~DELEGASI 0~

31 2 0
                                    

Keluarga Bonda Humairah.

Nama yang tidak asing lagi.

Sebut sahaja nama tu,semua dah boleh terbayang kemewahan dan kesenangan yang dinikmati oleh ahli keluarga itu.

Mendengarkannya sahaja sudah indah, apatah lagi menjadi salah seorang ahlinya.

Namun,itulah yang dapat dilihat dari luar.Semua memandang tinggi ahli keluarga tersebut tanpa mengetahui kisah tersirat di sebalik keluarga yang menjadi pengasas salah satu organisasi terkemuka dan ternama di negara ini sendiri.

Absarina,remaja 16 tahun, salah seorang ahli keluarga Bonda Humairah,tekad untuk mengetahui 'cerita sebenar' keluarganya selepas beberapa peristiwa terjadi.

Adakah Absarina mampu mengungkap rahsia dalaman keluarganya?Adakah tindakannya mampu memberikan jawapan ataupun ia sekadar menjadi penyebab kepada kejatuhan keluarga Bonda Humairah?

Nantikan siri ~DELEGASI~ .


*From emmaspek to the readers*
Assalamualaikum gaiss(・∀・).hehe soon emma akan publish story yg emma create sendiri.But don't know bila lah sbb masih byk yang perlu dibaiki⊙﹏⊙ .Hope ramai yang akan nantikan and suka cerita ni walaupun maybe plot nye agak berterabur
(・_・;).

Anyways,suka untuk diingatkan cerita ini hanyalah fiksyen dan rekaan semata-mata, tiada kaitan antara yang hidup dan yang dah mati.
(I guess so¯\_ಠ_ಠ_/¯)

Segala idea dari cerita ini juga di'brainstorm' dari kepala hotak sya sendiri ಠ◡ಠ dan some of it from my surroundings,so don't expect too much okay.


~The End for part 0~

DELEGASIWhere stories live. Discover now