Bab 1

199 20 0
                                    


Maaf kalau BI tunggang langgang....


             "Morning daddy."

Berderau darah Rain melihat penampilan gadis itu pagi ini. Hanya memakai skirt pendek yang sangat ketat. Ternampak setiap lekuk dan lurah gadis itu.

"Scarlet... Please change your clothes. You're not going to college like this. Aren't you?" Cuba alihkan matanya dari terus memandang. Sepuluh tahun berlalu. Gadis itu kini berusia 19 tahun dan sedang belajar di kolej.

"Daddy. Ini namanya fesyen. Daddy dah tua. Apa daddy tau?"

"Scarlet... kalau  tak tukar baju. Daddy tak akan hantar pergi kolej."

Scarlet mendekati Rain. Sengaja dia rapatkan dadanya ke tubuh Rain. Sengaja dia goyang-goyangkan tubuhnya. "Alahh daddy. Please daddy."

Hendak terputus nafas Rain dengan perbuatan Scarlet. Gadis itu bagaikan sengaja memancing nafsunya. Terus dia menjarakkan diri. Tanggalkan kot labuh yang dia pakai dan sarungkan ke tubuh gadis itu.

"Daddy." Scarlet cepat-cepat tolak jaket tadi. Dia masamkan mukanya dan berpeluk tubuh. "I'm not wearing that."

"Then... no collage for today." Rain tunduk mengutip jaket yang terdampar di atas lantai. Sempat matanya menjeling paha putih mulus Scarlet. Dia anak kau, bisik Rain kepada dirinya sendiri.

Namun sejauh mana dia menganggap anak, gadis itu bukanlah darah dagingnya. Gadis itu adalah anak kepada wanita yang paling dia cintai. Semakin gadis itu meningkat dewasa, wajahnya semakin mirip dengan Sophie. Itu membuatkan dia teringat akan cinta lamanya.

"Breakfast dan lepas tu masuk bilik. If you want to go to college. Change your cloth."

"Daddy please." Scarlet menghentak kakinya.

Rain alihkan muka. Scarlet lupa agaknya, gadis itu sudah berusia 19 tahun. Sudah anak gadis bukan lagi kanak-kanak.

Masih lagi meliuk lentuk Scarlet memeluk Rain. "Daddy please."

"I'm dammed serious about this!" Terpaksa membentak. Tahukah Scarlet gadis itu telah mengusik sarang tebuan?

"I hate you daddy." Scarlet terus berlalu ke biliknya sambal membentak kaki.

Terus menghembus nafas lega. Rain picit kepalanya yang tak sakit. Mungkin dia terpaksa tinggal di tempat lain selepas ini. Bahaya untuk dia dan juga anak angkatnya.

"Dia buat hal lagi?"

"Macam semalam. Dan hari-hari sebelum semalam. Cuma kali ini degil dia lebih teruk dari semalam." Rain picit kepalanya yang tidak gatal.

"Dia dah semakin mirip dengan Sophie."

"Jangan sebut nama perempuan jahanam tu!"

"Mungkin kau perlu hantar Scarlet pindah tempat lain atau kau sendiri  pindah dari sini. Lain macam dia panggil kau daddy."

Rain menjeling Lucca tajam. "Dia bukan macam tu."

"Apa pun dia bukan darah daging kau. Jangan sampai nanti kau tergoda dengan dia." 

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 14, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Belong To Mr MafiaWhere stories live. Discover now