Fotoshoot met Lisa

7.1K 16 1
                                    

Aan het einde van de dag keek ik in mijn agenda.
Een fotoshoot was geboekt online.
Bijna was ik het vergeten.
Toen de afspraak er was was ik even sprakeloos van de puurheid en schoonheid van deze jonge dame

Ze stelde zich voor als Lisa en wilde graag een boudoir fotoshoot.
Ik pakte de goede camera en maakte enkele cassettes klaar. Voor deze shoot waren zwart wit foto's het beste.
De zwarte achtergrond en vintage bank en stoel stonden klaar in de studio.
Vanachter het kleed scherm kwam Lisa tevoorschijn. De kleding paste goed bij het onderwerp en ze zag er echt prachtig uit!!

Al snel was voelde ze zich op haar gemak en werd ze steeds losser en in haar prachtige ogen kwamen pret lichtjes.
De tijd vergaten we en ik pakte ook een andere camera.
Dat deze schoonheid een enorme tease was had ik al snel in de gaten.

Haar prachtige ronde billen showde ze graag...
ik vroeg haar op de bank te gaan liggen...
Eerst hield ze haar armen voor haar borsten.. maar al snel keek ze weer ondeugend in de camera.
Toen het rolletje op was , snelde ze naar haar tas en trok ze ander lingerie aan.

Dit setje van kant stond haar prachtig.
Toen ze haar lichaam iets draaide zag ik dat dit een stringetje was.
Haar bh omgoot haar borsten, ik zag dat haar tepeltjes hard waren.
Ik kon niet ontkennen dat er ook meer en meer bloed naar mijn kruis ging.

Ik pakte de camera van de standaard en liep dichterbij.
Lisa nam de gespeelde verlegen look aan en beet op haar lip en haar hand gleed in haar bh
De camera klikte achter elkaar.
Jeetje wat een heerlijke dame ! Dacht ik.

Haar handen gleden verder naar beneden...
Ze opende haar benen maar haar handen blokkeerde het mooie uitzicht...
de ondeugende blik keek weer in de camera..
Haar hand ging naar haar mooie buik en haar vingertoppen verdwenen onder het elastiek...

De lens volgde haar bewegingen en ik zag dat haar slipje een vochtig plekje had...
beide waren we hier opgewonden van geworden.
Ik stak mijn hand uit naar haar schouder en keek haar aan. Ze knikte.
Mijn vingertoppen duwde haar bh bandje van haar schouder. Daarna vond mijn hand op haar rug de sluiting en de bh zakte onder haar borst. Een heerlijk stevige borst met harde tepel mocht ik aanschouwen...

Haar blik was nu vol opwinding...
Terwijl haar hand verder in haar slipje verdween zuchtte ze van opwinding..
haar vingers hadden haar natte kutje gevonden. Door de dunne stof zag ik dat ze haar lipjes streelde en haar middelvinger tussen haar lipjes stak.
Haar vochtige middelvinger gleed naar boven en streelde haar klitje...

Op nog geen meter lag deze knappe dame zich te vingeren. Foto's maken vergat ik en liet me in dit schouwspel meevoeren in de geile atmosfeer die ontstaan was.
Mijn handen legde ik op haar heupen en pakte het elastiek van haar slipje. Ze tilde haar billen van de bank en even later hing haar string op haar enkel.
Ze opende haar benen en haar natte kutje glom in het licht van de lampen.

Haar wijsvinger streelde snel haar klitje...
Ze kreunde zachtjes....
Geil keek ze me aan en ik zag haar been zachtjes trillen. Haar buik spande ze aan en ik wist dat haar orgasme eraan kwam.
Ze beet weer op haar lip.. kromde haar rug en gooide haar hoofd achterover in het kussen...
Trillend en schokkend kwam ze klaar...

Toen haar orgasme aan het wegebben was kon ik me niet beheersen.
Ik had ondertussen mijn stijve uit mijn broek gehaald en liet mijn voorhuid over mijn gladde eikel glijden.
Lisa schrok even toen ze mijn tong op haar klitje voelde maar al snel legde ze haar hand op mijn hoofd en bepaalde ze de druk van mijn tong op haar heerlijk klitje.

Terwijl ik mijn voorhuid op en neer bewoog over mijn eikel likte ik haar klitje.
Haar lipjes weken uiteen doordat ze haar benen opende.
Met mijn tong likte ik tussen haar lipjes van onder richting haar klitje. Mijn tong verzamelde haar vocht en op dat moment bukte Lisa zich en met haar tong zoende ze me.. haar geile vocht verdeelde zich in onze beide monden..
Jeetje wat geil...

Lisa kromde haar rug... ze kreunde heerlijk geil..
Dit spoorde me aan om de druk te verhogen.. en sneller mijn tong over haar gladde geile lipjes en klitje te gaan.
Haar hand drukte mijn tong harder op haar klitje en aan haar kreuntje en ademhaling wist ik dat haar orgasme nu heel dichtbij was.
Ik bewoog mijn voorhuid nog enkele malen snel over mijn eikel en trok de voorhuid naar achteren.
Op het moment dat Lisa haar orgasme kreeg bleef ik haar klitje likken...
de geile golven volgden elkaar op...

Terwijl de laatste geile golven door haar lichaam gingen zette ik mijn gladde eikel tegen haar lipjes en zachtjes maar zonder te stoppen duwde ik helemaal door.
Lisa keek me met grote ogen, haar adem inhoudend, aan.
Ze pakte mijn hand en geil kijkend naar me zoog ze mijn duim in haar mond.
Haar tong draaide een paar rondjes en ze duwde mijn natte duim naar haar gevoelige klit.

Langzaam beweeg ik mijn heupen. Lisa begon zachtjes te kreunen..
Met mijn duim draaide ik rondjes op haar klitje en begon steeds iets sneller te bewegen.
Lisa's gekreun ging mee met het tempo en steeds harder kreunde ze.
Toen trok ik me uit haar. Ze keek me teleurstellend aan... ik pakte haar bij haar heupen en draaide haar om op haar knieën.
Mijn eikel bewoog  ik 2x tussen haar lipjes door ...

*Pats*... met mijn vlakke hand sloeg ik op haar mooie ronde bil..
"Auuu....oooohhh"
Haar schrik reactie ging naar kreun toen ik gelijk naar de klap op haar kontje hard mijn stijve naar binnen duwde.
Met mijn handen op haar heupen verhoogde ik het ritme....als ik haar naar me toe trok stootte ik hard naar voren.
".. vinger je klitje... " beval ik haar
Haar hand gleed tussen haar benen en snel speelde ze met haar gevoelige klit.

Mijn ballen zwiepte bij elke stoot tegen haar spelende vingers..
Haar kreuntjes stokte af en toe.. ik voelde haar heerlijke kutje knijpen om mijn stijve diep in haar kutje.
Lisa kromde haar rug..
Mijn hand pakte haar haren en ik trok er aan terwijl ik sneller begon te bewegen..
Lisa's gekreun werkte naar een hoogtepunt en ik voelde haar kutje stevig knijpen in mijn stijve.
Mijn grip op haar haren werd steviger, ik stootte nog 1x diep bij haar naar binnen.
Ze voelde mijn eikel duidelijk in haar knijpende kutje opzwellen, en diep in haar kutje spuit ik mijn ballen leeg..

Fotoshoot met LisaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu