koreadispatchBTS'ten V'nin yaptığı hareket hayranlar tarafından fark edildi! Onunla gülerek konuşan kadına elini kaldırıp parmağını göstermesi şüphe çekti! V'nin sevgilisi olduğu iddiaları doğru mu çıkıyor yoksa?
1,519,010 beğeni.
j: biliyordum, biliyordum!
e: o kişi jennie değilse ben de bir şey bilmiyorum.
i: oppa! aşkımıza ihanet etmeyeceğini biliyordum.
↪️q: mal mısın amk?n: nedense ben de sevgilisi olduğunu düşünüyordum, yanılmamışım.
p: ya hemen şey etmeyin. belki de yoktur. öylesine yapmıştır.
↪️z: olabilir aslında çünkü kadın gülüyor. şakasına yapmıştır belki.c: bence jennie'yle sevgililer. takip etmesi boşuna değildi bana kalırsa.
↪️f: salak mısın? açıkladı ya taehyung. yanlışlıkla olmuş işte.
↪️c: önerilenleri kapalı olan birinin yanlışlıkla takip edeceğini düşünmüyorum. :)k: sorumsuz bir adam. parmağını göstermek ne demek? yanlış anlaşılmalara yol açıyor. ne yaptığına dikkat etmeli.
↪️ğ: belki de yanlış anlaşılmak istiyordur?d: lisa'yla gülüşerek bir şeyler konuşuyordu? onunla sevgilidir belki.
↪️m: yok artık daha neler.
↪️d: bence olabilir.
↪️m: sanmam.ş: bogum, lisa ve taehyung çok komiklerdi. lisa onlara lalisa dansını öğretti. bu üçlü çok iyi oldu. 🫶🏻
↪️ü: katılıyorum.daha fazla yorum için tıklayınız.
thv
ŞİMDİ OKUDUĞUN
follow
Fanfictionbts üyesi taehyung, blackpink üyesi jennie'yi yanlışlıkla takibe alır. taehyung & jennie.