Smrt.
Co je smrt?
Akce nebo skutečnost, že umřel nebo byl zabit: Konec života člověka nebo organismu.
Je tu jedna věc, kterou můžu říct. Říkají mu smrt.
Zabil miliony lidí, monster. Mnoho z jeho vlastních a mnoho jako jsme my.
Kdo nežije, říká si tento nevyřčený příběh.
Ale kdo, někdy se mu dostane do cesty čeká ho jen jedna a jediná věc.
Smrt.
Legenda říká, že páry zamilovaných poloviček zabíjel.
Vytrhl ho z náruče druhého a chladnokrevně zabil přímo před jeho očima.
Nepřibližovat se!
On nemá duši, nemá srdce, nemá nic. Nedokáže milovat.
Tedy myslel si to do teď.
Dokud nepotkal svoji druhou polovinu.
Po několika letech chladného chození po zemi, konečné rád tu je.
Ale přes to se mu všichni vyhýbají, ač ho nikdo nepozná.
Toto není jen hloupý příběh, který vás má vyděsit.
Tik tok. Tik tok.
Čas utíká.
A on si jde pro mě.
Jde si pro všechny.
Smrt si jde pro svoji živou polovinu.
*****************************************************************************
Když se narodíte na hrudníku se vám objeví tetování. Každý má jiné, ale jen dva lidé na světě mají stejné. Lidé. Ne, jeden z nich je člověk. Roku 2020 se stal osudný zlom. Monstra vyšla na povrch a každý si bral co chtěl. Dokud se nerozdělili domluvy. Našel se zlom v nenávisti mezi obyčejným člověkem a monstrem. Osud. Tetování, které na celém světě měli jen dvě osobnosti. Člověk a jeho monstrum. Monstrum a jeho člověk. Když jedna polovina najde druhou začíná peklo. Jeden z nich je bestie. Upír, vlkodlak, démon. Když najde svoji polovičku, začne ji strašit, hrát si a zabíjet pro ni.
Mladá Elisabeth si vždy přála najít krásnou, milovanou a milou osobu. Slýchávala o těchto obřadech, kdy se lidé propojí. Přála si to. Taky, aby ne. Měla dokonalý život, rodinu, přátelé. Proč nemohla mít i dokonalou polovinu? Když se, ale přestěhovala do Beacon Hills vše se změnilo. Stávali se jí divné věci, nový kamarádi se o ni báli. Proč? Našla snad svoji polovinu? Ano? Ale proč se jí každý bojí? Nebo možná se bojí její poloviny. Nechápe to. Nic nechápe.
To ještě neví, že její polovina je ďábel, satan, temnota .... Smrt.
A ona musí jen přežít. Přežít s ním. S jeho bojem.
**************************************************************************
OBNOVUJI TUTO STORY!
Hi, ladies! Vítám vás u nového prologu k mé nové story :DD Oh, na tohle jsem se tak moc těšila, tuhle story jsem měla v hlavě dlouho a doufám, že se chytí :33 Tedy to snad doufám vždy a pořád, ale u týhle se maximálně budu snažit, aby se dobře četla a líbila se vám :D Snad jste aspoň trochu pochopili o co jde :) Tak jestli se vám líbí, dejte like, koment jakkoliv potěší :33 Slibuji, že se pokusím, přidávat hodně často, ale jak se nahoře píše tuto story obnovuji, takže nevím jak moc díly budou často, každopádně story se nechystám mazat a chci ji psát dlouho.
Emmixx
ČTEŠ
Survival (h.s)
Fanfiction,,Love is a hidden feeling of pain and suffering," *Monstra jsou v každém z nás, jen u některých se to více projevuje* *Příběh je založený na mých myšlenkách* *Jen na Wattpadu* *Brutální scény, sexuální scény, doporučeno čtenářům 13+*