День видався тьмяним, дощовим та якимось непробачно довгим. Зараз лише час обіду, а Лікс вже мріє звернутися клубочком вдома в ліжку, але про це можна було лише мріяти. Занадто багато справ та планів в нього на цей день.
Занурившись у свої думки Фелікс не одразу зрозумів, що за столиком він більше не один. Коло нього вже зайняли свої звичні місця Мінхо та Хан, а навпроти сів Хьонджин. Останній в їх компанії нещодавно. Хван деякий час був в академвідпустці та проживав за кордоном, та нещодавно повернувся і, хоч від початку поступив в цей університет раніше за хлопців, зараз навчався разом з ними, адже продовжив навчання з того, на чому зупинився. І якось непомітно та дуже швидко влився до компанії цих трьох, що були друзями з дитинства.
– Фелікс, на котрій хмарці ти сидиш сьогодні? – Хан вже впритул нахилився до Фелікса та почав під'їдати моркву з його тарілки.
– Що? Яка хмарка, ти про що?
Фелікс нарешті зміг сфокусуватись та тепер намагався зрозуміти в чому справа і що від нього хочуть.
– Та ніяка. Про що задумався?
– Дрібниці. Просто від цього дощу хочеться спати і голова відмовляється думати.
– Тоді я маю те, що тобі дійсно треба, – сказав Хьонджін та протягнув Феліксу стакан з лате.
– О боже, та найкращий, – Фелікс посміхнувся та після ковтка кави засяяв наче сонце, провів рукою по білявому волоссю, та поглянув на Хьонджіна із вдячністю, – я твій боржник.
Хван хитро посміхнувся.
– Що ж, тоді не будемо затягувати з боргами... Сьогодні я влаштовую вечірку, буде досить багато людей з універу. Хан та Мінхо вже погодилися прийти. І я хочу, щоб ти також прийшов.
– Хьон...
– Знаю-знаю, ти не любиш вечірки, але за язика тебе ніхто не тягнув. Здається розваги в обмін на каву непоганий варіант.
– Хьон, я дійсно не можу. В мене є деякі плани на цей вечір і, на жаль, я не можу їх скасувати.
– Приходь після. Сьогодні п'ятниця, навряд чи ми закінчимо цю вечірку раніше ніж завтра вранці. Тим паче ти ще ніколи не бував на моїх вечірках. Повір, це не те, що варто пропускати.
– Добре, хьон. Я постараюсь, але не обіцяю.
– Краще ніж нічого, – посміхнувся Хван та дружньо розбурхав волосся на голові блондина.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Демон помсти
FanfictionФелікс звичайний студент. Навчається, відпочиває, розважається. Але іноді він змінює маски. І стає злішим та жорстокішим.. І здавалося, що в безодні помсти та ненависті немає місця почуттям, окрім люті. Але це лише здавалося.. Чи змарніє любов у нен...