פרק 9 הסיפור

161 10 0
                                    

כשהייתי בת 7 וחצי הלכתי עם אמא שלי אחרי הבית ספר לטיול קטן בפארק.
חזרנו הביתה שמחות ומאושרות , אני ואמא שלי אנחנו למעלה לחדר עבודה של אבא שלי כדאי לספר לו איך היה...
עלינו למעלה פתחנו את דלת המשרד וגילינו את אבא שלי שוכב על הרצפה כשבידו אולר והוא חסר חיים... רצתי למטה לקחת טלפון כדאי להתקשר לאמבולס ואמרתי להם לבוא כי אבא שלי נמצא חסר חיים...
אני עולה למעלה בזמן שאני מדברת עם הרופא...
ואז אמרתי לו עוד משפט שאני בחיים לא אשכח...
'סליחה טעות שלי...אין פצוע אחד...יש שתיים..' עליתי למעלה וגיליתי גם את אימי שוכבת על הרצפה חסרת חיים והפעם האולר ביד שלה...
האמבולנס הגיע אבל כבר לא היה את מה להציל...
המשטרה הגיעה גם...הם מצאו בכיס של אבא שלי מכתב שבו כתוב שהוא מעביר את כל כספו ואת החברה שהוא ניהל לאח שלו ולי הוא מעביר רק את הבית...
וזה היה נראה מוזר.. אבא שלי ואח שלו בסכסוך כבר מאז שהם היו ילדים...
אבל הייתי קטנה ולא התייחסתי לזה... היה לי יותר חשוב עכשיו לדאוג ואחי התאומים בני ה4...
לבסוף בית המשפט קבע שהאחים שלי יעברו לגור בארה"ב עם דודה שלי ואני אגור לבד...
הייתי בשוק...
דודה שלי ענייה ואני לא מסוגלת לפרנס את עצמי!
אבל זה מה שקרה...
ככה בגיל 7 וחצי התחלתי לפרנס את עצמי ואת דודה שלי ואחיי...
ככה עברו השנים דווקה לא רע הצלחתי גם לפרנס טוב וגם ללמוד כמו כל ילדה רגילה...
אבל אז בגיל 14 היה לי חבר... אהבנו מאוד אחד את השני... ואחרי חצי שנה ביחד שמתי לב שהוא מתנהג מוזר... אז עקבתי אחריו יום אחד...
וראיתי אותו הולכת לחברה שלי הביתה...
הצצתי להם מהחלון וראיתי אותם מתנשקים...
והבנתי..הוא בגד בי...ברחתי הביתה בשוק...
ואמרתי לעצמי '(ה/ש)!! את לא מוותרת לו!!! את תגמרי לו להצטער על זה שבגד בך!!'
וכך היה.. במשך חודש צילמת אותו עם חברה שלך בסתר ואז היום הגדול הגיעה!!
החלטתי שאני מופיעה מול כל העיר והזמנתי גם את החברה שלי ואת חבר שלי....
ואז התחלתי לשיר את השיר "TAKE A HINT"
הסוף השיר היה מצגת עם כל התמונות של שנייהם!
והם הבינו שהם נתפסו!
שניים עברו ובנתיים הקמתי חבורה שמה שאנחנו עושים זה נלחמים לא רק עם הראש אלה גם עם הידיים...
ונלחמו בכל מיני אנשים חארות!
ואז ג'ין סו עבר לסיאול והחבורה התפרקה...

"אז... זה סיפור החיים שלי....מה אתם אומרים?..."
סיימת את דברייך וכולם הביטו בך בשוק







מי שרוצה שיכתוב שאלות בתגובות ואני הינה אליה בכזה שאלות תשובות😉

You~jungkook BTS-אהבה באור הזרקוריםWhere stories live. Discover now