puas

12.9K 52 0
                                    

Kalau tidak Nuar yang telah mendengarnya sendiri, dia pun kurang percaya dengan apa yang di dengarnya selama ini.  Dia mengintai ke dalam untuk melihat siapa yang ada. Kak Niah, kak Lela, kak Jiha dan kak wani. Boleh tahan juga mereka berempat ini, fikir Nuar. Tidak sangka pula mereka boleh bercakap perkara perkara yang seperti itu. Terutama kak Lela, dia itu anak imam, suamimya pula ustaz. Kalau kak Niah itu tidak boleh cakaplah, semua orang tahu mulutnya itu macamana.  Kalau cakap benda lucah, bagi saja pada dia.

Hari itu mereka mengata suami masing masing, semuanya mengenai seks. Tidak ada yang mengatakan suami mereka itu bagus,, apalagi dengan kak Niah, yang ceritanya sudah dua kali menjanda. Ada sahaja kelemahan suaminya yang dia tidak puas hati. Baru sahaja tidak sampai tiga bulan dia berkahwin lagi, dengan suaminya yang ketiga sekarang ini. Sudah di war warkan tentang suaminya itu. Tidak kuat seks pula. Setakat seminggu sekali mana cukup, katanya.

Dulu suami pertamanya, di katakan sering mengabaikannya, kerana sibuk dengan kerja sehingga kurang memberinya nafkah batin. Kemudian suaminya yang kedua pula katanya, lemah tenaga batin kerana tidak mampu membuat dia puas. Bila sahaja dia mencapai kemuncaknya,  suaminya itu pun turut keluar airnya. Lepas itu terus lembik,  sedamgkan dia belum puas lagi.
Dengan suaminya yang ke tiga ini pula sudah lain lagi ceritanya.

Hairannya, ada pula penyokong yang sama berfikiran sepertinya.
" Teruk sangat ke suami suami mereka orang ini?"
Bisik hati Nuar. Kesah kesah tentang mereka ini pun Nuar dengar dari cerita cerita orang kampung. Sebagai pendatang memang Nuar pun tidak berapa kenal dengan penduduk penduduk kampung tersebut. Hanya ada beberapa orang sahaja, Itupun kerana atas urusan yang melibatkan dengan kerja yang sedang di lakukannya itu.

Cerita tentang mereka ini, ketika Nuar baru sampai ke kampung tersebut dia telah pun mendengarnya. Hari itu kerana kebetulan, Nuar turut serta dalam satu majlis yang telah di adakan oleh ahli jawatan kuasa penduduk di balai raya kampung itu. Ianya sebagai menghormati tok ketua dan mereka mereka yang telah memberi kerjasama kepadanya selama dia berada di kampung tersebut. Hari itu setelah majlis berakhir, semua penduduk dan mereka mereka yang terlibat telah beransur ansur meninggalkan balai raya.  Tinggalah Nuar yang termangu mangu seorang diri.

Dalam pada itulah, dia terdengar perbualan mereka berempat, yang kebetulan masih lagi menunggu di situ. Mereka tidak sedar bahawa segala perbualan mereka itu telah di dengar oleh Nuar. Sehinggalah ketikanya mereka hendak balik ke rumah masing masing. Hendak di jadikan cerita, kak Jiha pula sedang menunggu suami untuk mengambilnya, tetapi belum datamg datang. Maka berkumpul lah mereka bertiga tiga yang lain menemankan kak Jiha di pondok menunggu bas.

Ketika itulah datangnya ilham untuk Nuar mendekati dan berkenalan dengan mereka.
" Kakak nak kemana, boleh saya tumpangkan?"
Tegur Nuar dari dalam keretanya. Mulanya mereka tidak menjawab, masing masing hanya berpandangan sesama sendiri.
" Encik ni, encik Nuar kan, pengurus  projek pembangunan di pekan tu?"
Tiba tiba kak Wani bersuara.
" Eh, kakak kenal saya?"
Balas Nuar dengan nada terkejut.
" Suami akak pun kerja sana."
Balas kak Wani. Lalu mereka pun saling berkenalan.

Dari pertemuan dan perkenalan itu, maka bermulalah satu episod baru, samada kepada Nuar, ataupun kepada mereka berempat. Namun segalanya Nuar yang memulai, dia yang memang sudah berpengalaman dan matang tentang perempuan, tahu sahaja di mana ada peluang dan ruang. Sebagai perempuan kampung, walau sehebat mana mereka bertingkah dan berolah, mereka masih ada batas dan kekangannya juga, tetapi jika sudah sering di uji dan di cuba, di pujuk dan di goda, yang beku pun akan cair juga.

Begitulah yang Nuar lakukan, seorang demi seorang di cuba dan di godanya. Berbagai bagai cara yang di gunakannya, samada dengan hanya melalui kata kata, atau dengan bermacam macam pemberian, atau dengan berbagai bagai tindakan khidmatnya, yang semuanya dengan secara tidak langsumg telah menambat hati ke empat empat mereka. Hingga antara sedar dan tidak sedar, hubungan antara mereka berempat dengan Nuar hingga menjadi terlalu rapat dan tersangat mesra.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 19, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

puasWhere stories live. Discover now