Cand am dat perdeaua la o parte am observat niste copii care nu aveau ce face si aruncau cu oua in casa.Am iesit afara sa le spun sa plece.
-Hei,plecati de aici sau chem politia!spun eu si ma uitam la acestia cum fugeau.
Pana sa intru in casa am observat din nou acea persoana din umbra care se uita atent la casa noastra.M-am dus in casa sa i-au o carpa sa sterg usile(erau usi din sticla) si am lasat copiii uitandu-se la Mickey.Firar ei de copii ,imi spun eu in gand stergand petele de galbenus si albus de pe geamul usii.
-Hei,ce faci aici?aud pe cineva in spatele si m-am intors.
-Buna,Bobby,sterg geamul.spun eu botoasa.
-Vad si eu.Cine l-a murdarit?
-Niste baieti nu aveau ce face si aruncau cu oua!spun eu continuand sa sterg.
-Am inteles.spune acesta asezandu-se langa mine.
Dupa ceva timp am terminat dr sters si am intrat in casa impreuna cu Bobby.Copiii dormeau pe canapea asa ca eu am luat-o pe Maria si Bobby pe Billy si i-am dus in camera lor.Am coborat si m-am pus pe canapea sa ma uit la un film impreuna cu dragutul,nusculosul si cateodata nesimtitul meu iubit.
Fara sa vreau m-am uitat la usa si am observat un barbat stand in fata usii si cum era tot imbracat in negru si m-ai statea si in umbra m-am speriat si am tipat.
-Ce e,Amanda?spune Bobby ingrijorat.
-Uite,cine e ala?spun eu aratand cu degetul spre usa.
-Hai sa vedem!spune acesta luandu-ma de mana si ducandu-ma spre usa.
-Buna copii!spune vecinul Dan care statea in fata usi.
-Dan,mai speriat.spun eu rasufland usurata.
-Scuze,nu am vrut,am venit sa vad daca sunteti bine!
-Suntem bine.spun eu.
-Ami,ce s-a intamplat?spune Maria coborand somnoroasa scarile.
-Scuze pitico,nu am vrut sa te trezesc!Hai sa mergem in pat!spun eu luand-o pe pitica in brate.Bobby ai grija ca Dan sa se simta ca acasa!
-E ok,oricum plecam!spune acesta.
-Aa,ok,noapte buna!spun eu.
Am pus-o pe Maria in pat si am pupat-o pe frunte,cand am coborat jos am vazut ca Bobby statea pe canapea si ațipi-se.M-am pus langa el si acesta si-a infasurat bratul in jurul meu.Nu aveam somn asa ca stateam si ma uitam pe geam si am observat ca cineva a trecut prin fata ferestrei,de data asta nu am mai tipat si m-am dus sa vad cine era.Am mers incet pana la usa ,dar cand sa deschid usa il aud pe Bobby:
-Amanada,unde te duci?ma intreaba acesta somnoros.
-Mi s-a parut ca am vazut pe cineva afara,ma gandeam sa nu fie iar copiii cu glumitele lor.
-Pai stai ca vin si eu cu tine!spune acesta ridicandu-se de pe canapea.
-Nu e nevoie,vin repede!
-Esti sigura?
-Foarte!Stai linistit,vin imediat!spun eu.
-Ok!
M-am dus afara si nu era nimeni.Am facut o tura in jurul casei si nu am vazut pe nimeni,asa ca m-am hotarat sa intru inapoi in casa,dar am vazut ceva sclipind in tufisurile din fata casei,m-am dus sa vad ce era.Am vrut sa tip in momentul in care am vazut un cutit acolo,dar m-am abtinut,l-am lasat acolo si m-am dus repede in casa.In general nu ma sperii de un simplu cutit,dar de un cutit cu sange nu ai cum sa nu te sperii.
Am intrat inapoi in casa pe fata mea citindu-se spaima.
-Ce s-a intamplat?ma intreaba Bobby.
-Niimiic!spun eu speriata.
-Nu ma minti,zi ce s-a intamplat?
-M-am dus sa fac inconjurul casei si nu era nimeni,cand sa intru inauntru in tufisurile din fata casei lucea ceva si curioasa cum sunt m-am dus sa vad ce era,ca sa vezi era un cutit plin de sange!
-Sange?intreaba acesta.
-Da sange,Bobby mi-e frica!spun eu ducandu-ma ca acesta sa ma ia in brate.
-Vrei sa sunam la politie?
-Da!spun eu cu lacrimi in ochi.
Bobby a ridicat receptorul telefonului si a format "112" ,dar nimic,telefonul nu avea ton.Asa ca a incercat si pe mobil,dar nu era semnal.
-Ce dracu de intampla?intreaba acesta nervos.
-Ce e?
-Nu e ton,nu e semnal!spune Bobby.
-Pai incearca sa te duci in alta camera.
Asa a si facut,s-a dus in bucatarie,eu ramanand singura in camera.
-Bobby!strig eu.
-Ce e?Ce s-a intamplat?spune acesta venind repede la mine.
-Nu e lumina!Uite!spun eu incercand sa aprind becul ,dar nimic.
Bobby a injurat cand a vazut ca toti cei de pe strada aveau lumina,numai noi nu!
Acesta e capitolul 2,sper sa va placa,lasati-ne parerile voastre.
CITEȘTI
Ucigasul Fantoma
ActionUcigasul Fantoma se refera la povestea unei fete si a iubitului ei care incep sa fie urmariti de un psihopat incerca sa ii omoare,tot felul de lucruri se intampla si multi oameni nevinovati sunt raniti sau omorati din cauza acestui nebun care vrea s...