Prefață

19 3 2
                                    

Dragă tânără domnișoară: vei întâlni

de-a lungul acestei cărți sintagma

aceasta. În spatele acestei exprimări

stă tot o domnișoară, o domnișoară

care își dorește să pătrundă în inima

altor domnișoare, împărtășind

gânduri, idei și sfaturi care s-au născut

în urma experiențelor auzite și trăite de ea.

Trăim într-o lume care se duce câte

puțin pe râpă în fiecare zi. Suntem o

generație liberă, nu mai suntem

restrânși, urmăriți și chinuiți de mai

marii noștri...suntem liberi și totuși

înlănțuiți.

Droguri, violuri, alcool, țigări, distracție, indecență, iresponsabilitate, obrăznicie.
Acestea sunt doar câteva dintre gunoaiele care apasă pe umerii acestei generații.

Nu consider că voi schimba vieți

prin cartea mea, nu consider că va

ajuta o generație întreagă, dar știu că

pe tine, care citești acest mesaj, te

poate ajuta să îți dai seama de ce unele

lucruri merg cum merg, și de ce e

benefic să înțelegi valoarea unor

principii care sunt demult apuse, dar

care sunt de o mare importanță în

succesul si viitorul unei domnișoare,

viitoare doamne.

Dedic această carte în primul rând tuturor fetelor, deoarece vorbește din inima unei fete, unor fete.

Doresc sa te ajut, draga mea, să înțelegi anumite lucruri esențiale pentru o viață de domnișoară de succes înaintea oamenilor. Nu mă consider o persoană de succes; nu am faima și nu sunt foarte cunoscută printre oameni, însă car în spate niște experiențe pe care vreau să vi le pun la dispoziție prin explicarea modului în care niște domnișoare adevărate ar trebui să reacționeze la diferite provocări, dând dovadă de bună creștere și ingeniozitate.

De asemenea, dedic, de ce nu, și băieților această carte. Citind-o, vor putea să-și creeze o idee despre ce înseamnă o domnișoară adevărată și vor ști ce să caute și la ce să fie foarte atenți când va fi timpul să își aleagă o parteneră.

~

MULȚUMIRI: lui Dumnezeu, părinților mei și prietenelor mele.

Am niște părinți care s-au ocupat de creșterea mea dreaptă, am niște prietene care de multe ori mi-au dat lecții de viață prin faptele lor, am o Biserică în care am crescut frumos și am primit învățătură sănatoasă, am o Biblie care mi-a vorbit mereu cum trebuie să mă port și am un Dumnezeu care m-a ajutat și m-a sprijinit, fiind atent să primesc toate învățăturile bune, ca să le adun aici și să le împărtășesc altora.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Aug 15, 2022 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Dragă tânără domnișoară...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum