STARPLUS NASIL STAJYER ALIYOR?
Tema sistemi ile stajyer kabulü yapıyoruz.
⇲ Tema Alım Sistemi Nedir?
Bu sistemde çıkacak grup önceden belirlenmiş olur. Çıkacak gruba girebilecek kişilerin kriterleri belirlenir ve form yayınlanır.
Sizde bu kriterleri karşılıyorsanız formunuzu yollarsınız.Birde örnek ile açıklayalım;
Eğer temsiliniz görmüş olduğunuz örnekte ki -red velvet, (g)-idle... - temsillerden biriyse bu gruba form yollayabiliyorsunuz.
Eğer formda Temsili Idol bölümünde 'sadece erkek' yazıyorsa temsilisi erkek olan isteyen herkes form yollayabiliyor.
Bu dönem tema alımlarına minik bir değişiklik de ekledik.
Yukarıda görmüş olduğunuz örnekte ki grup orijinal olarak 6 kişi çıkış yapması gerekiyordu ve bu yüzden sadece 6 kişi alındı. Fakat bundan sonra ki tüm gruplarda orijinalinden daha fazla kişi alınacak.
Mesela eğer 7 kişilik bir erkek grubu çıkış yapacaksa 14 kişi alınacak ve son 7 kişi kalana kadar elemeler olacak.
⇲Peki ya elenen 7 kişiye ne olacak ?
→Elenen 7 kişiden aktiflik sorunu ile elenenler entertainmentten atılacak. (Atılanlar bir sonraki formlara başvurabilir.)
→Top 14 sıralamasında ilk 7'nin dışında kalan ve aktif olanlar ise bir sonraki grubun kesin üyesi olacaklar. Sonraki grup çıkana kadar solo, station, dergi vb. projelerle halka tanıtılacaklar.
𓊈SORU KUTUSU𓊉 Anlamadığınız şeyleri sormaktan çekinmeyin.
𓊈CEOdan bir mesaj!𓊉 Siz de bir yerde arkadaşınız olunca daha rahat hissetmiyor musunuz? Birlikte bu dünyaya renk katmaya ne dersin?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝗦𝗧𝗔𝗥𝗣𝗟𝗨𝗦© ENTERTAINMENT
Fanfiction──✧𝐁𝐞 𝐦𝐲 𝐬𝐤𝐲𝐥𝐚𝐫 Bizi tanımak istersen içeri girmen yeterli, sana yardımcı olacağız. ©starplusent2022