.°BOUND TO FATE°.

413 75 48
                                    

Warning :death

_________________________________

Lisa: YOU NEVER LISTEN TO ME KANE. SHE...SHE WAS JUST A KID. I LOST MY DAUGHTER BECAUSE OF YOUR STUPID EGO. I TOLD YOU NOT TO GO AGAINST JARED.

Kane: Mom....I-i don't think it's him.

Lisa: OH REALLY. IPPO NINTA REVENGE OKKE EVDE POI. YOU'RE HAPPY AFTER KILLING YOUR SISTER?? I DON'T FUCKIN CARE I WANT HIS HEAD BEFORE TOMORROW MORNING AND THAT'S FINAL. INI ATH YORKSHIRE NTE AVASANAM AAYALM I DON'T MIND.
BEN, IS IT CLEAR?

Ben: Y-yes your highness.

Kane onn Ben ne nokki. But Ben is helpless. Queen nte order aan.

Kane: 'no' (he gestured not to go)

Ben: I'll take my leave.

Kane started crying.

Lisa left for Jane's funeral ceremony.

Kane felt his legs going weak. Avan avde veenu. He pulled his hair.

Kane: 'No no no Jared can't die...no no please God...aaaaggggghhhh'



Outside the Palace.

Ben: ARE YOU READY?

Army: YES SIR.

Ben: DEATH IS WELCOMED.

Army: DEATH IS WELCOMED.

Ben: BUT WE WILL FIGHT.

Army: BUT WE WILL FIGHT.

Ben: FOR YORKSHIRE.

Army: FOR YORKSHIREEE.

Ben: Let's goo.

Ben, Queen nte mumba knelt cheyth blessings vangi. Horse il kerunnathinte thott mumb he went inside his room. Pinne thirich vannu. Balcony il nilkkunna Kane ne onn nokkeett he left with the army.

(ee army nammal alla pillere. Nammal aayirunnel Jared ine alla order cheytha Queen ne thattiyene pinna venonki Ben ine koode ang theerthene.)

Jane nte funeral rituals nadakkuva. Kane, Lisa ippo Church il aan.

Adakkam kazhinju. But Kane vtl poyilla.

He went inside the church.

Knelt down.

Kane: God....whyyy....*sobs* why you made me meet him...if you never wanted us to be together...nthina ennod ithrem cruelty kanikkunne...don't I deserve happiness and love?? SHOW MERCY...







He came back to the Palace. He got shocked. Kingdom thile ellarum avde ind. All the people.

"WIPE OUT BRISTOL KINGDOM"
"KILL JARED JONATHAN"
"OUR KING AND LITTLE PRINCESS NEED JUSTICE"

ee slogans um paranjond avr avde samaram Cheyyuva.

Lisa: Please calm down.

One man: Your highness, ingane onn onnayi aalkkare kollan avane vitt kodukkunnathinm nallath ellarem koode ang onnich kollunnathalle.

A woman: Nammal nth viswasathode ee rajyath jeevikkm. Ee Prince aah dushtanm aayitt kai korkkillenn aar kandu. (kai mathram alla matt palathm korth kazhinju ehehe)

Lisa: Njngal vendath cheyyam. Please calm down.

Kane: You guys are safe.

Man: You're a failure.

Woman: You don't have voice here. Shameless.

Man: You're being friends with the monster who killed your father and now your sister.

THE PRINCE DIARIES 🍂Where stories live. Discover now