Yine herkes için güzel benim için bir o kadar berbat bir güne uyandım annemin iğrenç bağırmaları sonucunda yatağımdan kalkıp banyoda elimi yüzümü yıkadım kısaca kendimden bahsedeyim
Ben melek 16 yaşında okula gönderilmeyen 1 abisi olan bir kızım 14 yaşında kuzeni tarafından tacize uğramış ve babam bunda beni suçlu tutup beni dövmüştü
Dolabıma geçip beyaz gömlek ve ne zaman aldığımı hatırlamadığım İspanyol paça pantolonumu giyip altına stiletto ayakkabılarımı aldım çanta almaya gerek duymadım(Çanta ve ceket haricinde)
Hızla makyaj masama geçip hafif makyaj yaptım ve hızlıca odamdan çıktım kahvaltı yapmama izin yoktu zaten bende sevmezdim annemin arkamdan bağırışlarını takmadan evden çıktım ve hızlıca işe gittim hiçbir arkadaşım yoktu sevmezdim zaten işe geldiğimde yanıma ateş bey geldi buranın patronu dışardan biri olarak görüldüğünde esmer kirli sakallı kara kaşı kara gözü olan biri baya yakışıklı kızlar onunla olmak için herşeyini veriyorlar kafe de ki bütün kızlarla flört etmiş sonra kullanıp atmış bu duruma hakan bey ne kadar rahatız olsa da oğlu onun en değerli varlığı bugüne kadar bir dediğini iki etmemiş hızlı ilerlerken Ateş bey ile göz göze gelmemiz bir oldu tam mafya adamıydı ondan ne yalan söyleyeyim çok korkuyordum ve bana bakışı içimi ürpertiyordu neyse ki hiçbir şey demeden yanımdan ayrıldı Ben de hızlıca gidip önlüğü takıp işe başladım bu kafede bir tek benimle flört etmemişti aslında ben istememiştim Ben de fena kız değilim siyah saçlı siyah gözlü esmer dolgun dudaklı bir kızdım kendimce güzel bir kızdım ama güzel olmam hiçbir şey değiştirmiyordu zaman ilerledi ve saat 23.30 oldu yarım saat sonra kafeden çıkış yapacaktım fakat Ateş bey buna izin vermedi ne kadar korksam da burada bir çalışan olduğum için bir şey diyemedim daha sonrasında içki bardaklarını alıp iki kadeh şarap doldurdu bana içmemi söyledi ama ben içmek istemedim çünkü içki sigara vb. Hiçbir şey kullanmıyordum kullananlardan da nefret ediyordum yaklaşık 4-5 şişe bitirdi sarhoş olduğu her halinden belliydi bana zarar vermesinden korktum ama bir şey diyemedim daha sonrasında yanımı iyice yaklaşmaya başladı 14 yaşında yaşadığım şeyler aklıma gelince gözlerimin dolmasını engelleyemedim ve ona "lütfen benden uzak dur"dedim. Iyice yanıma yaklaşıp " şşş sadece biraz eğleneceğiz" dedi. Iyice korkmaya başladım ve gözyaşlarım birer birer akıyordu daha sonrasında dibime kadar girdiği için onu itmeye çalıştım ama sadece çalıştım. "Lütfen dur korkuyorum nolur " dediğimde beni hızla kaldırıp duvara itti o hızlı duvara çarptım ve canım çok yandı ağzımdan bı inilti çıktı "ahhhh" gelip beni duvara sıkıştırdı ve " bu inlemelerini yatakta da duymak istiyorum bebeğim dedi" ben de hızlı ağlayıp "sarhoşsun lütfen pişman olacağın şeyler yapma" dedim beni dinlemeyerek ellerini iki tarafına sabitledi daha sonrasında ben onu itmek isterken belimden tutup kendine çekti ve dudağımdan öpmeye başladı. "Bu halde bile beni nasıl etkileyebiliyorsun bilmiyorum ama senin her zerreni içimde hissetmek seni becermek istiyorum" diyip boynumu öptü ve koparırcasına emip ısırdı artık ağlamaktan harap olduğumu görüp geri çekildi " saat geç oldu sevgilim evimize gidelim" diyince o anda durdum sevgilim demesine mi şaşırayım yoksa evimize gidelim demesine mi ne yapacağımı şaşırdım bı anda sertçe kolumdan çekilmesi ile kendime geldim kolumu koparıcaktı neredeyse " ben sana gidelim demedim mi ne gerizekalı gibi suratıma bakıyorsun!" bende dayanamayıp " yeter ben senin sevgilin falan değilim bırak beni evime gidicem bana bağırıp durma anladın mı!?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
şiddet+18
Randomsadece kendine güveni olan bir kız saf temiz kalpli ve bir o kadar güzel bir kız