2. Az interjú nem mindig túl jó

40 3 3
                                    

Amióta van forma-1 azóta mindig vannak interjúk. Ezekben a pilóták kifejezik az érzéseiket, és a véleményüket. De az Indiai szezonzáró után ezekből óriási vita lett. Ahogy az előző fejezetben írtam, Nyklanyl a következőket mondta: ,,Borzalmas volt, amik most történtek. Nagyon béna lett a sport, szerintem meg kéne szüntetni. Szerintem mindenkinek vissza kéne vonulnia, de ha nem, én biztosan visszavonulok"-mondta. Ezen a fél világ ledöbbent, hiszen attól miért lenne béna a sport, hogy egyszer kiesett. Hogyha az emberek rákerestek arra, hogy f1 hírek, csak ezeket, vagy ezeknek a kritizálását lehetett olvasni. De még egy (szinte ugyanolyan mint az előző) interjút hallhattak az emberek, méghozzá Lénghudtól:  „Nem tudom, hogy történhet velem ilyesmi. Soha nem voltam mégcsak dobogón sem, nem tudom elhinni. Ha ez így megy tovább jövőre is, én visszavonulok.''-mondta. Ez is meghódította a híreket, és hogyha olyan emberekkel találkoztak, akik szeretik a forma-1-et, menekülniük kellett tőlük, mert ezeket mondták: ,,Miért akarsz visszavonulni? Nem gondolod hogy ezzel cserben hagyod a szurkolóidat, és saját magadat? Attól hogy egyszer kiestél miért akarsz visszavonulni?" Persze ezekre nem adtak választ, pedig azzal elérhették volna a céljukat, hogy az FIA változtasson az autóknak a kanyarbéli sebességén, mert ezért volt olyan sok baleset. Az FIA (aki miatt voltak ezek az interjúk) is elkezdte gúnyolni ezeket az interjúkat, és a pilótákat. Sőt megfenyegette azzal őket, hogy vonják vissza az interjút, mert ha nem, akkor soha többet nem versenyezhetnek még más sportban sem. Emiatt ők megijedtek, ezért azt mondták, hogy elgondolkoznak ezen. Mindenki várta hogy mit mondanak majd, ezért fontos volt hogy jól válasszanak. A következő nap Lénghud ezekkel a szavakkal jött vissza: ,,Hogyha ilyen nagy feltételei vannak annak hogyha nem vonom vissza az interjút, akkor visszavonom, de ezt nem szívből teszem." - mondta. A Lénghud szurkolók ettől megkönnyebbültek, és az FIA nagyon örült ennek. Mindenki ugyanezt várta Nyklanyltől is, főleg a Nyklanyl rajongók. De aztán nagyot csalódtak amikor két óra múlva Nyklanyl a következőket mondta: ,,Én még az életem árán sem vonom vissza az interjút! Bármilyen fenyegetést kapok, akkor sem! Nem érdekel, hogy mit mond rólam az egész világ! Hogyha nem értitek hogy miért mondtam, akkor most elmondom! Azért, hogy megmutassam hogy az autók kanyarbéli sebességén változtatni kellene! - mondta, majd idegesen kiment, és becsapta az ajtót. Az FIA  ezután egy két percig csak bambulta Nyklanylt, majd annyira ideges lett, hogy összetörte az egyik poharat, úgy, hogy az egész szoba szilánkos lett. Azon a napon nem lehetett letenni a telefont, mert másodpercenként jöttek az újabbnál újabb hírek. A következő napon az FIA kirúgta Nyklanylt, 100 millió dolláros(!) pénzbüntetést adtak neki, és soha többé nem versenyezhetett. Persze a szurkolók szinte megőrültek emiatt, és ezért teljesen elkellett zárkóznia a világ elől. Ezek miatt az interjúk nem mindig túl jók! Lássuk mik történtek a teszt előtti időszakban!


F1 - Az őrült szezonWhere stories live. Discover now