebelah ku,aku sempat melirih jam sudah hampir jam 1 pagi ..
Aku mengantuk sangat mungkin terlalu banyak tenaga yang di gunakan tadi,tapi aku puasssAku terlena dalam pelukan en Reza,aku tersenyum dalam lena..
I love you en Reza..