Accesele de gelozie pe care le are Kate acum au fost acolo încă de la începutul relație lor. În urmă cu cinci ani asta se întâmpla aproape în fiecare zi și chiar ajungeau să se certe urât. Mike venea de la muncă și o găsea pe Kate de fiecare dată pe aceeași canapea prăfuită iar casa era la fel cu o lăsa. De fiecare dată începea să urle și să spună ca ea nu mai rezistă și întotdeauna era vina lui. Chiar dacă toate acestea erau doar în mintea ei alimentată de vocile prietenelor ei. Dar în una din zile Mike descoperise cum să o facă să tacă. Tratamentul la care nu apelase până acum. Acel prea iubit medicament pe care doar un bărbat ar fi putut să i-l administreze. Era o zi mohorâtă de noiembrie și deja iarna bătea la ușă. Mike a intrat în casă și fuge direct în sufragerie. Știa că și de data asta avea să se lase cu scandal pentru că Kate se gândise să îl și sune înainte să vină acasă, parcă fiind un semnal să se pregătească emoțional. În acel apel a punctat și faptul să nu cumva să întârzie iar prin cine știe ce baruri cu alte târfe nenorocite. Ajunge în fața ei și până a începe să urle se aruncă în brațele ei. O sărută și continuă văzând că nu se opune. Începe să o atingă pe picioare apoi urcă încet până la solduri după care o i-a în brațe și o duce în dormitor în timp ce ea chicotea ca un copil inofensiv. Acest remediu contra gelozie s-a repetat timp de câteva săptămâni în care Kate părea cu totul alta persoană și în același timp certurile nu mai aveau loc.
La fel ca în fiecare zi Mike a parcat mașina în fața garajului și a intrat în casă. Doar că nu știa ce veste avea să primească în acea zi de 14 decembrie. Zăpada era de mult timp prezentă. Când ajunge în sufragerie Kate era acolo pe canapea ca în zilele de odinioară.
- Buna iubire! zice Mike. S-a întâmplat ceva?
Kate se juca cu o agrafă în mână și o îndoi pe toate părțile, iar pe măsuța din fața ei mai erau încă vreo cinci agrafe făcute ferfeniță. Acesta era de obicei felul în care să se elibereze de stres.
- Mike, trebuie să vorbim!
În vocea ei era o oarecare urma de liniște și nu părea să emane aceea undă ca urmează o ceartă înflăcărată.
Mike s-a apropiat de canapea și s-a așază îndreptându-și privirea spre Kate.
- Ce s-a întâmplat? a întrebat Mike.
Deja pe obrajii lui Kate apăruseră lacrimi care în alte zile ar fi fost urmate și de strigăte isterice.
- Scumpo ce s-a întâmplat? a întrebat Mike care deja intrase în panică.
- Ești gata să auzi? îl întreabă Kate.
- Fir-ar să fie, spune-o odată.
- Sunt însărcinată.
În acel moment fața lui Mike s-a luminat. Parcă în creier i s-a aprins un beculeț incandescent care reușea să reverse lumină și în exterior. Era super, absolut super. Urmau să aivă un copil. Asta își dorise Mike din totdeauna și uite că se întâmplă.
Dar în continuare Kate plângea.
- Iubit-o dar asta e grozav. Tu realizezi ce tocmai ai zis. O să avem un copil! a zis Mike care încerca să o consoleze.
- Nu e deloc grozav Mike. Mă înțelegi? Nu mi se pare nimic grozav în avea un copil. Știi prea bine că eu nu îmi doresc unul Mike.
Într-adevăr Mike știa asta. Kate îi zisese asta de multe ori dar spera că o să își schimbe părerea pe parcurs.
- Uite-te la mine! a zis Mike.
Kate și-a întors imediat fața plânsă spre a lui care deja se mohorâse la auzul celor spuse de ea.
- Totul o sa fie bine, Kate! Îți promit!
Normal că nu îl credea. Ea le ținea mereu pe ale ei. Sesiunile de plâns erau destul de ocazionale dar totuși erau. Degeaba încerca Mike să îi explice că asta nu face bine la copil, dar asta nu ajuta cu nimic. După ce a început sa îi crească burta a fost și mai rău. Nu mai ieșea deloc din casă și stătea și se uita la televizor în timp ce plângea de i se uscau ochi. Când venea vorba de vizitele la doctor ea nici nu voia să audă, dar Mike reușea să o târască oricum până în cabinetul doctorului Trainor. Ajunsese la apogeul să urască ceea ce îi creștea în pântec. După nouă luni de calvar, lacrimi, certuri și iar lacrimi, Kate se afla internată la maternitate, iar Mike era proțăpit pe unul din scaunele din The Rain Bar. Pentru că unde alt undeva se poate duce un bărbat fericit care tocmai urma să aibă un copil. Bineînțeles că în același loc unde putea să vină și un soț care tocmai își pierduse soția sau un puștan care se despărțise de fata care credea că va fi iubirea vieții lui pentru totdeauna. Deja avea câteva pahare consumate când telefonul din buzunar începe să sune.
- S-a terminat Mike! Am reușit! se auzea o voce care zicea din telefon.
- Ai născut? S-a terminat? Copilul e bine? a întrebat Mike entuziasmat.
- Doctori spun că e un copil frumos și totul a ieșit cum trebuie! spunea Kate care deja începuse să râdă în timp ce își trăgea nasul.
- Te iubesc! zice Mike care începuse și el să plângă.
- Nu îți poți da seama prin ce dureri am trecut Mike, simțeam că toate oasele din corp mi se rup pe rând! spunea Kate care deja începuse să plângă pe bune.
- Te cred iubire, dar totul s-a terminat! Nu o să mai simți asta vreodată! Îți promit!
Urmează o scurta pauza după care se aude vocea din telefon.
- Ar trebui să mă odihnesc, sunt foarte obosită! zice Kate. Urmează iar o scurtă pauză după care se aude: Și eu te iubesc!
Telefonul se închide iar Mike îl îndepărtează încet de la ureche și îl pune pe tejghea. Imediat a venit barmanul cu sticla în mână și i-a umplut iar paharul. Deja lumina de pe fața lui Mike mai dispăruse.
După câteva zile Kate s-a întors acasă cu acea mogâldeață de copil, pe unde mai pui că era și fetiță. Cel mai drăgălaș lucru pe care văzuse Mike până atunci.
CITEȘTI
The Couple
Mystery / ThrillerMike lucrează la o firmă din Lewinston și alături de Kate au o fetiță de patru ani. Dar această familie va ajunge să se destrame în cel mai tulburător mod posibil după ce Kate începe iar cu vechile sale crize de gelozie. O poveste cu adevărat terif...