bölüm 2

1.1K 16 0
                                    

Hızla bana yaklaşıp saçımı tuttu "sen kimsin lan seni burda sikerim anladın mı beni delirtme!" Saçımdan tutup arabanın içine fırlattı sonra kendisi de şoför koltuğuna binip hızlıca kapıları kilitleyip arabayı çalıştırdı alkollü olduğu için kafası yerinde değildi ve çok hızlı sürüyordu ağlamam hızlanmıştı "ağlama lan!" " Lütfen biraz yavaşla nolursun" " noldu korktun mu bundan sonra kork zaten artık benimlesin" dediğinde bağırmaya başladım " istemiyorum seni anlasana nefret ediyorum senden pislik adi şerefsiz!" Ne dediğimi anlayınca bı anda sustum ama iş işten geçmişti arabayı hızla durdurarak saçımdan tutup kafamı arabanın önüne vurdu vurmasıyla çığlık atmam bir oldu "ahhhh" canım çok yanmıştı ve kafam kanıyordu bir an başım döndü ve gerisi karanlık...
     Başımda ki ağrı ile uyandım elimi başıma götürünce sarıldığını anladım ve dün yaşananlar aklıma gelmişti babamdan farkı yoktu bir beladan kurtulup diğer bir belaya bulaşmıştım daha fazla yatakta uzanmayıp yavaş adımlarla banyo olduğunu sandım kapıya doğru ilerledim ve kapıyı açtığımda banyo olduğunu anladım direkt elimi yüzümü yıkayarak aynaya baktım göz altlarım mosmor ve şişmişti kafamda sargı bezi ile sarılmıştı gözyaşlarım birer birer akmaya başladı canımı yanıyordu çünkü bu hayatta beni seven kimse olmamıştı daha fazla oyalanmayarak İhtiyaçlarımı karşılayıp banyodan çıktım ve diğer kapıya gidip kapının kulpunu indirdim ve aşağıya inmeye başladım ev iki katlıydı aşağıya indiğimde onunla karşılaştım karın kasları o kadar güzel duruyordu ki ellememek için kendimi zor tuttum " gözlerinle yedin beni bebeğim" dediği anda yüzüm kıpkırmızı oldu ne diyeceğimi şaşırdığım için birşey demedim " benim minik sevgilim utanmış mı kıyamam başın nasıl oldu" bu adam dün gece sarhoş değil miydi yaptıklarını nasıl hatırlıyor " hafif ağrım var ağrı kesici içersem geçer " yüzüne bakmadığım için çenemden tutup kaldırdı ve " bugünlük cezan bu olsun bebeğim sen bunu çoktan hakettin kimse Ateş KARATAŞ a bağıramaz sen bile anladın mı beni" " hihi" "gelelim kurallara benim bazı kurallarım var bunları uymak zorundasın he uyumazsan sana aklına gelemeyecek kadar kötü şeyler yaparım 1 ben ne dersem o olacak 2 yaptığım her şeye karşılık vereceksin 3 ne olursa olsun bana asla bağırmayacaksın 4 sözündem çıkmayacaksın 5 bu evde kimse ile asla konuşmayacaksın anladın mı miniğim " duyduklarım karşısında ne yapacağımı şaşırdım ama ondan korktuğum için karşı çıkamazdım " peki anladım ama sana bir soru soracağım" " sor bebeğim" "beni ne zaman bırakacaksın" " ççç seni asla bırakmayacağım sen benimsin ve hep öyle kalıcaksın" dediği şeyleri sindiremeyip bir anda bağırmaya başladım "sen kimsin ya beni asla burada zorunlu tutamazsın beni bırakacaksın Yeter artık istemiyorum seni!" " Ben sana bana bağırma demedim mi kuralı çiğnedin o zaman ceza vakti değil mi!" Pis pis sırıtıp kolumdan tuttu ve beni yukarıda benim odamın tam karşısındaki odaya getirdi bir anda kapıyı açıp içeriye itti kendisi de içeriye girip kapıyı kilitledi üzerime doğru gelmeye başladı " lütfen gelme özür dilerim lütfen " ağlamak istemiyordum onun karşısında güçsüz yorulmak istemiyordum ama daha fazla dayanamadım ve gözyaşlarım birer birer akmaya başladı oda da bir tane yatak karşısında masa vardı masanın üstünde ise aklınıza gelebilecek bir sürü kesici delici alet vardı " bugün seni fazla yormak istemiyorum ve kararı sana bırakıyorum aletlerle heryerine çizik atıp dövememi mi istersin yoksa seni sikmemi mi" dediği şeylerle kanım dondu ağlamam hızlandı" AA yapma bebeğim eline bı fırsat geçti kullansana bak bir daha bu kadar bonkör olmam zaman daralıyor " diyip kahkaha atmaya başladı ben korkudan titrerken o zevk alıyordu ama bir karar vermem gerekiyordu tabi ki de onunla birlikte olamazdım o yüzden" tamam döv beni " " o kadar mı seni becermemi istemiyorsun tamam o zaman bu şıkkı ikinci hatanda kullanırım"

şiddet+18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin