Tanıtım

176 30 3
                                    

Selamm ay aslında eskiden beri takipçilerim bilir bu kitap hyunlix ship kitabıydı ama dedim ki zaten 1 tane ship kitabımız var neden başka tema olmasın?

İyi seyirler!

Bu arada; Kitap omegaverse kitabı. Yani içinde, omegalar, betalar alfalar ve son olarak da deltalar var. Kitaplardan aldığım bilgileri yazıp, kendimde, kendince bilgi ekleyeceğim tüm yazarlar öyle yapıyorlar çünkü. Biraz uzun bilgiler veriyorum;
(Kuralları ben koydum.)

Omegalar;
Türünün en güçsüzleridir.
Türlerinde tek regl olanlardır.
Ancak deltalar onları hamile bırakabilir, alfalardan ise ancak ruh eşi ise hamile kalabilir.
Eğer bir delta ile ruh eşi olur ise ve ayrı kalırlarsa, 1 ay içinde hem ruh eşi, hemde kendisi ölür. Bu alfa ruh eşleri için geçerli değildir.
Delta veya alfa ile ruh eşi ise, kurallara göre başkasıyla cinsellik yaşayamazlar.
Feromon kokuları, gül ve menekşe karışımıdır.
Mühürleri köprücük kemiklerinde gül şeklinde oluşur.
Mühür bozulamaz, hangi tür olursa olsun.

Betalar;
Türlerinde omegalardan üstünlerdir.
Kurallara göre, delta ile ruh eşi olamazlar, bir tek alfa ve omega ile ruh eşi olabilirler fakat omega ile ruh eşi olmaları nadirdir, çünkü onlar eşlerini koruyamazlar.
Bir alfa ile ruh eşi ise, hamile kalabilir fakat nadirdir. Yılda bir kaç kez bazı betalar hamile kalır.
Feromon kokuları, nergis, nilüfer çiçeği karışımıdır.
Mühürleri feromon kokularındaki çiçeklerdir ve köprücük kemiklerinde olur.
(Salladım.)

Alfalar;
Türlerinde oldukça güçlülerdir, fakat asla bir deltaya karşı yenemezler. 1 milyon alfa bir araya gelse de bir deltayı bile yenemezler.
Eğer bir beta veya omega ile ruh eşi ise, onları hayatları boyunca koruması onların sorumluluğudur.
Ruh eşlerinden başkası ile cinselliğe giremezler.
Özellikle omegasına delta hariç biri bakarsa onun helvasının neyli olmasını sorarlar.
Sahiplenici yönleri %52'dir.
Feromon kokuları; ateş lalesi*'dir.
Mühürleri köprücük kemiklerinde, bonsai* ağaçları yaprakları vardır.

Son olarak deltalar;
Türlerinin en güçlüsülerdir ve en nadirleridir. Yılda bir kaç kereden de az olurlar ve sadece bir omega doğurabilir deltayı.
Koruma içgüdüleri; %100
Eğer biri ruh eşine bakarsa onu direk öldürüe kimseyi takmadan.
Ruh eşini tüm herşeyden korur.
Eğer biri ruh eşime birşey yaparsa siz düşünün orasınıda.
Feromon kokuları oldukça baskındır, hatta bir omegayı öldürebilir.
Feromon kokuları; Petrikor* kokusudur.
Mühür yerleri türlerinde en belirgin olan mühür yeridir ve köprücük kemiklerinde yer alır aynı tüm türler gibi ve şekli, hayalet orkide* dir.

Kitabı ona göre düşünebilirsiniz, dediğim gibi herkes kendime göre yazıyordu ve birşeyler ekliyordu ki zaten ben neredeyse herşeyi kendim ekledim. İyi okumalar dilerim diğer bölümleri, galiba ilk defa tanıtımlı ve omagaverse'li bir kitap yazıyorum.

Ateş lalesi*;
Asya, tropik iklim ve Güney Afrika'ya özgü olan bu güzel ve eşsiz çiçekler, Zimbabve'nin ulusal çiçeği olarak kabul edilir. Bunların bir kısmı zehirli olduğu için dikkatle kullanılmalıdır.

Bonsai ağaçları*;Bonsai, özel tekniklerle ağaçların saksılar içinde budanarak ve bodurlaştırarak büyütülmesi sanatıdır

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bonsai ağaçları*;
Bonsai, özel tekniklerle ağaçların saksılar içinde budanarak ve bodurlaştırarak büyütülmesi sanatıdır. Sakura ağaçlarına oldukça benzemektedirler.

Petrikor*;Yağmur damlacıklarının kuru toprak yüzeyine düşmesiyle meydana gelen toprak kokusudur

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Petrikor*;
Yağmur damlacıklarının kuru toprak yüzeyine düşmesiyle meydana gelen toprak kokusudur.

Hayalet orkide*;
Çoğunlukla kayın ve meşe gibi geniş yapraklı ormanların gölgeliklerinde rastlanan bir bitki türü olan Hayalet Orkide (İng: "Ghost Orchid", Lat: Epipogium aphyllum), çok nadir görülmekte ve görüldüğü takdirde tüm dikkatleri üstüne çekmektedir - ki bu yönüyle de neredeyse eşsiz bir özelliğe sahiptir.

Hayalet orkide*;Çoğunlukla kayın ve meşe gibi geniş yapraklı ormanların gölgeliklerinde rastlanan bir bitki türü olan Hayalet Orkide (İng: "Ghost Orchid", Lat: Epipogium aphyllum), çok nadir görülmekte ve görüldüğü takdirde tüm dikkatleri üstüne ç...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Evet yeterince bilgi verdiğimi düşünüyorum. Açıkçası benim en çok beğendiğim koku petrikor'dur çünkü o kokuyu çok severim ki kelimeler ile bile anlatamam. Beni anladığınızı umarak, iyi günlerimi diliyorum ve tanıtım bölümünü burada bitiriyorum.

Lost On YouHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin