Siyah gül efsanesi

3 1 0
                                    

Siyah gülün farklı farklı anlamları vardır değil mi?

     Her güzel şeyin bir efsanesi vardır.Buda güzeller güzeli bir kızla şeytanın hikayesi..

   Tarihi bilinmiyor ama  bir zamanda bir yerde, simsiyah harika bir gül vardır ve buna "şeytanın gülü" denir. Bu güle kimse dokunmaz, sadece belli zamanlarda bir büyücü grubu gelip, buraya bakire bir kadının kanını dökerler. Diğer insanlar elini sürmezlermiş bu güle.
  Günlerden bir gün 18 yaşında genç bir kız ayini izler  ve ayini izlerken uyuyakalır.Gözlerini açtığındaysa ortada herhangi bir büyücü grubunun kalmadığını fark eder. Sonra ortalıkta gezinirken bir madalyon görür, bu madalyon yuvarlak ve ortasında da bir yıldız vardır. Kız eve gidince bu madalyonu inceler ve onun ne olduğu hakkında düşünür. Daha sonra uyur ve gece rüyasında bir adamın siyah gülü yani şeytanın gülü olan gülü kopartıp kendisine verdiğini görür.Ama bilmiyordu ki o madalyon onun sonu olacaktı..
  Daha sonra sabah, köyün kilise papazı Peder Lucas'a gidip madalyonu gösterir ama peder onu aşırı sert bir şekilde kiliseden kovar. Daha sonra peder kasabaya dönerek "cadılar gelmeye başladı, o gül uğursuz ve şeytan buraya geliyor" der. Daha sonra herkes kızın cadı olduğuna inanır ve onu çarmığa germek isterler.Çarmıha da germişler kızı.
  Çarmıhın etrafında odunları döşeyip mazotla yakacaklardır.Kızın üstünde madalyondan başka bir şey yoktur.Mazotla bezeli odunları yakarlar ama kıza ateşler ulaşmaz.
  Sonra rüyasında gördüğü adam gelir ve onu kurtarmak ister.Daha sonra kızı bir şekilde öldürürler..ama bilmedikleri bir şey vardır ki o gelen adam şeytandır.

   Şeytan kızın öldürüldüğü görür ve "KUDREEEEEEEET!" diye bağırarak bacakları bir keçi halini alır ve boynuzları çıkana kadar bağırır.O sırada gözlerinden de alev fışkırır.Bizim sevdiğini kaybeden şeytan bütün kasabayı yakar ve kızın cesedini kucaklayıp ortadan kaybolur.Şeytan,kıza aşık olmuştur..Kasabayı yaktıktan sonra orada o gülün tohumlarından yarı kırmızı yarı siyah bir gül yetişmiş.. ve o gülün kırmızı kısmı Aşk'ı siyah kısmı Ölüm'ü temsil eder..

İşte.. buda böyle bir efsaneydi..

Kaynakça;

https://www.sabah.com.tr/egitim/siyah-gul-anlami-siyah-gulun-anlami-nedir-ve-karagul-ne-demek-e1-5888842

Deep note;
Siyah gül'ün bir çok efsanesi vardır.

=SİYAH GÜL HAKKINDA BİLGİLER=
°Siyah gül sadece Halfeti'de yetişir.
°Koparıldığında kırmızıya döner
°Çoğu yerde yetişir ama sadece Halfe'ti de siyah renktedir

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 17, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Siyah GülHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin