1.Bölüm

20 0 0
                                    

Okulun ilk günüydü.Burcu okula hazaırlanmak için sabah erkenden kalktı.Otobüs için yola çıktı.Otobüse bindi ve okula vardı.Yeni arkadaşlarıyla tanıştı.Eski sınıfından arkadaşları da burdaydı.İlk ders zili çaldı.Sınıfa girdi ve yerine oturdu.Sınıf öğretmeni olan matematik öğretmeni sınıfa girdi.Öğretmeni tanıdık.Teneffüs zili çaldığında herkes dışarı koşuştu.Burcu sınıfta arkadaşlarıyla sohbet ediyordu.Okulun bittişinde otobüsle eve dönmüştü.Annesi gelince okulun nasıl geçtiğini anlattı.Babası eve gelince seni servise verdiğimizi söyledi.Servisle gelip gisiyordu.İkinci hafta oldu.Beden dersiydi daha zil çalmamıştı.Servis gelmişti Burcu servise binmişti.Serviste yakışıklı bir çocuk vardı.Bu çocuk onların sınıfından Sonerdi.Burcu servise binicekti geçmesine izin vermedi.Burcu geçebilirmiyim dedi ve geçti.Servisten inicekti bu seferde geçmesine izin vermedi.Burcu elini tutup kaldırdı ve geçti.O an sanki birşey hissetmişti.Hissetiği duygu neydi?Sonerle Burcu sohbet etti.Soner Burcu'nun evini sordu.Burcu<< sanane>> dedi.Soner zorla cevap istedi.Burcuda sultanahmet semtinde oturduğunu söyledi.Burcu<< sen nerde oturuyosun>> dedi.Sonerde eyüpte oturduğunu söyledi.Zil çaldı.Herkes servisteydi.Burcuda yerine geçmişti.Yerine oturdu ve yolda giderken Soner aklından çıkmadı.Hep onu düşündü.Eve geldi.Gece olduğunda yatağına yattığında direk aklına Soner gelmişti.Onu düşünmeden uyuyamıyordu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 03, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ben Aşık OldumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin